Flame er navnet på den verden vi tråder i. Det er en ren og skær rpg hjemmeside, så hvis ikke den slags interesserer dig, så må du lade være med at tilmelde dig. Men omvendt, hvis det lige er dig, så skynd dig hen og få det gjort. Det er ganske gratis.
obs: Husk at læse reglelsættet efter tilmeldning.
En fuldbyrdet verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Oprettet : 24/09/11 Antal indlæg : 230 Alder : 127 år gammel. Født i 1886. Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.
Emne: Sv: En diset morgen. Tors Dec 05, 2013 6:06 pm
Yoh stirrede på hende og bed sig en smugle i læben, det var egentlig nogle gode planer hun havde hvis man så var sådanne en rigtig morder type. Han lo svagt for sig sig, men nåede ikke rigtig vidre før Alanna gav et gisp fra sig "...Om hvor vidt vi skulle skåne ham hans sorger?...". Yoh var vandt til sådan noget, så det var nu ikke noget chok for ham at stå og diskutre sådan noget, men det var dog længe siden, så lidt et kick var det dog for ham. "...For det første, har jeg en ide, en skånsom ide, der ikke kommer til at volde ham smerte, ubehag, eller noget, men jeg skal bare lige tænke det lidt igennem..." Han vippede så hovedet og kløede sig en smugle på hagen "...Men for det andet, så er han stamkunde her, det er alligevel en del penge vi vil meste, men tja...". Han stirrede forventnings fuldt på Alanna, han forventede hun træf en beslutning, da det ikke lige var hans stærke siden, han havde aldrig, selv fra barns ben, været den der fik lov at træffe beslutninger, selvom han af og til var den med de bedste idér. Han stirrede over på den fulde man igen og sukkede kort, det var nu synd for ham, men han fortjente også at være sammen med hans kone og søn, han havde intet ud over klubben her hver aften og nat. Han følte sig heldig, at han selv havde fået en ny familie da hans egen forlod ham. Han stod i et øjeblik i tavshed, uden at blinke og rystede så på hovedet og så igen forventningfuld på Alanna.
Alanna Dawson Noob
Oprettet : 08/08/12 Antal indlæg : 113 Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.
Emne: Sv: En diset morgen. Tors Dec 05, 2013 7:52 pm
"Ja det ved jeg godt, Men det er stadig en andens liv, Vi snakker om. Vi kunne muligvis spørge ham. Selvfølgelig skal spørgsmålet overvejs, I så fald så det ikke skrammer ham. Men hvad er din ide?" Alanna røre lidt på sig uden decideret nogle grund ud over at hun føler hun er ved at slå rødder igennem gulvet hvis hun ikke rykker bare en smugle på sig, på sammentid køre hun blidt en hånd igennem det hår der ikke er opsat. "En stamkunde fra eller to, gør ikke den store skade på økonomien. men ham her er jo allerede fortabt, Hvis han ikke vender livstil med det samme, så ville i helt sikkert ende med en masse andre skæmte kunder og muligvis få overtroisk kunder der mener det er jeres alkohol der har forsaget hans død hvilket det i bund og grund også er i længden men de ville nok mene i havde forgiftet ham da han nok har stor sandsydelig hed for at dø her" Hendes stemme er stadig ganske svag lige som en hvisken som er berettiget at kun yoh ville kunne høre hende*
Luminor Noob
Oprettet : 24/09/11 Antal indlæg : 230 Alder : 127 år gammel. Født i 1886. Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Dec 06, 2013 3:55 pm
Yoh nikkede bestemt og lænede sig frem mod hende op af baren "...Luminor har en lille pipette med noget væske ude bag ved..." Han støttede hovedet i sin hånd flade og mumlede lavtmeld "...Det er noget man normalt bruger til at aflive heste, kvæg og sådan noget med, så det skulle være stærkt nok til at tage livet af en mand...". Han rynkede en smugle på næsen og stirrede på hende "...Men de har helt ret, Alanna, han er fortabt, og han er nok i sidste ende bedre tjent med en hjælpene hånd, for ændre livsstil tror jeg aldrig han vil før han ender i graven...". Han rettede sig så en smugle op og kiggede kort over på manden der lå ind over baren "...Hurtigt og smertefrit, specielt i den tilstand han er i nu, han ville nok ikke engang ligge mærke til vi stak nålen i ham...". Han så afventende på hende og bed sig en smugle i læben, af en smugle spænding, da det var længe siden der var sket noget bare lidt vild i hans liv.
Alanna Dawson Noob
Oprettet : 08/08/12 Antal indlæg : 113 Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Dec 06, 2013 7:33 pm
Alanna betragtede blot hans bevægelser uden yderligere at sige noget da hendes tanker kørte på højtryk omkring dette her dog havde hun allerede bestemt sig for hvad det ville ende med da yoh lige så meget har været med til at påvirke hende i at vælge den endelige løsning om de skulle begår dette her medlidenheds mord eller lade vær. Hun så kort hen på Yoh engang og undrede sig kort over hvorfor Luminor lå inde med den slags væske når det sådan set ikke så ud til han havde en hel masse dyr han kunne bruge det på og på en måde gav det hende en følelse af ubehag tros det virkede meget dumt siden at hun havde tænkt sig nu at bruge samme stof på det værst tænkelige måde, selvfølgelig at dræbe et andet menneske så hun burde næsten frygte sig selv mere. "Hmm.. Yoh tror du på livet efter døden?... hun betragtede kort manden igen imens hun dannede sig et billed af hans taknemlige smil imens han stod omgivet af en kvinde og et lille barn. "I så fald hent den omtalte pipette" hun kastede et sidste blik hen på yoh inden hun gik hen til manden og tog hans glas og fyldte lidt mere whiskey i til manden, på hendes regning hun havde alligevel tjent så meget ind på grund af sin bonus at lidt fra ikke ville kunne ligges mærke til og hvis han dog kunne få en sidste drink og nyde den bare en lille smugle var det vel godt givet ud. der efter begyndte hun at tørre et ny vasket glas op med et hviske stykke*
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Dec 06, 2013 8:11 pm
Yoh vippede hovedet til den ene side og nikkede bestemt engang "...Liv efter døden?..." Han sank brynene en anelse og nikkede svagt "...Både og..." Han pause et sekund "...Hvis man vælger at have en liv efter døden, får man det, man er selv herre over den slags, det er den mening jeg har om det...". Han rettede sig op og kørte en hånd gennem det uldrede hår "...Jeg sniger mig ind og henter den, hvis jeg ikke er tilbage inden 5 min, så kom og red mig, vil du?...". Han lo svagt og gik forbi hende ned gennem den tomme klub, hvad skulle han dog gøre hvis Luminor opdagede ham. Han sukkede kort og pustede ud gennem munden for lige at få styr på sig selv. Han stoppede kort op foran døren ind til privaten og skuppede den så op lige så stille han kunne. "...Mhhn...". Han så ned af gangen og listede ned til døren lige inden Luminors kontor. Han viste han ikke måtte komme der, og han havde aldrig været i dette rum han nu var på vej ind i, Luminor stolede åbenbart så meget på ham at han ikke satte lås på døren. Han åbnede stille døren op og frøs da døren knirkede en anelse. Han sank kort og sneg sig ind gennem døren og kiggede rundt i det lille rum der var fyldt med hyller fyldt med kasser med diverse medicin i, til mennesker. Han rønkede en anselse i panden og kom pludselig i tanke om hvorfor Luminor havde sådanne aflivnings middle liggende til dyr. Han skulle virkelig anstrænge sig for ikke at begynde at le og afsløre sig selv. Luminor var engang, da han skulle hente forsyninger til klubben, blevet overfaldet af en hidsig ko, der åbenbart fandt ham meget spændende, og det havde så resulteret i at Luminor blev nødt til at smide sit yndlings tøj ud, klubbe hans hår af (som heldigvis var vokset ud igen), ja det var virkelig en traumatisk oplevelse for ham, så meget han var nødt til at bestikke en dyrlæge til at give han noget der kunne gøre en ende på dyret hvis det skulle ske igen. Yoh bed sig i læben og tog en dyp indåndning hvorefter han dog en kasse ned fra en af de øverste hyller "...Der var du...". Han tog en kanyle og en lille pipette ud af kassen og puttede det i inderlommen, hvis luminor nu skulle komme bragende. Han gav et lille smil fra sig inden han satte kassen på plads. Han gad virkelig godt have set det, men bare synet af den paniske Luminor der kom hjem, det var nok, det var uforglemmeligt. Han luntede hen til døren igen og tjekkede om der var fri bane før han endnu engang dukkede op inde på klubben igen.
Luminor som nu sad inde på dit kontor med sin egen lille brandert efter al den whiskey havde nu besluttet sig for at få styr på alle regninger og al sådan, så han kunne aflevere det inden han skulle besøge Alanna. Hvilket han nu også var spændt på, der var noget over hende der fik en trang tilbage i ham han ikke havde haft i mange, rigtig mange år. Han rønkede en anelse i panden og prøvede konstant at komme i tanke om hvad dette mindede ham om, men havde have glemt så mange ting i årenes løb, ting han ikke ville huske, han var blevet et helt andet menneske, men noget over hende tvang ligesom disse trange frem i ham, og det var ubæreligt.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Dec 06, 2013 9:00 pm
Alanna blev efter meget kort tid færdig med det ene glas og fortsatte så med de andre, imellem tiden snakkede hun videre med yoh. "selvfølgelig kommer jeg til undsætning" eller ikke, hvis yoh nu ikke var tilbage om 5 minutter og det værst tænkelige var sket, at Luminor eller noget så som et uheld havde slået yoh ihjel. Ville det være nemmere for hende at få ført Luminor hen til Ray, uden diverse problemer af mistænksomlighed eller andet som nu heldigvis ikke har været et stort problem en til videre. Det stak en anelse i hende at falde over de tanker da hun enlig svingede fint med Yoh, han virkede som om at være en ganske hyggelig og snaskagelig væsen. hvilket var rart da Luminor ikke var lige så nem at komme ind på, Dog kunne det muligvis ændres senere da Luminor var inviteret hjem til hende. Dybt fængslede i sine tanker tog det hende noget tid at opdage Yoh var dukket op igen, så på vej hen til ham stillede hun koppen på plads men havde stadig det brugte hviskestykke i hånden. hun tog imod de ting han havde fundet op og begyndte at gøre kanylen klar, imens hun holdt i viskestykket så det i bund og grund kun var det der rørte pipette samt kanylen. stille og roligt trådte hun mod den fordrukne mand dog med kanylen gemt væk under hviske stykket og lagde så blidt en arm om ham. "Hvad ønsker de dem allermest, Og der er ingen grænser for hvor usandsygenligt det kan være" den fulde mand gloede noget udtryk løst op på hende og skulle til at tænke over det selv om det lyste ud af ham at hans svar ville være at han ville have sit gamle liv tilbage hvor han hørte sammen med sin kone og søn, han nåede kun lige at starte på sætningen før hun havde fået fisket kanylen frem bag hans ryk og havde formådet at stikke ham i nakken uden så meget som et spil sekunds yderligere overvejelse og lod stille sin tommel finger presse på den der udløste væsken. hun nåede der efter kun lige at pakke kanylen og det hele væk ind i det brugte hviskestykke uden selv at røre den direkte, før hun grab hans krop da han var ved at tilte ned fra stolen og fik formået også indhentet hans hoved i at slå hårdt mod bord pladen. Han lignede nu blot en der var faldet i søvn over bordet dog uden nogen puls.
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Dec 06, 2013 9:25 pm
Yoh stod tavst og kiggede på da livet forlod den berusede mand bag. Han stod et øjeblik i en tavshed der spredte sig i rummen, og bad en hurtig kort bøn for manden før han nu begyndte at trippe lidt "...Hvad gør vi med ham nu? Det fik vi aldrig aftalt...". Han så lidt på Alanna med et uroligt blik og vippede hovedet "...Begrave ham tager for lang tid, Luminor når ihvertfald at vægge mistanke så..". Han kløede sig kort i panden hvorefter han fik en ide "...Jeg ved det! for der er chance for at han vil blive fisket op af havnen igen.." Han tog en dyp indåndning "...Ude i udkanten af byen, mod den store skov mod nord, ligger en mose midt ude i den ende af skoven der er ved at uddø, folk vil ikke komme der mere, da de mener der er mystiske væsner der ude, der bære rundt på en skrækkelig smitsom sygdom som har gjort dem til det de er nu, engang var de friske mennesker som havde et liv her i byen, men det er selvfølgelig bare historier, jeg har aldrig oplevet noget mystisk der ude, men der vil han da få fred..". Han kiggede en sidste gang på manden "...Luminor er nok snart færdig, og jeg fik for øre at du skulle have ham med dig hjem? Så for at du ikke skal komme til at lugte af død mand, tænkte jeg at jeg tager mig af ham, der ude, og jeg skal nok gøre det ornligt, med blomster og alt der der halløj, jeg låner bare Luminors Hestevogn så jeg ikke behøver slæbe ham derud..." Han stirrede på Alanna og vippede hovedet en smugle hvorefter han bed sig en anelse i læben.
Luminor fyldte endnu engang glasset op, da han fandt ud af flasken med Whiskey var tom "...Hm...". Han ordnede det stykke papir han var igang med og rejste sig dinglede fra stolen han sad i, han kunne ligeså godt hente en flaske mere til de sidste regninger. Han kørte en hånd gennem håret og gik ned af gangen og ud mod klubben. Han åbnede døren ud til klubben og stod lidt i døren og rønkede panden en smugle "...Yoh, har jeg ikke sagt til dig tusinde gange før at den mand skal kastes ud?..." Han gik om bag baren og tog en flaske whiskey og klappede Yoh på hovedet hvorefter han satte kursen mod sit kontor igen, uden nogle form for mistanke om hvad der lige var sket. Han smækkede døren ud til klubben og fortsatte ned af gangen mod kontoren og smed sig i stolen og så på de mande dokumenter foran ham, og han valgte at nu ordnede ham tre mere, så var han også færdig for i dag.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Dec 06, 2013 10:03 pm
Alanna havde stadig ikke helt fundet ud af hvad de nu skulle gøre med den døde mand og gik langsomt væk fra manden for at være sikker på han ikke faldt ned af stolen når hun så var gået et par skridt længere væk da det ville være umuligt for hende at bære ham op på stolen igen og lige nu sad han ganske fint. hjertet galopere-de afsted da Luminor trådte ind i rummet af bekymring om at han ville ligge mærke til hvad der lige var sket og jah at hans stamkunde ikke lige frem var i live mere. dog erstattede andre tanker hurtigt de første da han nærmest halv vaklede hen til yoh, Luminor var beruset og det var til at se på ham. dog gjorde det vel ikke hende så meget i sidste ende så længe han ikke begyndte at knække sig på vejen hjem til hende for det havde hun enlig ikke overskud til at tage sig af. Hendes egen hjerne kørte på højtryk så hun sagde ikke så meget før yoh faktisk kom med den bedste ide hid til og nikkede så. "God ide! men er du sikker på du vil tage dig af resten?.. Det mindste jeg da kan gøre er at hjælpe dig med at få ham ud i hestevognen" hun så kort hen på manden og rynkede en anelse i panden. lugten kom utrolig hurtigt men det var måske på grund af alt det alkohold han også havde drukket inden. "skal vi?" hun gav et hurtigt nik hen imod manden inden hun gik forbi skralde spanden og fik smidt kanylen ned i skaldespanden gemt væk under en masse servietter og andre ting folk har smidt ud og tog så skraldespanden op for at lukke den og gøre den klar til at hun kunne smide den ud i en af de store skralde spande/containere som stod uden for.
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Dec 06, 2013 10:12 pm
Yoh stirrede efter Luminor da han gik, hold da op. Han var helt stivnet og ånede lettet op da døren ind til Privaten blev lukket i. "...Ja, bare du hjælper mig ud med ham, så skal jeg nok klare resten...". Han tog en nøgle oppe fra en af de øverste hyller og gav Alanna den "...Den er til skuret ude bag, der står vognen, og køretøjet til hesten..." Han gik over til manden og så kort på ham med en rynket næse "...Puha en stank..". Han svang manden over skulderen og pustede ud da han var tungere end han lige så ud "...Jeg tager ham her, så går du ud og låser op og gør vognen klar, så ligger jeg ham på vognen så kan du dække ham lidt til så det ikke ligefrem ligner et lig jeg køre rundt med, så henter jeg hesten imens...". Han stirrede på Alanna og bed sig svagt i læben, den mand var godt nok tung, det må ha været al den Alkohol. Han pejede hen på skralde spanden "...Den må vi lige hellere tømme også, hvis han nu skulle kigge i den af en eller anden grun...". Han lo svagt ved tanken om at Luminor fandt ud af hans Ko-våben var borte.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Dec 06, 2013 10:40 pm
Alanna kørte kort sin hånd igennem håret inden hun lige fik klaret hovedet nok til at tage næste step. den rus der fyldte hende med diverse mange følelser på en gang var lige så stærk som et andet påvirkende middel så som alkohol dog gik dette bare ind og gjorde hende mere klar i hovedet. Spændingen var fantastisk men skyldfølelsen skulle nok komme senere hen når det gik op for hende lige så stille hvad hun havde rodede sig selv ud i. Hun stod lidt og var sunket ned i sine tanker i et stykke tid inden hun blev opmærksom på Yoh snakkede til hende og så så op på ham og nikkede så for på en eller anden måde havde hun sammenstidig hørt hvert eneste ord han havde sagt. "Jah selvfølgelig" Hun havde stadig skralde spanden i den ene hånd så den anden som hun tog imod nøglerne var fri. hun gik hen til døren og åbnede den for ham og holdte den åben så han ikke skulle bruge flere kræfter på at få den skubbet op hvor efter hun små løb hen til den store skralde spand som hun smed skraldeposen ned i inden hun skyndte sig hen til vognen for at åbne og gøre klar til at yoh kunne smide ham ind i der. der hver ganske køligt uden for og siden hun ikke havde taget sig tid til at tage sin frakke på begyndte hun meget hurtigt at fryse. hun kravlede halvvejs ind over den døde mand i vognen for at få placeret ham ordenligt så det ikke så spor mistænksom ud dog inden hun trådte ud tog hun hans pung og tømte den inden hun placerede den pænt tilbage i hans lomme. hun placerede hurtigt pengene ved sin barm da hun i midlertidigt ikke havde nogle steder at putte dem hen da der ikke var lommer i hendes tøj, derefter trådte hun ud af vognen og gjorde hestene klar til at afgang og vente så blikket hen på yoh. "smut du bare nu, jeg skal nok ligge et godt ord ind for dig hos Luminor hvis han spørger hvor du er, forasten tag imod de her hun fangede en del af de penge samt de penge fra hendes bonus nede ved hendes barm og kastede dem nærmest i hånden på ham. "Jeg har ikke yderligere brug for dem!, og vi ses vel i morgen?, er der noget du mangler der inde" hun lagde hurtigt sine hænder om sig selv da hun frøs noget så grusomt*
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Dec 06, 2013 10:50 pm
Yoh satte dig op i vognen og tog i mod pengende og nikkede kort "...Nej, ellers tak jeg kommer alligevel tilbage her til når jeg er færdig...". Han puttede pengende i lommen og så kort på hende "...Du har virkelig hård hud på tænderne..." Han rønkede kort brynene "...Eller hvad man nu siger...". Han lo kort og så sig kort tilbage til den afdøde man han nu skulle ned igennem byen med. Han nikkede kort endnu engang "...Og held og lykke med Luminor, pas nu på, han kan være lidt grum nogle gange...". Han stirrede kort på hende, han talte af erfaring. Han sank kort en klumb i halsen og så ned af gaden, han håbede virkelig på at der ikke var nogle der ville stoppe ham i hans færd mod skoven.
Luminor lagde den sidste regning i kuverten og drak det sidste Whiskey i hans glas ud før han rejste sig fra bordet, musikken i klubben var stadig tændt, mon de havde fået ordnet alt? Eller de bare var langsomme. Han svang sin kappe over skulderne og satte håret op i en hestehale hvorefter han låste kontoret af og gik ned gennem gangen til klubben.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Dec 06, 2013 11:31 pm
Alanna nikkede blot. hun vidste enlig ikke rigtig hvor det var Luminor og Yoh sov om natten siden hun ikke havde set det private rum og i bund og grund vidste hun ikke engang de boede på stedet så hun rynkede blot en smugle uforstående i panden. "Husk nu at tage fri fra arbejdet en gang imellem". Hun udbrød i en kort latter over hans mislykkede kommentar og havde ingen ideer om hvad hun skulle svare til det da hun ikke var vand til at få den slags komplimenter hvis det enlig var ment som en kompliment faktisk forstod hun den slet ikke. Hendes smil falme-de en smugle af ren nysgerrighed, hun ville ønske hun kunne sætte sig ned med yoh og direkte spørge ind til hvad han mente med at Luminor godt kunne være grum men vidste også tiden ikke var til det nu og nikkede så blot en nu engang hvor efter følgende hun kom med en rapkæftet bemærkning. "Du bør ikke frygte for mig, eller decideret bede mig om at passe på, jeg er ikke som de fleste andre ynkelige piger, jeg kan faktisk godt tage vare på mig selv, og som du selv siger har jeg hård hud på tænderne" en nu engang kom hun med en lille latter inden hun lige så stille trådt nogle skridt baglæns. "dog ville jeg mene du har brug for al den hæld og lykke du kan få.. ser du verden kan godt være ganske grum, i sær med nogle af de væsner eller mennesker som siges at befinde sig i den, du skal være heldig at vende tilbage uden denne farlige sygdom, forasten fed historie.. den ville jeg huske når jeg skal skramme andre" Hun så kort tilbage mod klubben og lagde mærke til Luminor var dukket op igen. "skynd dig tilbage.. for en sikkerheds skyld" hun gik nu få skridt mere baglæns inden hun vendte ryggen til ham og gik ind mod klubben igen og gøs kort da hun havde lukket døren. der var utrolig koldt og hun længdes stadig efter hendes frakke da kluden ude fra nærmest havde fulgt med hende ind. hun lod kort sind hånd glide igennem hendes hår og fjernede sin elastik fra det op satte hår da hun helst fortrak at have det løst men af hygiejnemissige grunde havde hun det oppe på arbejdet. Hun gik hurtigt hen til sin frakke og fik trukket sig i den og lukkede den hvor efter hun tog fat i sit hår for at få det der var fanget i jakken sat fri og vente så først der blikket hen på Luminor som allerede så ud til at være klar. "Er der nogle sidste ting du skal have ordnet eller er det okey vi går?"
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Lør Dec 07, 2013 1:43 am
Yoh nikkede kort til hende en gang inden hun forsvandt ud af laden. Han tog en dyp indåndning inden han satte hesten igang og forsvandt ned af gaden. Han håbede nu faktisk lidt på at Alanna blev ved med at arbejde på klubben, hun var nu noget gangske specielt.
Luminor stirrede på Alanna da hun kom ind gennem døren og gav en rolig brummen fra sig "...Af hvilken årsag bringer dig uden for? Med en ulåst dør, og musikken kørende her inde endnu? Det hele kunne ha været rippet hvis du ikke havde været opmærksom...". Han vippede hovedet og rystede et så en smugle. Han havde egentlig ikke tid til at stå her og små snakke med hende. "...Men nu når du siger det, så skal jeg lige have nogle regninger afleveret, men det er på vejen, så lad os komme afsted...". Han lod armen forsvinde ind under kappen og så lidt rundt på klubben inden han satte i retning af døren Alanna lige var kommet ind af. "...Medmindre du har noget du skal have ordnet?..." Han stirrede på hende med et halv skyndende blik og skar kort tænder ved tanken om den opdagelse han snart ville gøre, så snart han trådte ind i hendes hjem, hvilken opdagelse han ville gøre, var ham stadig et mysterium, men han viste det var noget specielt, det kunne han mærke, han fik blod på tanden. Han folde kappen om sig og ventede faktisk ikke på hendes svar før han var på vej ud af døren, ud i den kølige luft, der ramte ham i ansigtet, hvilke føelse af friskhed. Han så ned af gaden, det eneste der var at se var bag enden af en hestevogn i det fjerne. Han så sig kort tilbage over skulderen og pustede en tot hår væk fra ansigtet.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Lør Dec 07, 2013 2:02 am
"Jeg var ude med den store skralde spand. Jeg har øjne i nakken så jeg ville hurtigt kunne se hvis der var nogle der så mistænkelige ud, Ud over det så var det meget hurtigt det var grunden til den ikke låste dør og angående musikken, den var beroligende.. hvis det altså var et svar du ønskede at få dig og ikke bare valgte at sige det for at udpege mine fejl?" hun kastede hurtigt et blik hen på ham som var noget flabet men hun havde god grund til at være det siden hans måde at sige tingene på heller ikke lige frem var helt uskyldig, Hun sænke de kort det ene hævede bryn imens hun gav et bredt smil fra sig og nikkede så da han fortalte om den sidste ting han lige skulle have ordnet inden du kunne forlade sted. "Nej jeg er klar til at gå, forasten var den bonus ganske høj og jeg takker meget for at måtte beholde den men jeg gav den til Yoh, han virkede i bund og grund mere taknemlig for den end hvad jeg ville have været.. altså ikke tag fejl af at jeg syndes det var meget venligt af dem men.. jeg havde bare ikke brug for pengene, og hvis de kan glæde en anden person så mener jeg de er givet godt ud" Med de ord i munden begav hund sig ud i kulden dog var den ikke lige så slem som før da hun var dækket mere til af tøj. hun gned kort sine hænder mod hinanden før hun kort kastede et blik hen mod hestevognen og et svagt smil dukkede frem på hendes læber inden hun kort lod sit blik glide rundt på gaden og begyndte så stille at gå mod den retning hun bor da han jo sagde det var på vejen det han skulle. hun glædede sig allerede til at komme inde døre igen så hun kunne dumpe ned i sin sofa med en god flaske vin*
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Søn Dec 08, 2013 11:16 am
Luminor brummede svagt, han var ikke vandt til kvinder var ligesom som han var over for dem, det skulle han lige vænne sig til, måske var hun bare mere ligesom han selv en han lige var gået ud fra i starten. Han så ned af gaden og så kort på Kuverterne og sukkede svagt. Han viste banken lå på vejen mod skoven, hvor hendes hytte lå. Han havde jo været der for nogle dage siden, i uvished om det var hende der bode der, trangen havde bare ført ham til den del af skoven. Han fulgte hende nøje ud af øjenkrogen og skar svagt tænder engang i mellem. "...Jeg er tilbage om et øjeblik, hvis de vil have mig undskyld..." Han nikkede kort engang før han forsvandt ind af de tunge døre til banken, det var et stort åbent rum, med to vinduer med trammer for enden hvor to kvinder sad. Hansk skridt gav genlyd ned gennem det store marmorsrum og han gjorde opmærksom på sig selv ved at give en svag brummen fra sig "...Hmhm...". Damen bag skranken kiggede op og så ud gemmen brillerne med det utroligt tykke glas "...Kan jeg hjælpe dem hr.?...". Luminor skuppede kuverten ind gennem den lille sprække mellem vinduet og bordet. "...Giv denne til Hr. Rauf...". Luminor underskrev et stykke papir og trak hætten overhovedet hvorefter han forsvandt ned gennem det store lokale endnu engang. Han kunne mærke hvordan Alanna tiltrak ham, selv gemmem de store døre ud til gaden, det var ikke l ligefrem nogle vild posetiv tiltrætning, det var stadig trangen til at flænse, bide, og bare bare brutal. Han krummede brynene og rystede hovedet engang for at få sig selv til fornuft for han skuppede den store dør op ud til gaden. Han stirrede kort på Alanna før han kig ned af trappen og nikkede engang "...Så har jeg ikke flere ærner i dag, skal vi?..." Han rakte hånden ud foran sig, som tegn til at hun skulle føre an.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Søn Dec 08, 2013 8:17 pm
Alanna havde ikke rigtig tænk over hvordan det kunne være Luminor vidste at banken var på vejen hjem til hende, Hun kunne jo sådan set lige så godt have boet den helt anden, eller for den sags skyld den tredje vej. Klubben befandt sig trosalt i midten af byen. Hun vendte kort blikket hen over skulderen da hun havde glemt helt det med den lille ting han skulle have styr på inden de kunne fortsætte hjem til hende, som var i bund og grund det eneste hun var ved at lændes efter hendes lille private hybel hvor hun ikke behøvede at bekymre sig om alle omkring hende. Dog ville det stadig være noget andet nu når hun skulle have sin chef på besøg. Dog heldigt for hende ud over den ocd flip hun havde med oprydningen var hun ikke den typiske hus mor der også ville sørge for at der stod mad samt snacks på bordet, Og gudske tak og lov for det da han heler ikke ville være særlig interesseret i de snack hun i hvert fald frivilligt ville tilbyde ham. Der var nogle gode ting ved at have en vampyr på besøg og det var man ikke behøvede at have køleskabet fyldt op. Hendes tanker omkring snacks og fyldte køleskab måtte have været noget frustrerende men hun nød også at tirre ham. hun blinkede et par gange og vendte tilbage til virkeligheden hvor der ikke var snacks i nærheden men i stedet var bidende koldt og nikkede så efter hun var stoppet op Selvfølgelig.. de gør bare hvad de skal gøre" hun sendte ham et kort smil inden hun så ham forsvinde ind imellem dørene og kastede kort et blik rundt omkring på omgivelserne imens hun ventede på at Luminor skulle komme til syne igen. Siden hun stod stille i længere tid af gangen, ude i kulden tvang hun sig selv til at traske rundt på stedet og havde sit blik mod fortovet i et stykke tid inden hun kunne høre dørende gik op. "Gerne" hun ventede til at Luminor var nede på fortovet før hun gik videre ned af stigen. Hun vidste i øjeblikket ikke rigtig hvad hun skulle sige til ham da han bare i det heltaget ikke var lige så nem at komme i snak med som Yoh, og for at bryde tavsheden begyndte hun på en sætning men var dårlig nok færdig før hun stoppede sig selv igen. "Såee.. Hvad fik dig til at?.. nej glem det"
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Søn Dec 08, 2013 10:35 pm
Luminor fulgte efter da hun begyndte at gå og rønkede en andelse i panden da hun trak sit spørgsmål tilbage, hun var utrolig god til at styrre sine tanker som om hun viste han kunne tyde dem, men noget fik han da med "...Så Yoh er nemmere at komme i snak med? I to er simpelthen blevet et makkerpar fra første dag?...". Han kunne ligeså godt leje lidt med hende, da det var som om hun havde informationer om ham i forvejen, så hvorfor ikke leje lidt med ilden. Han havde blikket rettet frem med hænderne gemt under kappen. Det sitrede i kroppen på ham, jo tættere de kom på deres distination, det havde både en positiv og en negatig effekt på ham. Han brummede svagt engang og og rettede kort blikket mod hende "...Men det vil glæde mig hvis de færdiggjorde deres spørgsmål..." Han rettede blikket frem igen og pustede en tot hår væk fra ansigtet.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Søn Dec 08, 2013 11:11 pm
Alanna gav et bredt smil fra sig som meget hurtigt endte ud i et kort grin. Spørgsmålet kom lidt som et chok for hende, Hun vidste godt han var tanke læser men hvad var det enlig de havde gang i, den virkelig underlig form for leg de havde kørende med at lade som om de ingen ting vidste om hinanden men i bund og grund så var der en del viden som tit og ofte lyste ud af dem begge, Gad vide hvem af dem der valgte at bringe det frem som den første, afsløre det der end var igang. Og angående det med Yoh hun ville ikke kunne sige sandheden om hvad der sådan havde knyttet de to sammen. Da hun havde stoppet sin korte latter valgte hun at komme med en lige så spydig kommentar, Hvilket Luminor for en gang skyld ikke var den eneste der kunne finde ud af. "Sig mig, Skimter jeg lidt jalousi, Nej jeg ved det ikke jeg har vel ikke haft den samme mulighed for at finde ud af dem som jeg har haft med Yoh, Men i sidste ende har jeg også mest set til ham i dag end jeg har set til dem" hun så kort frem for sig for at ligge mærke til hvor hun gik og kunne nemt skimte træerne i starten af skoven. så var der i hvert fald ikke længe til hun nåede til hendes lille hytte. "Min sætning?.. jeg stoppede den da jeg var i tvivl om den ville være upassende, Er de stadig sikker på at de ville høre den?"
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Søn Dec 08, 2013 11:27 pm
Luminor nikkede forståeligt "...Det er godkendt..." Han gav en svag brummen fra sig og vippede kort hovedet, hun havde jo i brund og grund ret, hun havde ret Yoh mere end hun havde set til ham. Han krummede brynene engang og skar kort tænder, det tirrede ham at han ikke kunne gennemskue hende og hvad hun tænkte, og hvad hun omgås, og havde omgås enden hun kom til ham i klubben, men han viste, inderst inde, at det ikke ville føre til noget posetivt, han havde en meget god intusion når det kom til den slags, det var ihvertfald meget sjældent han tog fejl angående sådanne ting. "...Og jalouxsi er ikke en følelse jeg sådan bære rundt på, det er efterhånden mange år siden den slags har så meget som strejfet mig...". Han fugtede læberne, for at give dem lidt varme fra den kolde luft og gav et smil fra sig da skoven kom til syne, nu var der ikke lang vej igen, det sitre i fingre på ham. "...Der er intet der er for upassende, måske for dem, men ikke for mig, der skal noget til vil jeg tro..." Han så kort på hende og nikkede kort engang "...Hvor upassende kan det også være?..." Han gav et halv flabet smil fra sig og hævede det ene hvorefter han rettede blikket frem.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Man Dec 09, 2013 6:20 pm
"Godkendt?, Hvad ville da ha været sket hvis det ikke var godkendt?" Alanna vente kort blikket hen på ham igen, hendes ansigt udtryk var ganske neutralt. Alle de skrækhistorier hun havde fået af Ray kunne hun ikke helt få til at passe med hans blide ansigt træk. Men det var dog tydeligt at se og hun havde også mærket at der var noget mørkt over ham, hvilket helt sikkert måtte passe sammen med hans race. Men i bund og grund, havde de fleste et mørkt punkt. Der skulle dog meget til før at skræmme hende. Hun stoppede kort op da de havde trådt ind i hendes forhave og rakte kort ud med hendes ene arm mod døren for at påpege at de var kommet helt frem. Hun nikkede kort før hun trådte helt op til døren, da hun stadig var igang med at snakke med Luminor havde hun stillet sig med ryggen mod døren. Med den ene hånd løftede hun sin taske en anelse imens hun med den anden lod den dykke ned efter hendes nøgle, Da hun havde fået fat i den trak hun den op af tasken og placerede igen tasken over hendes ene skulder. "De er vel nok heldig.. jeg ville nok mene Jaloux-si er en af de værste følelser der findes" Hun havde sit blik rettet mod hans øjne og der efter læber et stykke tid før hun vendte sig med fronten mod døren. Hun skulle til at sætte nøglen i låsen da nøglen glider ud af hendes alt for kolde fingre og lander på jorden under hende. "To sekundter.. Så er den der lige om lidt" hun gav en svag latter fra sig imens hun bøjede sig ned efter nøglen og rettede sig så straks op igen da hun havde fået fornemmelsen af hun havde fået et bedre tag om den. Hun forsøgte en nu engang med at få døren åbnet som lang om længe lykkedes hende. Meget hurtigt fik hun skubbet døren op og halv vaklede ind da hun havde glemt at give slip på dør håndtaget efter hun havde skubbet døren op ind til en smal gang. Hun gjorde kort plads til Luminor kunne komme med ind inden hun fik lukket døren i bag dem og trak så al sit overtøj af og hang det pænt på knagerne. Hun placerede en hånd på væggen imens hun trådte ud af hendes sko og kunne straks mærke der var næsten lige så koldt inden for som uden for, det måtte skyldes et åbent vindue et eller andet sted i huset. "Undskyld kulden, jeg må have glemt at lukke et vindue inden jeg gik på arbejde, Det er måske slet ikke et upassende spørgsmål men hvad fik dig til at ombestemme dig?, Du virkede en smugle fornærmet da jeg spurgte ind til dig og din fritid ud over dit arbejde, og det var ikke min mening at snerre i dine sager jeg blev bare nysgerrig. og allerede dagen efter acceptere du mit forslag du helt sikkert ikke var interesseret i dagen før?. De er altså ikke så dem at finde ud af" et bredt venskabelig smil gled over hendes læber inden hun begav sig ind mod stuen hvor hun så ganske rigtigt at det nye vindue stod åbent. hun skyndte sig kort hen for at lukke det da man vel roligt kan sige det havde luftet nok ud nu.
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Man Dec 09, 2013 10:08 pm
Luminor stod et stykke fra hende da hun bukkede sig ned efter nøglerne hun havde tabt på jorden, han hævede brynet en anelse og kunne ikke lade være med at lade blikket glide ned over hendes bagdel "...Bare tag dem god tid..." Han fnøs kort for sig selv. Han nikkede svagt inden han tråde ind i hytten og stoppede så op i samme øjeblik døren smækkede i bag ham, hans blik blev stift og han bed tænderne så hård sammen han kunne høre dem knage i hovedet på sig selv. En vrede, en sorg, en smerte alt bulrede inden i ham på samme tid, en fornæmmelse han ikke havde haft siden... Han sank engang og og stirrede ud i luften, nu forstod han pludselig, eller alligevel forstod han intet, men han forstod nu hvorfor Alanna havde været så tiltrækkende for ham. Han gav en svag brummen fra sig og sank brynene med sammen bidte tænder. Tankerne buldrede i hovedet på ham, var hun bevist om det hun gjorde? Viste hun Ray var her? Viste hun overhovedet Ray kun var ude efter en ting, at slå ham ihjel. Han stirrede blankt ud i luften og var sikker på hvis man så ham nu ville han mest af alt ligne en meget livagtig marmor statue. Han måtte tage sig sammen, holde sig i ro, lade fremtiden komme hvad end den havde at bringe på, om det så krævede han skulle blive et vildyr igen. Han sank engang og pustede ud gennem næsen, han måtte virkelig holde sig i ro, han kunne ikke ødelægge dette nu. Han rystede en smugle på hovedet og fjernede så hætten fra øjnene "...Tror mig, de er ligeså svær at finde ud af som jeg...". Han gik ned af gangen og så sig omkring i hytten "...Og jeg kan godt lide kulden, så det gør intet...". Han havde for mange tanker i hovedet til at bevære hendes spørgsmål i længere træk. Han fortsatte efter hende ind i stuen og så sig lidt omkring "...Trænger jeg mig på hvis jeg spøger efter en flaske vin?..." Det var lige hvad han kunne have til at dulme alt det her, men han viste han måtte holde sig i ro, for hvis han først lukkede op for dette her, ville han ikke kunne stoppe sig selv, og så kunne han ligeså godt starte forfra med at få sig selv på rette spor. Han trak en stol ud ved spisebordet i stue, men satte sig ikke, det var rastløshed, inderst inde havde han aller mest lyst til at storme igennem huset og rode alle skabe og skuffer igennem for at finde Ray, han var i nærheden, han kunne mærke det.
Ray gav et lumsk smil fra sig og lod hånden glide gemmem det lang hvide hår. Det var guf for han øjne da han så Luminor mærke hans tilstede værelse. Han lænede sig tilbage op af træstrammen i det store træ han sag i et stykke fra huset "...Oh kære broder, din pinsel fryder mig...". Han pustede en tot hår væk fra ansigtet og sukkede svagt.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Man Dec 09, 2013 11:01 pm
Alanna vidste udmærket godt at i omkring det tidspunkt hun havde lukket døren var der mere der var gået op for Luminor, dog vidste hun ikke hvor meget det enlig var, og det var en voldsom pinsel i sig selv. Hun forholdt sig ganske rolig for ikke at nævne naturlig, da hun ikke ville tilgive sig selv for at fejle i denne ganske storartede plan. Hvorfor hun overhovedet havde gået med til den i første omgang er så et stort spørgsmål i sig selv, hun manglede vel en smugle drama, og så ud over det at hun måske havde haft lidt for store følelser for Ray på et tidspunkt, men det var bare ikke sådan mere. Ray tabte hende jo mere han blev fokuseret på at få ram på Luminor. Hun kastede kort et blik ud af vinduet inden hun trak sig selv væk fra stedet og gik mod køkkenet i rolige skridt. " Jamen det tager jeg som en kompliment.. Jeg kan personligt godt lide når det tager længere tid om at lære en at kende.. Det gør det en smugle mere udfordrende og hvis folk er stædige nok til at kæmpe for det så ved man også de ikke vil svigte en lige så nemt i sidste ende. Jeg går ikke ud fra at de ville forstå det" hun gav et bredt smil fra sig og så ham kort ind i øjnene i håb om hun kunne læse ham men der var intet spor af nogle følelser selv om det nok buldrede i ham. "Selvfølgelig, jeg var allerede på vej ud for at hente en flaske, her er der nemlig ikke nogle der ville dømme hvor fint det ville være eller er at drikke et glas vin eller 2.. eller for den sags skyld en ven som mener man er halv alkoholiker" hun lo kort og trådte så derefter ud i køkkenet hvor hun fandt en af de nærmeste flasker, hun havde et par stykker da det var tit at hvis hun var ude at handle og at hun lige faldt over en god årgang,så kunne hun ikke nænne at stille den tilbage, og det er jo ikke fordi det er en stor crime i sig selv da den kan holde sig hvis den nu ikke blev drukket med det samme. Hun samlede flasken op i sin favn imens hun fik hevet to vinglas ud af hendes skab inden hun begav sig ind stuerummet samt spisestuen igen og stillede de to glas samt flasken på spidse bordet for and ham. "De må gerne tage plads"
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Tirs Dec 10, 2013 12:04 am
Luminor kørte en hånd gennem håret og nikkede kort før han tiltog sig hendes tilbud og satte sig på stolen, svang det ene ben overkors, halv feminint hen over det andet. Rakte ud efter vinglasset og hævede brynet en smugle "...Der er da ikke nogle her der beskylder dig for noget som helst..." Han ord blev strejfet af en smugle flabethed hvorfter han rakte glasset op og for et kort øjeblik studerede han det blanke glas hvorefter han satte det på bordet igen. Han rettede blikket mod hende igen "...Bor de her alene?..." Han så kort rundt i stuen og og vippede en smugle med foden. Han tog en dyp indådning, ærligtalt så var hytten jo meget stor, for en ene person, måtte han fortælle sig selv for ikke at virke påtrængelig. Han gav en svag brummen fra sig og pustede en tot hår væk fra ansigtet, det skulle sku snart klippes det skidt. Han lagde hånden på bordet og vippede hovedet en smugle "...Vi er vel alle en smugle Alkoholikere inderst inde, det skal man næsten være for at tilstede i denne branche...". Han gav et svagt smil fra sig og skimtede kort rummet. "...Men ingen tør indrømme det, det gør noget ved en..." Han rettede blikket tilbage til hende igen og fnøs engang "...Velkomme fru Alanna...". Han nikkede engang og kunne næsten ikke kende sig selv, så mange informationer, fornæmmelser, det kørte rundt, han slæmpede en intern kamp med sig selv, behærskelse. Hvad end han ville, var han ihvertfald i nærheden, men rolig, han måtte åbne alle sanser, men med den samme facade som altid.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Tirs Dec 10, 2013 8:03 pm
Alanna betragtede nøje hans bevægelser inden hun selv tog plads i stolen over for ham. Hun greb stille mod flasken på bordet og var ganske vågen omkring hende hvis nu det hele skulle tage en voldsom drejning. Stemningen var rolig lige nu men under alt sammen var der nogen der ikke stemte over ens, og det handlede kun om den mindste fejl før at der ville være kaos. Hun fjernede proppen og fyldte så stille hans glas før hendes eget. "Beskylder mig for noget som helst i nu" rettede hun ham kort hvor efter hun placerede flasken på bordet og lod sit blik falde på ham igen imens hun tog fat om glasset med et halv flabet smil og lod kort sin pegefinger blidt glide over kanten. "Nej, Min kat bor her også, tråds det ikke er meget man får set til ham, siden han elsker at strejfe rundt i skoven". Hun trak så sin finger tilbage og placerede hånden på bordet men hun med den anden hævede sit glas. "Ikke blot i denne branche, men hele livet giver en lyst til at drikke i ny og næ, om det så er for at slukke en sorger, eller bare for at fejre en begivenhed, det er så det store spørgsmål fra person til person" Hun drejede lige så stille sit glas rundt så væsken lige så stille skvulpe-de op af glasset sider. "Frøken om jeg må bede" Et flabet smil plante-de sig solidt på hendes læber, da hun lagde hovedet på skrå samtidige og betragtede hans ansigt.
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Tirs Dec 10, 2013 8:59 pm
Luminor sank den klumt han automatisk fik i halsen når der blev snakket om katte, føj. Endnu en ting at være på vagt før, nu kunne det da næsten heller ikke blive være. Han bed tænderne sammen og tog en dyp indånding hvorefter han rakte ud efter glasset Alanna lige havde fylgt op "...Ah ja, Livet...". Han tog en tår af den fine søde vin, og glemte kort alting, men kun et øjeblik, for han sanser kørte på højtryk, hver en lyd, hver en bevægelse, alt blev opfangen. Han gav en roligt støn fra sig da han havde sunket vinen og rettede blikket mod Alanna igen. "...Pf, en kat?..." Han sukkede svagt og tog endnu en tår af vinen "...Hvorfor skal kvinder også altid have katte...". Han lod kort blikket glide ud af vinduet,ud i skoven, mon Ray overvågede dem der fra. Han kunne høre Ray, som flimmer på linien ude i det fjerne, det tirrede ham, helt inderst inde. Men han kunne ikke gøre andet end at se tiden an, hvad nu hvis han havde fejbedømt alt, han måtte vente og se hvad fremtiden bragte.
Ray sad stadig i træet med armende bag nakken og opserverede alt der forgik i hytten, med nydelse. Han svang benen en smugle frem og tilbage og gav et smil fra sig "...Hm...". Han nød situationen fuldt ud. Han rønkede rynene en anelse da nogle åbenbart forsøgte at komme i kontakt med ham nede fra jorden. Han rettede sig en smugle frem og rettede blikket mod skovstien, en ranglet tynd gut i en hestevogn vinkede til ham.
Yoh sukkede svangt for sig selv mens han vinkede til herren, han var faret en smugle vild, bar kun lidt. Han hadet når dette skete, han mente ellers selv han var framragende til at finde vej, men han havde nyst, hviklen havde forskrækket hesten for vogneden og havde fået hesten til at rende u kontroleret for ham, og han var faktisk ved at dø (Næsten), og da han fik hesten til ro, kunne han ikke finde hverken op eller ned på hvor han var kommet fra. "...Ved de om nord er denne vej?..." Han kørte hånden gennem håret og gav et smil fra sig, manden virkede på en måde bekendt, men han kunne ikke rigtig komme på hvorfor. Han viftede så en smugle på hånden "...Hesten og jeg havde et lille uheld, også kom jeg desværre ud af kurs...".