Flame er navnet på den verden vi tråder i. Det er en ren og skær rpg hjemmeside, så hvis ikke den slags interesserer dig, så må du lade være med at tilmelde dig. Men omvendt, hvis det lige er dig, så skynd dig hen og få det gjort. Det er ganske gratis.
obs: Husk at læse reglelsættet efter tilmeldning.
En fuldbyrdet verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Oprettet : 24/09/11 Antal indlæg : 230 Alder : 127 år gammel. Født i 1886. Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.
Emne: Sv: En diset morgen. Man Sep 10, 2012 4:35 am
Luminor drak det sidste Whiskey i glasset og slog over i en rolig latter da hun forlod klubben "...Jeg er en flink man at lade være med at fyre hende, på grund af udblivelse i arbejdstiden...". Han rystede på hovedet og kørte hånden gennem håret "...Kvinder man...". Han så over på Yoh og begyndte roligt at gå op mod baren og satte det tomme glas på disken "...Og jeg som troede jeg var let at fornærme...". Han sukkede halv opgivende og gav en rolig ironisk latter fra sig.
Yoh rystede på hovedet og lod en finger stille glide ned af Luminors arm "..Det er det jeg siger, og vil blive ved med at sige, drop de kvinder, tror mig, du kan finde meget bedere hvis du nu gik over til det andet køn...". Han gav et flirtende smil fra sig og hævede det ene bryn en smugle hvorefter han pustede en tot hår ved fra øjnene.
Alanna Dawson Noob
Oprettet : 08/08/12 Antal indlæg : 113 Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.
Emne: Sv: En diset morgen. Man Sep 10, 2012 4:58 am
Alanna stod lidt længere nede af gaden og følte sig irritabelt hvilken en anden kvinde kunne se som gik hen for at række hende en cigaret i sin fuldskab og mente det var den bedste kur mod en dårlig dag. Alanna svarede ikke rigtigt men tog imod den da hun aldrig havde prøvet at ryge før og var naiv nok til at tro det hjalp. hun fik den tændt og takkede damen og tog sit første hvæs hvilket gjorde hun udbrød i et mindre hoste anfald og hun tog sig kort til halsen og sukkede og kastede den så langt væk fra sig som muligt. Hun havde lidt svært ved at få en anden bedømmelse af Luminor's personlighed ind den Ray havde givet hende da han net op vidste hvad han skulle sige og gøre for at få hende til at tro. dog var der en svag stemme inde i hende som sagde det ikke passede da han nu virkede meget rar og det sikkert bare var hende der virkede som en plage den nat. dog er der ikke meget at sige til det efter de ting hun nu har været igennem og glædede sig lige frem til at træde ind ad døren og ånde lettet op og være sig selv og ikke være på vagt over hvilke tanker hun lader komme forbi hendes hovedet. da det også kræver magen til koncentration. var langt om længe kommet op til fodtrinnene til sin lille hytte og låste døren op og skubbede den i igen og gav et lettet suk fra sig af at være inde for trygge og kendte omgivelser. Hun hænge sin frakke op og smed skoene og traskede ind i stuen hvor hun smed sig i sofaen og lagde en hånd til panden.
Luminor Noob
Oprettet : 24/09/11 Antal indlæg : 230 Alder : 127 år gammel. Født i 1886. Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.
Emne: Sv: En diset morgen. Man Sep 10, 2012 6:34 pm
Luminor stirrede på Yoh og og tog så fat om hans håndled og trak Yoh hen til sig hen over baren, så deres ansigter næsten mødes "...Vil du virkelig gerne have det?..". Han stirrede på Yoh med et halv Lumsk blik og hævede så roligt det ene bryn, og bed sig en smugle i læben hvorefter han langsomt begyndte at bevæge hovedet tættere ind til Yoh's. Han viste Yoh ikke brød sig om det, og viste han ville bryde ud i et eller andet hysterisk anfaldt om få sekunder.
Yoh stirrede på Luminor hvor efter han begyndte at vifte med den ene arm "...Arrgh, stop det der Luminor!...". Han svang sit hovedet bag over for at undgå Luminors nærkontant, det var simpelthen for meget når han gjorde nar med ham på den måde, havde det nu været serious buissnes, så havde det været noget helt andet.
Ray kom roligt frem i døren og lænede sig kort af af karmen og kørte en hånd gennem det lange blonde går "...Hn, nå det var på tide...". Han gik roligt over mod sofaen til Alanna og lod en hånd glide ned over hendes brystkasse, da kan gik rundt om sofaen. Han svang nu sig selv i hurtig bevægelse, hen over ryglænet på sofaen, og satte sig på knæ hen over hende. "...Det ser ud til at ha' været en lang nat...". Han bøjede sig ind over hende og fjernede hendes hånd fra hendes pande og kyssede den blidt engang, hvorefter han begyndte at knappe hendes trøje op, med et smil på læben.
Alanna Dawson Noob
Oprettet : 08/08/12 Antal indlæg : 113 Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.
Emne: Sv: En diset morgen. Man Sep 10, 2012 6:47 pm
OMFG HOT! ÔÔ'
Alanna vente blikket mod Ray sammen tidig med hun lod sin hånd køre igennem håret og tog elastikken ud og og lod så sin hånd hvile på panden igen. "Mhhm" hun lagde hovedet tilbage mod armlænet så hendes hår hængte ned langs sofaens side og hendes hage var vent mod loftet og bed sig en anelse i læben da hans hånd strejfede hendes bryst. "du skulle bare vide, Din broder suger alt energien ud af mig han er svær at tilfreds stille" Hun vente hendes blik mod hans og skød sin brystkasse frem mod ham så han nemmere kunne tage hendes bluse af og gengældte hans smil.
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Man Sep 10, 2012 7:19 pm
Ray fnøs engang og gav et smøret smil fra sig "...Men du er en stærk kvinde, du burte ikke lade dig bukke under af hans krav...". Han rettede sig en smugle op, og trak hendes bluse roligt af hvorefter han kyssede hendes kraveben roligt, og fortsatte sine kys ned mod hendes bryst. "...Mhn, i morgen skal det hele nok gå bedere, så ved du hvad du går ind til..." Han stoppede kort sine kys, og så op på hende med et smirende smil og lod hånden glide ned af siden på hende og om til hendes len, hvor han roligt løftede hendes underkrop en smugle i mod hans.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Man Sep 10, 2012 7:43 pm
Alanna smilte bredt og nikkede så. "shh du fedter for meget. jeg har lovet dig jeg nok skal hjælpe dig med at få ram på Luminor. og hvornår sidst har jeg ikke holdt hvad jeg lovede?" hun rynkede en smugle i panden men lod rynkerne glide på plads igen da hans læber rørte hende og hun lod til at have glemt alle dagens nedture i et kort øjeblik. Hun tog blusen ud af hans hænder og kastede den væk fra dem så den ikke kom i vejen og trykkede sig imod ham da han selv hev hende over til sig og lagde hendes hænder ind i hans hår hvor efter hun ikke hæv hårdt til med gjorde så hans hals var en anelse mere blottet og kyssede ham intens på halsen af ham og lagde efter lidt hendes mund til hans øre hvor hun flirtende hviskede til ham."soveværelset?"
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Man Sep 10, 2012 8:05 pm
Ray kyssede hende blot en sidste gang på kravebenet, før han, uden at svare hende, i en hurtig bevøgelse løftede hende op i samme øjeblik han rejste sig. Han lod sine arme låse sig fast omkring hende og trykkede blot hendes krop indtil dig. Han kyssede kort hendes kæbe før han satte kursen op mod soveværelset. Han gav en rolig brummen fra sig og trak luften ind og pustede det roligt ud gennem næsen igen hvor han placerede læberne til hendes. Han fjernede læberne fra hendes igen, og skuppede døren til soveværelset op med foden og gik over til sengekanten "...Mh...". Han kysttede kort hendes pande før han lagde hende ned på sengen, og i en hurtig bevægelse trak sin trøjer over hovedet. Han lænede sig nu ind over hende igen og placerede en hånd ved siden af hendes hovedet for at holde sig selv oppe.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Man Sep 10, 2012 8:23 pm
Alanna så op på ham og lod sine finger kærtegne hans skulder imens hun holde sig fast ind til ham. Hun lagde ud med et blidt kys men lod det blive mere heftigt. Hun åbnede sine bukser i det han trak sin trøje af og var kort tid efter kun i ført sit under tøj. Hun lagde benene rundt om hans hofte og og lod sine hænder glide op at Ray's arme hvor hun tog fat i dem og og fik ved hjælp af han nu ikke rigtigt havde noget at stødte sig med vendt sig så hun nu lå oven på ham. Hun lagde sine ben på hver af hans side og rettede sig en anelse op og satte sig på hans lår så hun kunne kunne åbne hans bukser med munden (kinky kinky xD). Hun rettede sig en anelse længere op af så hun også kunne fra trækket hans bukser af og rettede sig så selv op så hun kunne få bh'en af men hendes øjne flakkede hen på uret som viste mere end hun havde regnet med så hun holdte om sin barm i rafleks da hendes bh var røget og så ned på Ray. "hn.. tiden?.. den er mange og jeg burde også kunne nå at sove lidt inden jeg skal på arbejde igen."
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Man Sep 10, 2012 10:41 pm
Ray så på hende og hævede brynet en smugle hvor efter han rettede sig op en smugle på han holdt sig oppe på albuerne "...Nåh, så har det alligevel taget hård på dig, hva?...". Han fnøs engang og pustede en tot hård væk fra ansigtet. Han lagde kort læberne til hendes krave ben igen og lod den ene hånd kærtegne hendes arm en smugle, og sukkede så engang. "...Men jeg forstår en hentydning, så vil jeg da ordne nogle andre ting mens du får sovet...". Han satte sig nu helt op og kørte en hånd gennem håret.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Man Sep 10, 2012 11:14 pm
Alanna så på Ray og sukkede tungt da hun faktisk havde mere en lyst til ham, hun blev bare også nød til at tænke frem ad og nikkede så en smugle "Hn. det svære men" hun bed sig en anelse i læben og plantede en finger på hans læbe og lod den glide ned af hans kæbe hals og ned til kantens af hans underbukser og så op på ham igen. "vis du stadig lyster om nogle timer kunne du vække mig og så kunne jeg virkelig forkæle dig inden jeg smutter af sted på arbejdet. Hun gav ham et frækt blik imens hun bed sig selv flirtende i læben og så ind i hans øjne. "og hvilke ting ville du dog lave på denne tid?"
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Tirs Sep 11, 2012 12:58 am
Ray så på hende og hævede langsomt det ene bryn hvorefter han roligt bed sig selv i læben "...Jamen det frister jo helt...". Han blinkede engang til hende og gav et smil fra sig, og kyssede hende kort på panden. Han var jo trosalt den 'gode' af de to brodere, så har var ihvertfald mere fremme med sine føelser. Han nikkede svagt engang og rejste sig så fra sengen "..Ja, hvad jeg skal lave, det ved jeg ikke, gå ned i byen og få mig noget mad måske...". Han nikkede roligt og knappede så sine bukser igen, hvorefter han klappede sig selv på maven "...Man skal jo have noget at bygge sine muskler op på..". Han lo rolig engang.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Tirs Sep 11, 2012 1:32 am
Alanna havde en underlig form for forhold til Ray hun holdte virkelig meget af ham nok mere en det var gengældt men ikke på den der elskende mand og kone basis mere virkelig trofaste venner. Hun stolede på ham og det var en af grundende til hun gik med til alt dette her. Hun havde dynen rundt om hendes barm så hun ikke kom til at fryse og rykkede sig en anelse tættere på Ray. Hun gav ham et hedt kys på hans læber og bed sig så en anelse i læben da hun havde givet slip på ham igen og lagde sig så til rette i sengen. "Hn jeg har da mad i køkkenet du kan tage fra og det kan ikke kun være maden der er skyld i dine muskler" hun lo kort og hentydede lidt til han måske dyrkede en del sex måse at de begge gjorde da hun ikke helt vidste om han så andre ved siden af hende det havde ikke faldet hende ind at spørge da hun nok ikke vil høre svaret alligevel.
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Tirs Sep 11, 2012 2:07 am
Ray lo roligt og gengældte hende kys før han tog sin bluse fra gulvet "...Nah, det har du nok ret i, jeg er nok for aktiv på visse områder..". Han rystede en smugle på hovedet og rettede en smugle på sit hår. "...Se nu at få noget søvn, så du er frisk til senere...". Han blinkede engang til hende før han kyssede hende på panden hvorefter han tog blusen over hovedet og lod de øverste knapper stå åbne. Han gik over til vinduet og trak gardinet for så solen ikke stod lige ind, nu hvor hun skulle sove om dagen om arbejde om natten. Han lod hånden glide gennem hendes hår da han passerede hende på sengen.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Tirs Sep 11, 2012 2:21 am
Alanna gav blot et smil fra sig uden rigtigt at sige noget og rystede en anelse på hovedet af ham " du er virkelig betaget af jeg for min natte søvn var?" hun lo kort og hæv så dynen helt op til sig så hun rigtig kunne putte og lukkede så øjnene. "Hn Ray?.. inden jeg glemmer at sige det har jeg inviteret Luminor over vis han nu finder det interessant men tror det nu ikke. bare for at se om han kunne komme til at stole noget mere på mig" Hun rynkede en anelse i panden og strejfede sin finger hen over puden.
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Ons Sep 12, 2012 4:26 pm
Ray hævede brynet en anelse og nikkede så "...Og hvorfor kan jeg forvente han dukker op? For jeg skal jo ikke sidde med kaffe og avis ved køkkenbordet når han kommer ind af døren...". Han lo kort over sin egen joke og lænede sig så op o dørkarmen og stoppede hænderne i lommen.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Ons Sep 12, 2012 6:22 pm
Alanna mumlede svagt noget der ikke rigtig gav mening men spærrede øjnene op da han kom med sin joke og satte sig op i sengen og så på Ray "Hn vis du sviner mine ting til og dette angå også mit gulv beder jeg dig om at rydde op efter dig da jeg helst ikke vil have mit hjem ligner et slagterig sted tænk hvad folk ikke vil sige om mig vis de så det" Hun kastede sig tilbage ned på sengen og så op i loftet. "jeg ved ikke engang om han kommer, han virker ikke til at være den mindste smugle interesseret i mig,"
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Ons Sep 12, 2012 7:25 pm
Ray rystede smugle på hovedet og lo så svagt "...Jeg har skam heller ikke tænkt mig at begå mord i dit hjem, jeg ville såmen bare sikre mig at vores plan ikke gik i vasken før tid...". Han rettede sig nu ud fra dørkarmen, og gav en brummen fra sig "...Nej, han viser det nok ikke, men med det blod, kan han ikke andet end at vise det...". Han så over på hende og nikkede kort engang "...Se nu at få noget søvn...".
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Ons Sep 12, 2012 8:02 pm
Alanna så undrende på ham og bed sig lidt i læben. "hvor så?. jeg mener vis Yoh hans følgesvend jeg ved ærlig talt ikke hvad de to laver sammen men vis han dukker op så er du overbemandet" Hun nikkede lidt og sukkede så svagt men spredte et lille smil om hendes læber. "Hn du lader ham vel ikke drikke af mig vel?" hun så lidt bekymret på Ray og bed sig så en anelse nervøst i læben og lagde en hånd op til hendes hals. hun sank en klump og rystede en anelse på hovedet af sig selv og nikkede så "yearh jeg burde virkelig sove nu" hun lagde sig ned på hoved puden igen og lukkede så sine øjne i og prøvede at falde til ro men hendes tanker kørte rundt i hendes hoved så det ville nok tage hende lidt tid.
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Ons Sep 12, 2012 10:03 pm
Ray rystede en smugle på hovedet "...Jeg kan desværre ikke styre hans handlinger, men forsøg at undgå at komme tilskade i nærhede af han og sådan, for dit blod er meget svært for en blodsuger at modstå...". Han rønkede en anelse i panden og sukkede så svagt "...Mh, Yoh, havde glemt alt om ham...". Han kørte en hånd gennem håret og sukkede så engang "...Hmm, sov godt...". Han bakkede ud af døren og skuppede den roligt til igen, han havde så mange ting han skulle ha tænkt igennem.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Ons Sep 12, 2012 10:58 pm
".. Du skylder mig virkelig alt for at sætte livet på spild kun på grund af din skyld" hun kom med et frem tvingene latter igen for ikke at virke svag og nikkede så blot. "Tak. god jagt efter noget at spise" Alanna smilte skævt og lod sig så falde i en dyb søvn lidt efter han var gået ud af døren. Hendes tanker farede rundt i hendes hoved og begyndte at danne sig en drøm. I drømmen gik hun nede ved havnen vejret var dejligt og fuglene sang og børn legede og folk omkring hende var i det heltaget i strålende humør. Hun satte sig ved vandkanten for at fodre nogle ænder og havde sammen tidig en tegne blok i hånden hvor hun lavede en skitse af en han and med deres flotte farver og lod sine ter strejfe vandet da hun havde taget sine sko af i den varme. Hun så ned på skitsen af anden i et stykke tid og var fordybet i hendes tegning. Pludselig Begyndte mørkets frembrud tros den kun var klokken 2 om dagen. Hun løftede sit blik op fra skitsen og så alt glæde og menneskerne rundt om hende og fugle sangen var væk. Hun følte en kold brise strejfe hendes bare hud og valgte at tage sko på igen og begynde at gå hjem ad da alt så ud til at være meget mærkeligt og at regnen ville stå over byen i stride strømme. I det hun tog sine sko på og kiggede mod den anden side af havnen stod en mand med langt sort hår som nærmest svævede efter ham som var samlet i en elastik. hun ville se nærmere og så så mandens ansigt. det var Luminor og han så ikke lige frem ud til at være i det bedste humør mere sulten ond blikket der kunne dræbe. Hun følte hun stivnede og først kunne bevæge sig da regnen pludselig slog ned og vækkede hende fra hendes trance han var stadig samme sted som før. Men da hun begyndte at gå væk fra havnen fulgte han hende hun satte tempoet op men det hjalp ikke. han var over alt hun kiggede. det var lige som om han kunne transportere sig rundt om hende og hun var fanget. hendes vejr trækning i både drøm og virkeligheden blev tunger og sammen tidig en smugle hurtigere. Hun vendte og drejede sig en anelse i sengen som om hun bare prøvede at ligge sig til rette.
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Ons Sep 12, 2012 11:25 pm
Ray gik roligt ned af trappen mod køkkenet og sukkede roligt engang, han var faktisk ikke særlig sulten nu når han tænkte over det, men han blev nu nødt til at spise noget, da det var sundest for ham. Han gik over til skabet og fandt noget brød frem og lidt smør og satte noget vand over så han kunne få sig en kop kaffe også. Han lænede sig op af køkkenbordet og sukkede svagt engang, det hele kørte rundt i hovedet på ham for tiden, han havde aldrig været så tæt på at få ram på sin bror, som han var nu, og ham håbede for alt i verden at hans plan ikke ville gå i vasken. Dog stolede han nok på Alanna til at han viste hun nok skulle få det hen i sidste ende, hun virkede som en, når hun havde sat sig noget for, var der ikke noget der kunne stoppe hende i det. Han satte brødet over på bordet og sukkede svagt da det begyndte at dampe op af elkedlen. Han så ud af vinduet, ud i skoven og gav en rolig brummen fra sig før han tog kedlen fra da den begyndte at hyle.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Ons Sep 12, 2012 11:48 pm
I drømmen var Alanna nu helt ude af den hun kunne næsten lige så godt give op der var ikke mange som kunne hamle op med sådan en skabning. I drømmen prøvede hun at snakke ham til fornuft hvilket aldrig ville nytte. vis en især blodsuger havde fået færden af noget godt var der intet andet at gøre da de levede af at jage. Hun vendte og drejede hovedet da Luminor nu var så tæt på hende i drømmen at han kunne ånde hende i nakken. Hun gav nogle svage klynke lyde fra sig og vågnede med et chok ide kæden begyndte at hyle da det passede med at han var ved at skære hendes hud op med hans tænder. Hun satte sig med et sæt op i sengen og havde hævet dynen helt op om sig og stirede rundt i hendes værelse. Hun lod mærke til den kolde brise ikke var noget hun som sådan havde drømt dynen var sparket af eller rettet på så den lå imellem hendes ben. og vinduet stod åbent. Hun havde åben bart glemt at lukke det inden hun lagde sig og vildrede dynen omkring sig og rejste sig så og gik hen mod vinduet hvor hun kort skimtede rundt uden for for at tjekke for en ekstre gang. Hun lukkede vinduet efter sig og lagde sig så tilbage i sengen og strejfede sit blik rundt i værelset inden hun rigtig kunne falde til ro igen. At hun kunne høre Rays skridt neden under gjorde at hun fik noget andet at tænke på at hun inden længe kunne ligge sig ned og sove vider.
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Sep 21, 2012 1:41 am
Ray rev en stumt brød af det halv store stykke og sukkede roligt engang. Han rettede blikket ud af vinduet og lod hovedet hvile i håndfladen men han sad og tyggede brødet, måske en anelse for langsomt. Han kedet sig faktisk, og gjorde det ofte lige for tiden, det var nok fordi han endelig var sikker på at Luminor var liiige på kanten til at bukke under, og nu var der bare ventetiden, og det var nok den kedeligste tid af dem alle.
Alanna Dawson Noob
Alanna havde sovet trygt efter hun vågnede fra sit mareridt tideligere på natten. klokken viste sig at være 15:43 da hun vente sit hovedet i en panisk hurtig bevægelse da hun havde det som om hun havde sovet til meget længere ud på aftnen og pustede så lettet ud og kørte sin hånd igennem hendes morgen ulede røde hår. Hun svang benene ud over senge kanten og rejste sig op. det eneste hun havde på kroppen var hendes trusser. hun gik målrettet hen til en knage der hang bag døren og tog en slags nat/morgen kåbe på hun svang rundt om hendes skulder og stak sine arme igennem ærmet og bandt en sløjfe i de to snore som holder kåben sammen forand. hun gid ned af trappen og hen imod køkkenet og forbi Ray uden rigtigt at sige noget. hun var ikke den mest snak-sagelige person om morgnen før hun havde fået sin morgen kaffe og et stykke brød. Hun tænde de for kaffe maskinen og tog så to teleerkender ned fra skabet og skubbede den ene ind under hvor Ray holdte sit brød og stilte den anden over for ham til hende selv. Hun hørte lidt efter at kaffen var færdig og tog to kopper ned på bordet sammen med kaffe kanden og tog en stykke brød og satte sig så ned. "Vil du have noget ny brygget kaffe?" hun rynkede en anelse i panden og strakte sig kort inden hun tog en bid af sit brød.
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Man Okt 29, 2012 2:53 am
Ray så kort på hende da hun kom ned i køkkenet, dog uden at sige et ord til hende, da han udemærket godt viste hun ikke var i snakke humør når hun lige var vågnet. Han tog en bid brød mere og nikkede svagt "...Jo tak, det lyder ikke dårligt...". Han rettede en smugle på sit pandehår så det ikke hang ned i hovedet på ham mens han spiste. Han lagde brødet på tellerknen og foldende hænderne sammen foran munden "...Har du sovet godt?..." Han viste udemærket godt hun havde haft marrigt, sådanne ting kunne han fornemme, men hvis hun ville snakke om det, snakkede hun om det, ville hun ikke, så lod hun vær, derfor spurgte han ikke direkte ind til det.