En fuldbyrdet verden
Velkommen til Flame!

Flame er navnet på den verden vi tråder i. Det er en ren og skær rpg hjemmeside, så hvis ikke den slags interesserer dig, så må du lade være med at tilmelde dig. Men omvendt, hvis det lige er dig, så skynd dig hen og få det gjort. Det er ganske gratis.

obs: Husk at læse reglelsættet efter tilmeldning.
En fuldbyrdet verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En fuldbyrdet verden


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Mandschauvanisten Alvarez.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 6:02 pm

    "Alvarez?" spurgte Mirale langsomt, og betragtede ham, som han var mere rolig nu, "gå ud og tag et bad. Og jeg ved godt at du vil nægte, men gør det, jeg vil gerne skifte sengetøjet, og hvis du skal blive her særlig meget længere, så synes jeg at der bør være visse renlighedsprincipper. Som for eksempel at du tager et bad." Det var ikke sagt kommanderende eller noget, det var bare afslappet, og Mirale gik roligt hen til sit skab, rakte sig på tæer og trak rent sengetøj ned fra den øverste hylde. Det var rent og hvidt, og det duftede let af blomster. Med et afventende smil, drejede hun om på tæerne og lagde hovedet let på skrå. Nu var det jo så op til Alvarez om han tog et bad, eller tog hjem til sig selv igen.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 6:10 pm

Alvarez åbnede sine øjne op i forargelse over at høre hende bede ham tage et bad, og begyndte at tvivle om han havde hørt rigtigt. Han satte sig op og så hen på hende, og ganske rigtigt stod hun med sengetøjet parat til at skifte, når han endelig fjernede sig.
"Øh, jeg trænger ikke" Svarede han stadig forarget. Ifølge ham, trængte han ikke før han selv kunne mærke at det var på tide, så det var noget underligt noget.
"Men jeg vil overveje det, hvis du tager badet sammen med mig" skyndte han sig lige at tilføje.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 6:14 pm

    Den tilføjelse Alvarez kom med, kunne Mirale ikke undgå at le muntert af. Af én eller anden grund overraskede det hende slet ikke at han havde sagt det. "Desværre, jeg var i bad kort efter at du kom," svarede hun bare med et skævt smil, og trådte så hen til sengen. Blidt tog hun fat om hans håndled og trak ham op ad sengen. Det var egentlig ikke det store besvær. Normalt var hun ikke spor stærk, hun var jo direkte slap, men hun var én af de kvinder, at når det kom til rengøring, så fik hun ret så uanede kræfter. Det var i sådan et tilfælde at hun kunne rive hele køkkenet ned og bygge et nyt, helt alene, hvis det var det der skulle til for at her blev ordentligt.
    Da hun havde fået Alvarez væk fra sengen, gav hun sig ganske afslappet til at trække sengetøjet af, og derefter begyndte hun at lægge det nye på. "Smut så i bad."
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 6:43 pm

Alvarez sendte hende et spydigt blik og var tæt på at smække hende et dask bagi og havde allerede sigtet med en flad hånd, men lod være. Han tog sin hånd til sig og gik ud på badeværelset uden at komme med en dum kommentar eller nogen anden former for genstridighed. Et bad kunne jo sagtens gøres kort, og hvis han gjorde det, kunne han jo altid forlange at få noget til gengæld bagefter.
Han gik hen til karret og tændte for det varme vand. Han undlod at komme sæbe i, da han stortset afskyede den slags lugte og vil helst ikke have, at Mirale skulle komme med dumme kommentarer om, at han duftede af blomster eller lignende.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 6:57 pm

    Da Mirale havde fået lagt sengetøjet på, smilte hun tilfreds og lagde hovedet let på skrå, og gik så hen til køkkenvinduet. Her stod en vase med nogle småvisne blomster, og den tog hun med hen til døren, hvor hun smed det hele ud. Hun forsvandt ud ad døren i ikke en gang to minutter, og kom tilbage med tre nye blomster, som hun lagde i vasen og fyldte den med vand, hvorefter hun stilte den tilbage i karmen. Vinduet åbnede hun så, og trak vejret dybt ind. Nu var her fint, der duftede friskt. Det var skønt med frisk luft. Og Alvarez var rent faktisk gået i bad! Det havde overrasket hende at han gjorde som hun sagde, men hey, det var hun da bare glad for.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 7:06 pm

Alvarez endte i karret til sidst, men lå bare og kedede sig. Vandet var dog dejlig varmt, men det ville nu have været en million gange bedre hvis Mirale havde underholdt ham lidt. Nogle gange elskede han hendes genstridigheder, men andre gange ville han ønske, at hun ville gøre alt for ham, som for eksempel at give ham sex, massage og hvad han nu ellers kunne finde på.
Det varede ikke længe før han rejste sig fra badet igen og tog en hånklæde og tørrede sig fri for det meste vand, hvorefter han fik sine lasede læderbukser på igen, som egentlig var det eneste klædestykke han ejede. Sko og trøje gik han ikke med, sko fordi han bedst kunne lide uden og trøje fordi hans vinger var i vejen.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 7:18 pm

    Tænkende stod Mirale og overvejede hvad hun nu skulle give sig til. Det endte med at hun gik hen til sit skab, og trak alle trøjerne ud, og lagde dem på bordet. Når hun ikke kunne finde på noget at give sig til, så ville hun give sig til at sortere i sit tøj. Bestemme hvad der var blevet for småt, hvad der var for slidt, hvad hun skulle beholde og så videre. Der var alligevel en del tøj at gå igennem, så nu havde hun da fundet en beskæftigelse for det næste stykke tid. Så kunne Alvarez jo så fint hygge sig derude i badet, med hvad end han nu kunne finde på.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 9:00 pm

Alvarez trådte ud fra badeværelset allerede efter en syv minutters tid og havde stadig vådt hår og vinger fra vandet. "Tilfreds?" Spurgte han, selvom at hendes mening var ligegyldig. Nu havde han gjort som hun havde bedt om og nu ville han ikke gå længere end til det bad. Han så undrende på hende, mens hun stod med alt sit tøj fremme. "Du har da rigeligt med tøj, hvad skal du bruge mere til for?" Lo han af hende og satte sig på den ene stol hun ejede.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 9:35 pm

    "Jamen jeg kommer nok til at smide over halvdelen af det her ud, og så kan du jo nok se at jeg kommer til at mangle tøj," svarede Mirale blot med et smil og løftede en langærmet trøje op foran sig. Da hun forsøgte at holde den ind mod kroppen var det tydeligt at ærmerne var for små, så med et lille suk måtte hun lægge den på den frie stol. Igen holdt hun en t-shirt op, hun ville have beholdt den hvis det ikke havde været fordi der var en revne op langs siden, så den endte ovenpå trøjen. Suk, hvor ville hun ende med at miste meget tøj ved det her.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 10:15 pm

"Hvis du ikke sorterede i dit tøj, ville du heller ikke mangle det" Svarede han og lænede sig godt tilbage i stolen og så hen på hende ganske afslappet. han kørte sin hånd tilbage i sit våde hår, så det blev sidende, og tørrede derefter sin hånd i bukserne. Selv havde han kun det ene par bukser som han endten gik med eller ikke gik med.
"Jeg ville foretrække at du slet ikke gik med noget tøj" Kommenterede han ærligt.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 10:20 pm

    Mirale lo muntert over Alvarez' kommentar, han overraskede ikke en gang længere. "Sådan fungerer det ikke," svarede hun og blinkede drillende til ham, "du ved ingenting om piger. Man vil føle sig smuk, og det gør man i pænt tøj. Uden tøj føler man sig bare.. klar til at tage et bad, der er stor forskel på de to ting." Egentlig morede det Mirale at små-undervise Alvarez i hvad der foregår i pigers hoved, især taget i betragtning at han åbenbart ingen anelse havde om hvad de tænkte. Han gik tydeligvis kun op i om de kunne dyrke sex eller ej, og der var lidt vigtigere ting i en piges liv. Desuden skadede det ikke at han vidste hvordan det hele foregik. Tænk nu hvis han ændrede sig en dag? Rent faktisk tog hensyn.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 10:29 pm

"Det har jeg aldrig forstået. hvis kvinder gerne vil se flotte ud i tøj, hvorfor tager de så lange bukser på og lange ærmer?" Spurgte han hende men næsten mest til sig selv. Så vidt han kunne se henne fra hjørnet af, var det meste af Mirales tøj langærmede og ret så almindelige trøjer.
han kiggede nøje på hende. "Det er ikke noget du skal svare på iøvrigt. Du er jo så klog på hvordan en mand skal være overfor en kvinde, men omvendt ved du ikke hvordan en kvinde skal være overfor en mand".
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 10:34 pm

    Mirale følte siger vidunderligt underholdt når hun snakkede med Alvarez. Var han ikke klar over at når han behandlede en kvinde godt, så ville hun også behandle ham godt? Stakkels mand, tænk alt det han gik glip af. "Sååh, hvordan skal en kvinde da så være?" spurgte hun så bare med et lille smil, og løftede blikket og betragtede Alvarez i et kort øjeblik, inden hun vendte blikket mod sit tøj og fortsatte. Hun ville gerne høre hans mening om hvad han syntes, okay, selvfølgelig havde hun en anelse om hvor det ville gå henad, men andre input end sine egne var gode, efter de første par år.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 10:42 pm

Come-back spørgsmålet kom til ham uventet, og det fik ham faktisk til at undre ham om hvordan en kvinde egentlig skulle være og hvad han egentlig havde ment med det. Lige nu kunne han gøre det nemmere ved sig selv og svare 'billig, fræk og forførende' så han ikke behøvede at tænke over det.
"Hun..." begyndte han tænksomt og kiggede allerede ud ad vinduet efter et svar og lod efterfølgende blikket kigge rundt i huset, indtil det ramte køkkendelen "Hun skal for det første være god til at lave mad...".
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 10:47 pm

    Overrasket over Alvarez' svar løftede Mirale blikket og betragtede ham. Kort efter gik det dog op for hende, at det ikke burde have overrasket ham, ikke med den appetit han havde. "Hvordan skal hun så mere være?" spurgte hun nysgerrigt, og regnede ikke med de særlig dybsindige svar. Da hun var ved at være færdige med trøjerne havde hun fået samlet sig en rimelig store bunke af tøj der skulle smides ud. Det hun ville beholde var allerede foldet sammen, og det lagde hun pænt tilbage i skabet, hvorefter hun gik hen i en køkkenskuffe og trak en stor affaldssæk frem, som hun fyldte trøjerne i. Derefter gik hun hen, og så var det kjolernes tur.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 10:56 pm

Alvarez kunne ikke fordybe sig mere i det og blev en smule rustreret over det. "Ikke så krævende!" Fandt han hurtigt frem til og vrissede det næsten ud, helt fra hjertet af. selv syntes han at Mirale var ufatteligt krævende af ham, når man tæn´kte på hvor flink en voldtægtsmand han egentlig var overfor hende.
"jeg har aldrig mødt nogen så krævende som dig.."
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 11:02 pm

    En munter latter forlod Mirales læber, og hun rystede opgivende på hovedet, alt imens hun betragtede den første kjole. "Jeg har lavet mad til dig, jeg lader dig komme ind i mit hus, selvom du har voldtaget mig," begyndte hun og smilte skævt, "jeg synes ikke at jeg er særlig krævende." Det endte med at hun holdt de fleste af sine kjoler op, men ikke ville skille sig af med dem. De var skønne. Nogle var rigtig pæne, og andre var gode at have. Mirale boede trods alt ude i skoven, og alt efter årstiderne var det jo nødvendigt med forskelligt tøj.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 11:12 pm

"Ja, men du vil allerhelst gerne have at jeg forsvinder, ikke sandt?" lo han tilbage. Han kunne aldrig i sit liv forestille sig, at hun faktisk kunne lide ham, selvom han blev ved med at drille hende med, at hun sikkert nød deres seksuelle forhold ligesågodt som ham, og den slags ting.
"Utroligt jeg ikke har set dig græde endnu. det plejer folk ellers at gøre med det samme. Også selvom jeg ikke engang har været slem..."
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 11:18 pm

    "Jeg mindes at jeg græd første gang du braste ind i mit hus, uden at tage hensyn til at jeg ikke ville have besøg," svarede hun så, og forsøgte at undgå at tænke på det. Da han var kommet ind havde det været direkte latterligt at være empat. Dét var grunden til at hun boede herude i skoven, så langt væk fra alle som muligt. "Og.. forsvinde er vel så meget sagt," svarede hun og trak på skuldrene som om det var ligegyldigt, og løftede en kjole op foran sig, så hendes ansigt ikke kunne ses. Udtrykket ville have afsløret at hun ikke ville af med Alvarez. Uanset hvordan han opførte sig, så nød hun hans selskab. Hun kunne godt lide ham, underligt nok.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 11:32 pm

"Du græd ikke på grund af mig eller noget jeg havde gjort. det var af dine egne problemer" Svarede han før han rejste sig og flyttede sig hen i sengen igen. Han smed sig ned, uden at tage hensyn til at Mirale netop havde redt sengen og lænede sig godt til rette. Han kunne ikke tyde hendes udtryk, da han simpelthen var for blind til at kunne læse en kvindes tanker og følelser. Ja han kunne ikke engang tyde sine egne.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyLør Sep 11, 2010 11:35 pm

    "Måske er det fordi jeg ved hvad du går glip af.." svarede hun tænkende, og foldede pænt sine kjoler sammen og lagde dem tilbage. Resten af tøjet måtte vente til i morgen, eller sådan noget i den stil, "du burde virkelig tage ind til byen og finde dig en kvinde at slå dig ned med. Hvis du behandler hende godt, og det betyder så at du opfører dig som en kvinde ønsker, så kan jeg garantere dig for at du får meget mere ud af hende end du kunne drømme om." Et lille smil dansede henover Mirales røde læber, og hun tog sækken med trøjer og lagde den hen i et hjørne hvor der intet var.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptySøn Sep 12, 2010 11:53 am

"Så hellere fortsætte som nu.." mumlede han en anelse lavt og fjernede blikket fra hende og så op i lofet, tænksomt. Han kunne ikke drømme om at skulle rende og hoppe for en bestemt person, som om det ikke var slemt nok at går i bad fordi Mirale siger det. Nu var et bad heldigvis ikke det værste, men hvis hun havde bedt ham gøre rent eller lave mad, havde han nægtet det.
"Mirale... Nu når jeg har gået i bad for din skyld..." begyndte han med et tryk på 'din skyld' "Så kunne du godt give efter for mig og give mig det jeg vil have"
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptySøn Sep 12, 2010 6:48 pm

    Mirale rynkede let på panden, og betragtede Alvarez. Han gik i bad, fordi hun bad ham om det, og så skulle hun have sex med ham? På ingen måde en fair byttehandel. "Jeg lavede mad for din skyld, og jeg har pænt ladet dig være her," svarede hun så, og smilte muntert til ham, "og så gik du i bad for min skyld. Så går det lige op, ikke sandt?" Mirale undlod pænt at nævne at han havde voldtaget hende, for regnede man det med, så var det på ingen måde ligeligt fordelt. Han skyldte hende så meget mere end hun lod sig mærke af, blot fordi hun godt kunne lide at have ham her. Men hun skyldte ham ikke noget, nej.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyMan Sep 13, 2010 7:10 pm

"Men jeg har lært dig at kontrollere dig bedre over for en anden person, med henblik til dine empatevner" Svarede han med et lille tilfredst smil "Og for ikke at glemme, var jeg din første gang"
Nøje holdt han øje med hende, selvom hun bare stod der og svarede ham igen, og af en eller anden grund var det ikke noget der irriterede ham. Han blev ved med at plage hende, selvom han godt vidste, at han nok ikke kom langt med det. For på et tidspunkt inden solen ville gå ned, lå hun nok nøgen i sengen sammen med ham, udkørt efter en hårdt og hed omgang.
Alvarez kunne se det for sig, og tanken var meget fristende.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 EmptyMan Sep 13, 2010 8:14 pm

    "Nej, du er bare så irriterende at jeg bliver nødt til at lægge låg på det," svarede Mirale med et hævet øjenbryn og smilte drillende, "og at du var min første gang, gør dig ikke berettiget til flere gange." Når Mirale tænkte nærmere over det, så var det egentlig en meget underlig samtale. Hvem stod og snakkede om, om man skyldte en anden person at have sex med dem? Det var jo egentlig komplet latterligt, men alligevel var det nok til at holde hendes koncentration fanget. Alvarez måtte mindst have kastet én eller anden forbandelse over hende, for at få hende til seriøst at være i nærheden af ham. Men når man aldrig rigtig havde nydt noget selskab, så var vel selv det værste, nok til at være taknemmelig for det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 8 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Mandschauvanisten Alvarez.
Tilbage til toppen 
Side 8 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
En fuldbyrdet verden :: Flame :: De vestlige skove-
Gå til: