En fuldbyrdet verden
Velkommen til Flame!

Flame er navnet på den verden vi tråder i. Det er en ren og skær rpg hjemmeside, så hvis ikke den slags interesserer dig, så må du lade være med at tilmelde dig. Men omvendt, hvis det lige er dig, så skynd dig hen og få det gjort. Det er ganske gratis.

obs: Husk at læse reglelsættet efter tilmeldning.
En fuldbyrdet verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En fuldbyrdet verden


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Mandschauvanisten Alvarez.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyTors Jul 22, 2010 9:47 pm

"Nu du siger det" Alvarez løftede benene op fra gulvet og lagde sig tilbage i sengen og lagde sig til rette "...Så kunne det være dejligt hvis du kom herhen og lægge med mig". Han klappede på sin mave, tegnet til at hun skulle komme hen og lægge sig, og gerne oven på ham. "Kom og læg dig hos mig inden jeg finder ud af at du har forgiftet mig og dør".
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyTors Jul 22, 2010 10:00 pm

    Mirale slog en perlende latter op og rystede kort på hovedet. "Det var ikke just det jeg snakkede om," svarede hun bare og smilte varmt til ham, "desuden har jeg allerede fortalt dig hvordan man behandler en kvinde, ikke?" Med et drillende smil lænede Mirale sig opad køkkenskabet, og lod fingrene glide igennem det lange hår, mens hun betragtede Alvarez der lå der. Han forventede stadigvæk at hun bare kom hen til ham, personligt mente hun at han godt kunne tage at lære nogle manerer, men af én eller anden grund virkede det ikke som en mulighed når man tænkte på ham. "Desuden har jeg ikke forgiftet dig, hvorfor skulle jeg dog gøre det?"
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyTors Jul 22, 2010 10:42 pm

"Så har jeg vidst ikke forklaret dig hvordan man behandler en mand" Svarede han og lo selv efter at have hørt hendes latter "Vi mænd har et ustyrligt behov". Han satte sig lidt op og kiggede hen på hende med et smil. Denne gang havde han faktisk tænkt sig at ændre lidt på planerne og få logget hende, i stedet for at tvinge hende. Det kunne jo være at det gav sine fordele.
"Det kunne jo godt være du ikke brød dig så meget om mig, når jeg nu er så forfærdelig" Smilte han lumskt.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyTors Jul 22, 2010 10:56 pm

    "Mmh, måske har I det," begyndte Mirale, og gik med næsten dansende skridt hen og satte sig på bordkanten med et smil, "men kvinder har behov for romantik. For kærlighed, ikke bare for sex." Et lille smil spillede på hendes læber, og hun krydsede dydigt benene. "Så hvis det bare er det du vil, så vil jeg foreslå at du tager ind til byen og finder en anden rødhåret dæmonpige." Dette morede Mirale en anelse, men hun kunne godt mærke at der lå noget bag hvad Alvarez gjorde, hun var trods alt empat. Men hun havde brugt de præcist samme ord som han, en rødhåret dæmonpige.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptySøn Jul 25, 2010 1:48 pm

Hans smil forvandlede sig næsten om til en surmulen idet hun med dansende skridt gik hen til bordet og satte sig. Når hun pludselig blev forførende i det, var det som regelt fordi hun skulle svare ham tilbage med et eller andet. "Aaaah... romantik. Du kan ikke bebrejde mig for ikke at vide hvad det er" Sagde han mut og satte sig bedre op og stirrede småopgivende på hende. Han havde dog ikke tænkt sig at give op, selvom det var sådan det så ud til "Og så går jeg ikke ud fra at du ville gøre som jeg sagde alligevel hvis jeg overhoved prøvede på det".
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptySøn Jul 25, 2010 9:51 pm

    "Hvis du inkluderede romantik.." mumlede Mirale langsomt og så faktisk tænkende ud. Der var en enormt stor chance for at hun ville falde for ham med det samme, men det var vel egentlig irrelevant lige nu, derfor valgte hun at lyve. "Højst sandsynligt ikke." Han fik ingenting ud af at hun fortalte sandheden, han ville alligevel gøre noget ud af romantik for hendes skyld. Det bedste han ville gøre, ville måske være at tage en død rose med, eller proppe en vingummi i munden på hende eller sådan noget, og sidst hun havde tjekket var det ikke videre romantisk.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptySøn Jul 25, 2010 10:10 pm

Alvarez kiggede på hende. "Lad nu være med at gøre det besværligt for mig. Jeg er slet ikke så flink overfor andre kvinder som jeg er overfor dig" Sagde han med et surmulende blik. Et eller andet sted ville han ønske at han bare kunne sige, at han ikke ville have sex med og så bare være sur, men lige nu kunne han godt mærke at han var ved at blive trængende efter hendes krop og hendes stemme igen.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptySøn Jul 25, 2010 10:20 pm

    "Så teknisk set, vil du have at jeg bare skal overgive mig til dit sexbehov?" spurgte Mirale drillende, og hævede afventende et øjenbryn. Det var jo teknisk set det han sagde, og det lød lidt sjovt i hendes hoved. Han ville ikke rigtig have noget med hendes følelser at gøre på dén måde, men bare hendes krop. Hvis han havde tænkt mere på hvad hun ville, og følte for det hele, så selvom han havde behandlet hende knap så godt, så var der ret store chancer for at hun gerne ville være hans. Men så var det jo alligevel ikke dét han ville have. Han ville ikke have hende, kun hendes krop. Det var overraskende nok en svær nød at sluge, for af én eller anden underlig grund, ville Mirale ønske at Alvarez gerne ville have hele hende.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptySøn Jul 25, 2010 10:45 pm

Alvarez lænede sig tilbage og lod sig tænke på sit svar. "...Ja..." lød hans svar og han kiggede tilbage på hendes blik "For jeg kan ikke gøre det bedre end det her, og jeg ved du godt kan lide det så snart vi er igang. Ja... det er ligefør du nyder det mere end mig?". Et lille prøvende smil dukkede frem på hans læber. "Det kan være du i virkeligheden nyder det, ud over at du kopierer mine følelser, hm?"
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptySøn Jul 25, 2010 11:23 pm

    Mirale snerpede læberne kort sammen, men rystede så leende på hovedet. "Du ville ønske at jeg gjorde det," svarede hun blot. Hun svarede ikke nej, men indikerede det kun, da hun trods alt ikke ville lyve mere end højst nødvendigt. Men hvad så hvis hun nød det? Sex var trods alt ikke nogen dårlig ting, når hun alligevel ikke fik meget valg, kunne man vel ligeså godt få det bedste ud af det som overhovedet muligt? Desuden var hun i al sin ret til at nyde det, taget i betragtning at hun fik hans følelser oveni hendes egne. Og hun var endda blevet voldtaget. Hun havde vel stort set krav på det.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptySøn Jul 25, 2010 11:38 pm

Alvarez rejste sig roligt op og lænede sig halvt ind over hende på bordet. Selvom hun sad der, var han stadig højere end hende. Hans ansigti var meget tæt på hendes nu. "Ved du hvad jeg tror, Mirale? Jeg tror et eller andet sted du er begyndt at kunne lide mig... På trods af at du jo siger, at du hader mig". Han lagde sin hånd på hendes kind, hvor hudfarven var tydeligt forskellig fra hans.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyMan Jul 26, 2010 12:47 am

    "Såh, hvad får dig til at tro det?" spurgte hun med et lille smil, og lod de røde øjne søge hans ansigt. Hun Mirale trak sig ikke væk, for det var i orden med hans hånd mod hendes kind, så længe det var blidt og ikke et slag eller noget i den stil. Så længe han behandlede hende ordentligt, så var han mere end velkommen til at have sin hånd der. Men hvorfor var han begyndt at tro at hun kunne lide ham? Okay, hun behandlede ham godt, lavede mad, men var det at vise ham at hun kunne lide ham? Hun skammede sig næsten over det. Hun burde ikke kunne lide Alvarez, og hun ville meget gerne have en forklaring på hvorfor hun kunne.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyMan Jul 26, 2010 12:51 am

Alvarez valgte ikke at svare, men smilte bare. Han rykkede tingene på bordet bag hende væk og lagde hende ned, hvor han snildt begyndte at afklæde hende. "Jeg elsker din krop Mirale. Hvis jeg var interesseret i dig som person, så ville jeg måske have overvejet at gøre det romantiskt" Smilte han stadig. Han kunne ikke tro på, hvis nogen kom og sagde, at han var forelsket i hende. Overhoved ikke.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyMan Jul 26, 2010 8:52 am

    Mirale skar en lille grimasse, og lagde hænderne på hans brystkasse, som en lille afstand imellem dem. "Hvilket er en fremragende grund for mig til ikke at gøre det her," svarede hun langsomt og skubbe forsigtigt til ham, "så virkelig. Find en anden." Han kunne finde en prostitueret, de ville garanteret gerne give ham deres krop uden at der var de mindste følelser inkluderet. Men Mirale selv foretrak nu hvis der var følelser. Altså, hvis Alvarez nu bare havde indrømmet at han kunne lide hende en lille bitte smule. Ej, okay, måske lidt mere, men selvom det var underligt, så ville hun faktisk virkelig gerne have at han kunne lide hende.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyMan Jul 26, 2010 12:23 pm

Han samlede hendes hænder sammen i sin ene hånd, og fik trukket hendes undertøj af. Da løftede han hende op og smed hende ned på sengen. "Måske var vi også begyndt at blive lidt for gode venner. Det passer ikke helt ind i mit liv" Hviskede han, tæt ved hendes øre.
Sandheden var stortset, at han var begyndt at kunne lide hende rigtig godt efterhånden, og at det var ved at forvirre ham en pæn del.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyMan Jul 26, 2010 7:48 pm

    "Hvis det ikke passer ind i dit liv," begyndte Mirale og sukkede, inden hun satte sig op i sengen, og trak sin dyne over sig, "så find én der gør. Jeg ved at de her julelege underholder dig, men det er ikke rimeligt at udsætte mig for dem." Det havde jo vist sig ikke at virke at slå ham, det virkede heller ikke at skrige, ej heller at kaste med ting, så denne gang ville hun forsøge at tale fornuft til ham. Ét eller andet måtte vel virke. Hun kunne jo rent faktisk godt lide Alvarez, og det var nok derfor det var så vigtigt for hende at han forstod. Hvis han kun var ude efter noget seksuelt, så var hun ikke den han skulle regne med. Hun havde aldrig været tæt nok på en person til at kunne lide dem rigtigt, og nu da det skete for hende, for første gang i hendes liv, så betød det faktisk en hel del, ligegyldigt hvem personen var.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyLør Sep 11, 2010 4:50 pm

Af en eller anden grund lod han hende rejse sig op, da han så hendes ret så skuffede ansigtsudtryk. Men han havde nu også gjort alt hvad han kunne, for at modsige at han havde rigtige følelser for hende, hvilket hun åbenbart reagerede på. Han satte sig selv op og lænede sig tilbage i sengen med et hvilende blik på hende.
"Det er ikke rimeligt nej, men jeg gider ikke tage at lede efter en der kan overgå det du har givet mig de sidste par gange. Jeg var jo så heldig at møde en som dig, der ikke har andet at tage dig til end at være sammen med mig alligevel"
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyLør Sep 11, 2010 4:55 pm

    "Jeg har da rigeligt at lave!" udbrød Mirale og slog opgivende ud med de slanke arme. Hun havde en hel del at tage sig til. Hytten skulle gøres ren, hun skulle lave mad, og det var nok på tide snart at få fat i noget nyt tøj også. Selvom hun var alene, så var der alligevel en del man kunne lave. Desuden havde hun længe overvejet at få sig en hundehvalp, den ville alligevel være så glad hele tiden, og så ville hendes liv lige pludselig blive til en bombe af glæde. Det ville blive vidunderligt.
    Mirale følte sig faktisk en anelse fornærmet over at Alvarez sagde at det eneste hun havde at tage sig til, var at være sammen med ham. Det havde jo nok mest noget at gøre med at han kom igen, selv efter at han burde være blevet væk i tilfælde af at Mirale havde kontaktet politiet, eller sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyLør Sep 11, 2010 5:02 pm

Alvarez så på hende da hun trak sine arme ud og nærmest vidste ham hendes lillebitte hjem, som i hans øjne umuligt kunne være noget stort problem. For havde det været hans eget hjem, ville der nok ikke blive ryddet op eller gjort rent overhoved.
"Som hvad?" Fnøs han i samme tone som hende, og blev småsur over at hun selv blev sur, da han allerhelst ville have, at hun skulle være sexet og drilsk ligesom hun var først. Nu havde han prøvet at voldtage hende imod hendes vilje, men nu hvor de var kommet så tæt på hinanden, kunne hun da godt give ham sig frivilligt.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyLør Sep 11, 2010 5:09 pm

    Mirale hævede et øjenbryn og kneb øjnene lidt sammen; "som at jeg snart skal have vasket tøj, jeg skal gøre rent, jeg skal have fat i nyt tøj - fordi du jo var så sød at ødelægge noget af det - og så overvejer jeg at få mig en hundehvalp." Det sidste var sagt i en tone som i at hun da skulle have noget fornuftigt selskab, og så tvivlede hun ikke på at hvalpen ville have bedre manerer end Alvarez havde. Og hun ville garanteret også foretrække dens selskab frem for hans - ret hurtigt i hvert fald. Mirale gav sig stille til at flette sit hår i en tyk fletning, blot for at lave noget andet end bare at sidde her. Desuden var hendes hår blødt at røre ved, og det var en afslappende vane.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyLør Sep 11, 2010 5:17 pm

"Wow, en hundehvalp. Ja, men så får du jo travlt" Svarede han uden at lægge skjul på sarkasmen i sinn stemme. Han syntes ikke at en hundehvalp lod til at kræve så meget opmærksomhed, som hun fik det til at lyde som. I det hele taget lød hendes liv ikke særlig spænende, hvis det kun bestod af at gøre rent og lave mad. men han blev nu alligevel lidt jaloux ved tanken om, at hun ville udskifte ham med en hundehvalp, og det var ikke fordi han havde spor travlt selv, så Miales hjem var det bedste sted for ham at være lige for tiden.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyLør Sep 11, 2010 5:23 pm

    "Selvfølgelig gør jeg det, en hundehvalp kunne let gå hen og tage al min tid," svarede Mirale og skulede kort til ham, inden hun rejste sig op og gik hen til vasken hvor hun tog et glas vand, "den skal vaskes, trænes, have mad, man skal gå tur med den, man skal lege med den, slappe af med den. Den er praktisk talt som et lille barn. Og så er den næsten glad hele tiden." Det sidste blev sagt med et lille smil, for når hun en dag anskaffede sig en hundehvalp, så så hun frem til at være i godt humør stort set hele tiden. Det kunne sådan en lille hvalp jo sagtens sørge for, den ville ligesom forsegle hendes glæde.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyLør Sep 11, 2010 5:32 pm

Alvarez selv ville ikke kunne se det sjove ved sådan en hvalp, da dyr ikke rigtig sagde ham noget. Han havde en bror engang, men ellers ikke noget der mindede om. "Jeg kan godt se hvad du mener" Svarede han igen ironisk og lagde sig på siden i sengen, og med en sur mine i ansigtet. Han kunne se et billede for sig, af hende der var fuldt optaget af en hund, hvor at han selv bare kunne stå og føle sig udenfor hendes glæde. I det tilfælde ville han nok skride, men tanken pinte ham. Han var stærkt imod at skulle finde en ny tilfældig tøs, det ville være som at starte helt forfra igen.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyLør Sep 11, 2010 5:37 pm

    Et skævt smil strejfede Mirales læber ved synet af Alvarez. Hun følte sig lettere irriteret, men vidste at det ikke var hende selv der følte det. Det var egentlig skønt hvor ubesværet Alvarez' følelser var begyndt at blive. "Så, muk nu ikke," svarede hun og drak vandet, inden hun stillede glasset ned i vasken, "gå en tur, mærk det gode vejr, nyd det. Vær glad, hvis det da overhovedet er dig muligt." Det var egentlig meget underligt. Mirale mente ikke at have oplevet Alvarez være glad, var han i stand til det? Kunne han være glad, og smile? Ej hvor underligt, tænk at den tanke ikke var faldet hende ind før nu, og et tænksomt smil hvilede på hendes bløde læber mens hun betragtede ham, der så mageligt havde gjort sig til rette i hendes seng.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 EmptyLør Sep 11, 2010 5:55 pm

Alvarez mukkede fortsat, selvom hun havde bedt ham om det og kiggede småsurt ind i væggen. Hans erektion i bukserne var faldet efter al den snak om hundehvalpe og rengørring. Han lukkede øjnene og hvilede, uden frygt for at Mirale ville stikke af, da hun ikke var typen der gjorde den slags. Hun var sådan en person der blev hvor hun boede.
Alvarez havde ikke følt oprigtig glæde eller lykke i lang tid, og havde sådanset forvekslet den følelse med drilsk morsomhed, som han kun kunne opnå ved, at voldtage piger eller ødelægge andres liv.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Sponsoreret inhold





Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 7 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Mandschauvanisten Alvarez.
Tilbage til toppen 
Side 7 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
En fuldbyrdet verden :: Flame :: De vestlige skove-
Gå til: