En fuldbyrdet verden
Velkommen til Flame!

Flame er navnet på den verden vi tråder i. Det er en ren og skær rpg hjemmeside, så hvis ikke den slags interesserer dig, så må du lade være med at tilmelde dig. Men omvendt, hvis det lige er dig, så skynd dig hen og få det gjort. Det er ganske gratis.

obs: Husk at læse reglelsættet efter tilmeldning.
En fuldbyrdet verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En fuldbyrdet verden

ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

En diset morgen.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Luminor
Noob
Noob
Luminor

Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.

En diset morgen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyTors Aug 09, 2012 3:39 am

Luminor gav en roligt suk fra sig og skuppede døren op til kroen der faktisk lå på den anden side af vejen "...Hm..". Han fik øje på Emilie oppe ved disken i fær med at bestille en øl. Han sukkede svagt og gik over til hende og satte en pose mønter på bordet ved siden af hende "...Du er fyret...". Han lagde en hånd på hendes skuldere og drejede så en omgang om sig selv og gik over mod døren. Det inde i sko handleren var nok mere skuespil for at virke en smugle vendlig, men han orkede virkelig bare ikke at bøvle med de ansatte, for hvis de ikke gad at møde op når de skulle, måtte arbejdet jo ikke sige dem noget, også ville han ikke bruge tid og penge på at have dem rendende. Han sukkede svagt og kørte en hånd gennem håret hvor efter han trak hætten over hovedet igen, det var vist nok på tide han kom hjem, og igang med at åbne klubben. Han gik ud af døren og lod armende forsvinde ind under kappen og rettede blikket ned mod gaden.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson

Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyTors Aug 09, 2012 4:05 am

Alanna så lidt rundt på gaden og overvejede hvad hun skulle tage sig til nu når hun havde gået fra arbejdet af noget før en normalt. så hun havde en del tid hun kunne bruge på sig selv vis det var hun ikke lige så godt kunne få ordnet den knuste rude og en ny lås på døren. Hendes kind var ganske rød efter slaget og det brandte en smugle i den men hun ville ikke lade det påvirke hende og få hende til at klynke da hun langt fra var den person som ville vise sine svage sider frem. Hun gik længere ned af gaden og ind i låsesmeden og forklarede om hendes uheld ved at have mistet nøglen. Hun tog sine penge op af bh'en hvilket kunne se meget forkært ud men de tog det nu fint da de kendte hende det var en af hendes gode venner som arbejdede der så hun fik det for en billiger pris og de ville tage der ud med det samme. Hun takkede mange gange og gik så ud af døren og fortsatte kursen mod glarmesteren for at få en ny rude.

Luminor
Noob
Noob
Luminor

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyTors Aug 09, 2012 4:22 am

Luminor drejede ned af den smalle sidegade hvor klubben lå for enden. Inden han kom frem til klubben fjernede han hætten fra hovedet. Han rodede lidt i sin inder lomme og fandt sit nøglebundt frem og låste de store jerndøre op. Han gik ind på klubben og så lidt rundt i den tomme klub "...Mhn..". Han sukkede afslappet og gik op og tændte alt lyset bag baren og tændte musikken, så følte han at han var hjemme. Han gik ned gennem det store rum og ned til en dør i den anden ende, det der var hans hjem. Han gik ned af gangen og smed kappen fra sig undervejs. Han drejede af i køkkenet og tog et glas fra skabet og fylgte det med vin før han fortsatte ud på gangen igen og ned mod sit kontor. De fleste ville tro det føltes ensomt at have så meget plads, men ikke for ham, det var noget han nød. Dog var hans hjem ikke så stort som selve klubben, han hjem bestod udelukkende kun af en gang, med 3 værelser og et køkken, de to af værelserne havde han ikke brug for, det ene var dog hans kontor, så vild meget plads havde han dog ikke. Han gik ind på kontoret og hentede en stak papire før han rettede kursen mod klubben igen.
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson

Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyTors Aug 09, 2012 4:42 am

Jeg springer altså lige over alle de aftaler der med rude osv da jeg virkelig ikke magter det nu xD..
Yes Im Lazy

Alanna: finder det lille papir frem kaldet visit kort som hun havde fået af den ret interessante fremmede mand som havde mere eller mindre tilbudt hende et nyt job. Hun overvejede det længe imens hun alligevel gik der over ad i så fald kunne hun vel finde ud af hvem han var. Hendes rødme på kinden var falmet en del så man kunne ikke rigtig se det vis man ikke kiggede nøje på hende. hun slog sit hår løs i håb om det ville dække det en smugle da hun ikke mener hun skal vise sig som en svag person over for ham. hvorfor hun havde den tanke gang havde hun ingen anelse om men den var der.
Luminor
Noob
Noob
Luminor

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyTors Aug 09, 2012 4:56 am

De første mennesker var allerede begyndte at komme til syne på klubben, dog var der aldrig så mange på denne tid kun et par mænd der altid startede deres dag på klubben, så der var stille og roligt i øjeblikket. Luminor stod blot i baren lænet frem over med et glas whiskey stående foran sig. Han lod fingeren køre rundt langs glassets kandt og stod bare og overvarede de få gæster der nu var på klubbet. Ingen af de andre ansatte var ikke kommet endnu, da de først kom omkring midnat hver aften da det var der der begyndte at komme masser af folk til, så det kunne ikke betale sig at have dem rendende nu, det ville bare give ham stress. Han pustede en tot hår væk fra ansigtet og gav en rolig brummen fra sig hvorefter ham tog en tår Whiskey og rettede sig op igen hvorefter han så småt begyndte at rydde lidt op bag baren.
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyTors Aug 09, 2012 5:12 am

Alanna stod lidt for den ene ende af den smalle side gade og kunne ikke helt finde ud af hvor hun skulle hen ad da hun ikke havde været i den del af byen da der aldrig har været noget der som hun fandt interessant da hun aldrig helt havde været den festlige type. Hun så ned af den smalle gaden og tænkte det var et rimeligt oplagt sted at ligge en klub og gik ned vej ned af og ganske rigtigt kom hun til klubben. Hun så lidt ind af ruden og så luminor stå bag disken og hun stod kort og overvejede om det ville være en god ide og så lidt frem og tilbage men blev enig med sig selv om at man blev nød til at tage nogle chancer selv om hun tidligere havde lovet sig selv hun aldrig skulle arbejde sådan et sted. Hun skubbede døren op og fik nogle undersøgende blikke af nogle af dem der var der men tog det nu ikke personligt kunne vel forstille mig det var stam kunder som kom på denne tid og pludselig dukker der en eller anden ukendt op. Hun gik målrettet hen til luminor og satte sig på en af bar stolene og så hen på luminor og bed sig en anelse i læben "Hn.. hvad kan i tilbyde her?" hun gav et halv drilsk smil fra sig da hun ikke kunne lade vær med at lave lidt sjov med det hele så det måske ikke blev så akavet for hendes side af
Luminor
Noob
Noob
Luminor

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyTors Aug 09, 2012 5:28 am

Luminor rettede blikket mod hende da hun satte sig ned foran baren "...Alt hvad du lyster, der er en grund til dette er det mest fortrukne sted i byen...". Han satte et rent glas fra sig og svang hviskestykken over skulderen og tog en tår af sin Whiskey. Han stirrede på hende og bed så tænderne sammen bag de sammenlukkede læber, hvad fanden havde han egentlig gang i, det var som at skyde sig selv i foden, fra hans side ihvertfald, men han måtte simpelthen bare finde ud af hende. Han pustede en tot hår væk fra ansigtet og fortrak ikke en mine, overhovedet, vejret var han også stoppet med at trække total. det var noget han gjorde normalt, for at føle sig bare en smugle levende, og for at folk omkring han ikke skulle tro han var underlig, da der faktisk ikke var nogle der viste hvad han var, da han ikke var specielt stolt af det, ovrhovedet. Han drak det sidste whisket i glasset og vendte så ryggen til og tog en flaske whiskey og et glas mere han skuppede over til hende og rakte flasken over mod hende og vippede hovedet en smugle.
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyTors Aug 09, 2012 5:45 am

"godt svaret" Alanna så på ham og fokuserede en del på at få øjenkontakt "det med at drikke på arbejdet går du ikke så meget op i eller?" hun smilede blot venligt men vente så blikket ned i bordet og mistede sit smil en anelse og lod en finger strejfe træet på baren og havde fået ondt i nakken af at lave et hurtigt ryg med hovedet der skyldes slaget så hun strakte sin nakke en anelse og holdte sig for den sammen tidig. "Det der arbejde du måske kunne skaffe mig hvordan og hvorledes med det?" hun sukkede svagt og så nu nysgerrigt på luminor. Hun fjernede sin hånd og tog i mod glasset og nikkede blot til det med whiskyen. "ja tak"
Luminor
Noob
Noob
Luminor

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyTors Aug 09, 2012 5:58 am

Luminor fyldte hendes glas op, og derefter han eget. Han rystede en smugle på hovedet "...Nej, folk der er her, er voksne mennesker, de kan forhåbentlig styre sig selv, om de er ansatte eller gæster. Men bliver det for meget, men berusede ansatte der ikke kan styre sig, så ryger de..." Han nikkede bestemt en gang og tog en tår af whiskeyen. Han lænede sig fremover og støttede sig selv på sine underarme med glasset i den ene hånd "...Hvordan og hvorledes siger du?..". Han nikkede roligt engang og så ned i glasset hvorefter han kiggede på hende igen "...Altså det er ikke så kompliseret faktisk, kan du tage imod folks bestillinger og servere det rigtige, så skulle du nok kunne klare dig. Og du er jo trosalt en kvinde, så rydde op og gøre rent regner jeg da med du kan finde ud af..." han pustede en tot hår væk fra ansigtet og betragtede nu hende kort igen hvor efter kan hurtigt så ned af hende "...Og din påklædning, kan jeg se er meget acceptabelt, vil gerne have det er gennemført dette her, så skal ikke have folk ansatte med usselt tøj, og så videre, men det det ser ud til du har styr på at klæde dig ordenligt...". Han rettede sig nu op igen da en kvinde kom op i baren og bad om en øl. Han tog en tår af Whiskeyen inden han serverede kvindens øl, og fik taget i mod pengende. Han sendte hende et kort smil, tog ikke et smil der var gennemført, et fremtvunget smil der imod, men vendlig skulle man jo være for at få kunderne til at føle sig godt tilpas.
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyTors Aug 09, 2012 6:22 am

Alanna tog en lille tår af sin whisky og hostede kort efter da det var måske de lidt blidere drikke hun plejede at forholde sig til. hun grinte selv af det da det måtte have set ynkeligt ud i Luminor's øjne og rynkede en anelse på panden "jeg drikker ikke så tit.. og når det er, forholder jeg mig til en god vin" hun nikkede blot til alt det han sagde og var yderst interesseret i hvordan det gik til da hun normalt sætter sig fuldt ind i ting inden hun laver noget da hun hader det der uvidende noget. "Tak for komplimenten og jeg tager imod jobbet" hun gik en smugle til siden da kvinden kom op. Hun så lidt frem og tilbage mod kvinden og Luminor og gav et halv lusket smil fra sig da hun kunne se tydeligt hvad kvinden prøvede på det var sikkert ikke engang fordi hun behøvede den øl hun havde bare håbet på at komme i snak med ham. Hun så efter kvinden da hun var gået og så så hen på Luminor "hn er det ikke svært at skulle holde et falsk smil kørende en hel dag?" hun bed sig i læben sammen tidig med hun smilte og så lidt drilsk hen på ham "og forresten har den kvinde et godt øje til dig"
Luminor
Noob
Noob
Luminor

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyTors Aug 09, 2012 6:30 am

Luminor nikkede engang "...Tillykke med jobben..." Han tog en tår Whiskey og nikkede engang "...En god vin er altid godt, det fortrækker jeg nu også, men stå her og drikke vin, det er nu lidt for fint syntes jeg, det er noget jeg helst gør når jeg ikke er på arbejde..". Han vippede nu hovedet en smugle og rystede det så lidt "...Nah, er vandt til det, men de falske smil, så det er ikke noget jeg tager så tungt..". Han fnøs engang og nikkede så "...Ja, det har hun, de fleste kvinder der kommer her har et godt øje til mig, men det er sjældent jeg har et ligeså godt øje til dem som de har til mig.". Han fnøs engang og rakte så hånden frem "...Luminor... Luminor James Butterworth.." Han nikkede så engang og pustede en tot hår væk fra ansigtet.
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyTors Aug 09, 2012 7:07 am

Hun løftede hendes glas og tog en tår og satte den forsigtigt fra sig derefter. hendes opmærksomhed blev kort fanget af en af kunderne da han begyndte at råbe op dog ikke på den dårlige måde han skulle vel bare have kontakt med en der sad ved det bord skråt over for ham. hun så hen på luminor igen og nikkede så "hmm det må være hårdt at være omsværmet af piger hele tiden eller?" hun gav et bredt drilsk smil fra sig og tog en nu en tår af sin whisky og prøvede at fange hans øjen kontakt. "så du er ret kræsen når det gælder kvinder eller har du en kone der hjemme?. Jah du siger bare til vis jeg spørger for meget jeg er så nysgerrig det ender helt sikkert med det er det der for mig slået ihjel vis jeg ikke dør af alderdom" hun så lidt rundt på sin nye arbejdsplads en nu en gang og så tilbage på luminor og tog imod hans hånd og fik i det hun rørte hans hånd et syn eller vil nok mere kalde det en fornemmelse af noget ved ham som ikke var til at stole på og at hans selv er meget imod det og kæmper for at holde dens natur tilbage men bestemt hvad fik hun ikke fat i da hun trak hånden tilbage i refleks. "hn undskyld jeg er kommet tilskade med hånden" hun fremtvang et lille uskyldigt smil og sukkede kort "Mit navn er Alanna josephina Dawson. Luminor James Butterwort siger du?, interessant navn har aldrig hørt om nogen som hed luminor?"
Luminor
Noob
Noob
Luminor

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyTors Aug 09, 2012 9:28 am

Luminor rystede en smugle på hovedet "...Nej, jeg har ingen kone der hjemme..." han gav en svag brummen fra sig og så lidt ud over de folk der sad i rummet "...Jeg forsøger så vidt muligt at holde afstand til dem, til hverdag og sådan...". Han rettede blikket tilbage til hende. det var jo trosalt kun kvinde blod der tiltrak ham, så når han ikke var sulten eller noget så holdte han sig så vidt så muligt fra dem, da han jo ikke ville tilbage til alt det voldsomme blodbad. Han rønkede en smugle i panden da hun pludselig slap hans hånd og nikkede så engang "...Ja, det kan jeg se, hvad har du lavet?..." Han undlod så vidt muligt at kigge på såret, og den røde forbinding. Han rettede blikket mod hende igen. Hun var god, hun viste ihvertfald pludselig noget mere om ham end hun gjorde før, efter hun havde rørt ham, men hvad, det viste han ikke. Han gav et afslappet suk fra sig og trak en smugle på skulderne "...Luminor, tja, mine forældre var heller ikke helt raske, så det er nok hvad der kommer ud af det...". han tog en tår Whiskey og så lidt på hende igen "...Alanna, også et meget unikt navn må jeg sige...". Han rettede sig en smugle op og så lidt rundt for at holde lidt øje med folk, men han kunne dog ikke få ud af hovedet hvad hun lige havde gjort. Han bed tænderne sammen under de sammenlukkede læber og sukkede svagt hvorefter han kørte en hånd gennem håret.
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyTors Aug 09, 2012 5:25 pm

Alanna løftede et øjenbryn og nikkede så en smugle og gav kort en underlig grimasser fra sig "Hn er du til mænd?" hun bed sig en anelse i læben og fandt måske den måde hun spurgte ham på ret diskriminerende over for homoseksuelle men det var nu ikke fordi hun var homofobi men havde overhovedet ikke skulle tro det. "Øh undskyld det var slet ikke diskriminerende ment, Jeg har intet imod homoseksuelle. Det må af og til være nemmere sådan at forstå hinanden" hun så lidt ned i bordet og tog nu en støre tår af sin whisky og stilte det tømte glas ned på bordet igen. "hn min hånd?.. aj de må altså ikke grine af mig når jeg fortæller det. det ligger til mig at være ret uheldig ved ikke helt om det kan ses på mig`?. Jeg havde mistet mine nøgler så måtte smadre ruden i mit eget hjem og klatre ind af det. dog havde jeg ikke lige lagt mærke til det glaskår jeg placerede min hånd på" hun rystede en anelse af sig selv og lod sit blik kort glide rundt i kroen og tilbage til luminor igen, "Du skal ikke beskylde dine forældre for dit navn jeg kan lide d-det er unikt"
Luminor
Noob
Noob
Luminor

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyFre Aug 10, 2012 8:52 am

Luminor sukkede svagt en gang og rystede en smugle på hovedet "...Nej, det er jeg dog ikke, jeg beundre kvinder mere end noget andet i denne verden...". Han pustede en tot hår væk fra ansigtet og fnøs engang "...Jeg ved det lyder mærkeligt, men han jeg bor sammen med er tilfældigvis homoseksuel, så hvis det er du finder sådan noget interessandt, så var det måske ham du skulle snakke med...". Der var så småt begyndt at komme flere og flere folk til, og han stod nu og betjente en kunde i ny og næ mens han førte en samtale med hende, han var nu meget betaget af hende, han var tiltrukket af hende på en måde han aldrig havde været tiltrukken af nogle før. Han rønkede en smugle i panden "...Ah, hvorfor fik du ikke bare en låsesmed ud for at dirke låsen op, i stedet for at slå din rude ind?...". Han kunne tydeligt huske hvordan han reagerede da hun slog hul på sin hånd ude i skoven. Han bed sig hurtigt i underlæben og viftede engang med hånden "....Jo, mange tak skal du have, men jo, jeg kan kun give mine forældre skylden for det navn, de har trosalt valgt det...".
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyFre Aug 10, 2012 5:54 pm

Alenna så blot på ham og løftede så et øjebryn og gav et bredt smil fra sig da han ikke var til at finde ud ad hvilket gjorde ham så meget mere spændene. "bor sammen med en siger du?.. er han familie eller?. Hn Nej! det var ikke på den måde ment. jeg er ikke ligefrem en der stalker folk for deres handlinger da jeg mener det også er på en eller anden måde uforskammet da de vel så føler sig som nogle freak's. Jah det lød som en meget nemmere løsning men skulle møde på arbejdet hvilket jeg går meget op i er til tiden og siden mit tøj var vådt og der var lidt køligt i luften valgte jeg som jeg gjorde men har nogle der ude nu for at lave det for mig, bogstavlig talt tog jeg de penge min tidligere chef skyldte mig og så sagde jeg op og gik så jeg burde faktisk takke dig for at give mig modet til det." hun valgte at undgå det med at han slog hende da han ingen grund har til at vide det. "Hmm.. hvad er dine forældres navne?" hun sagde den i den ordform da hun ikke vidste noget til at de var gået bort.
Luminor
Noob
Noob
Luminor

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyFre Aug 10, 2012 6:32 pm

Luminor hævede kort brynet og rystede så en smugle på hovedet "...Ja, han er min familie kan man godt sige...". Han rystede endnu engang på hovedet over hendes forklaring med de homosekuelle og kørte så en hånd gennem håret. "..Det er godt at hør der er nogle der tager deres arbejde seriøst, hader at ansætte folk også de bare tror det er sjov det hele..." Han fik serveret til nogle kunder og fik tøret bordet en smugle af hvor efter en af de andre ansatte endelig mødte op, så kunne han da slappe lidt af. Han lænede sig nu op af baren overfor hende igen og vippede så hovedet engang "...Så jeg gav dig faktisk modet til at gøre noget dumt?..." Han fnøs engang, nikkede så "...Men ja, din gamle chef var også lidt af et krakyl, så jeg forstår dig faktisk godt...". Luminor stirrede kort på hende, det var da noget mærkeligtt noget at spørge om "...Mine forældres navne? Min fader hed James og min moder Alicia..." Han nikkede bestemt en gang.
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyFre Aug 10, 2012 7:56 pm

ahaha jah godt nok et underligt spørgsmål men et der ikke er blevet stilt før tros vi har rs'et så længe sammen ;)!

Alanna så blot på ham og betragtede hans bevægelser nøje da han fik kunder. Hun bed sig en anelse i læben og tænkte kort over han faktisk var en ret køn mand, det havde ikke faldet hende end at tænke sådan om ham før og vidste ikke helt hvad der fik hende til at falde over den tanke og blinkede et par gange da han snakkede til hende. "Hmm forstå dig godt.. det er også spild af penge at betale en i løn vis personen ikke lige kan tage det arbejde seriøst" hun rynkede kort i panden og så lidt på sit glas "Man kunne vel ikke få et glas mere?" hun fandt sine penge frem og talte dem kort igennem og tog de penge fra som var til luminor for sin drikkelse. Hun lagde dem på bordet og kørte dem hen ad bordet hen til ham. " dumt og dumt.. at slå på sine medarbejder er ikke rigtig en chef for mig" hun løftede kort et bryn og rettede blikket op på ham. Hun stilte sig op og kort rundt på klubben. " jeg kan vel lige så godt starte nu?" Hun vendte sig så om mod luminor og tænkte lidt over det måske var et underligt spørgsmål fra hende af hvad hans forældre hed. " jeah er ikke ret sikker på der er særlig mange der har spurgt dem om det men.. siden dit navn var så uselvandeligt kunne det være de også havde nogle uselvanelige navne men nej ikke rigtig har hørt navnet james nogle steder?" hun smilte venligt til ham.
Luminor
Noob
Noob
Luminor

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyLør Aug 11, 2012 2:05 am

Luminor trak en anelse på smilebåndet da hun skænkte ham den tanke om hans udsene, det frydet ham altid når folk syntes sådan om ham, det var jo ikke uden grund han gik så højt op i sig selv. Han fylgte hendes glas op endnu engang og viftede derefter en smugle med hånden "...Den er på husets regning...". Han nikkede roligt og strakte så den ene arm ud "...Selvfølgelig kan du starte nu, baren er din...". Han begyndte at tørre nogle glas af så de var klar til næste bestilling og drak så det sidste whiskey i glasset. Han valgte med vilje at stoppe samtalen om hans forældre, da han hadet at komme ind på det emne, så snaksaglig var han dog heller ikke når det kom til stykket. Han pustede en tot hår væk fra ansigtet og pejede på den anden kvinde i baren og viftede så med hånden i retning af bordende, så hun kunne begynde at same de beskidte glas ind. Han knappede to ekstra knapper op i hans skjorte så mere af hans brystkasse kom til syne, ikke fordi han havde det varmt, det ville han nok bare have folk til at tro, baren var jo hævet en smugle over jorden i forhold til resten, så når man stod der, måtte man da gerne se indbyende ud, eller det skulle man. Han rettede blikket mod Alanna igen, og nikkede så engang "...De fleste ting er nemme nok at finde, men hvis du har brug for noget så sig endelig til...":
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyLør Aug 11, 2012 12:58 pm

Alanna så blot på ham og betragtede hans ansigt udtryk ganske nøje, det var nok første gang hun så ham trække en anelse på smilebåndet hun rynkede en anelse i panden da hun ikke rigtigt fandt noget i deres samtale nu morsomt. "Hvad smiler du af?" hun så lidt rundt om sig på de forskellige personer på klubben for at se om der var en bestemt han smilte af men fandt intet morsomt som sådan da folk bare passede sit. Hun så tilbage på ham og så ned på sit glas og tog en tår af whiskyen og derefter rettede blikket tilbage på ham og nikkede kort. Hun gik hen nåede hen til bordet hurtigere en kvinden da hun lige kort snakkede med nogle af kunderne og samlede tingene sammen. hun kastede kort et blik over på luminor mest fordi han fangede hendes opmærksomhed så meget som han nu gjorde og på en eller anden måde følte hun ville vide hvor henne han var. hun lod godt mærke til at han åbnede sin skjorte og bed sig en anelse i læben imens hun iagttagede hans bevægelser imens han fumlede med knapperne i hans skjorte. Hun drejede hovedet en anelse for at skimte mere af ham men tvang så blikket væk fra ham og tog fat i tingene på bordet og bar dem op til baren. Hun tog en tår af sin whisky og så lidt på ham "skal jeg bare stille tingene her eller vil du have jeg bære dem ud i køkkenet eller hvad de nu havde hvor de vaskede glassene op.
Luminor
Noob
Noob
Luminor

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyLør Aug 11, 2012 6:17 pm

Luminor viftede en smugle med hånden, hun havde tydeligvis bememærket han lille træk på mundvigen "...Nå, intet, bare en tanke der strejf mig...". Han kørte hånden gennem håret endnu engang og så efter hende da hun gik ned og ordnede de ting som han havde bedt den anden om. Han rønkede en smugle i panden og fik taget i mod nogle andre bestillinger hvor efter han han viftede med hånden til hende i den ene retning "...De skal bare sættes over til siden, opvask og så videre tager vi når vi lukker...". Han havde nu ikke rigtig øjenkontakt med hende mere, da han var i fuld gang med at betjene kunder og fik så pludselig en ide. Han gik over til den anden ansatte kvinde og lagde armen om hende hvor efter han hviskede noget i hendes øre. Han så nu seriøst på hende og nikkede engang for ligesom at bekræfte det han sagde. Han stilte sig til bare for at tage imod bestillinger, og kvinden svang sin jakke over skulderne og vinkede en gang til Luminor hvorefter hun forsvandt ud af døren. Han retted enu blikket mod Alanna, et seriøst blik hvorefter han gav et lumsk smil fra sig "...Er du klar på at arbejde?...". Han rettede nu blikket frem igen da endnu en gæst kom op i baren, han viste om en times tid ville det velte ind med folk da kroen nede i byen lukkede, så han ville ha teste hendes arbejdskræft under pres. Han rettede blikket op da to mænd længede nede i rummen var kommet lidt oppe at toppes over en dame der også var til stede, han sukkede svagt og ville lige holde en smugle øje med de to, hvis det skulle udvikle sig.
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyLør Aug 11, 2012 8:17 pm

Alanna så blot på ham og gav et smil fra sig og nikkede så "Hmm" hun gik mod den vej han pegede hen til og stilte tingene der hvor hun havde fået besked på. Det gjorde hende langt fra noget at luminor ikke lige havde tid til hende da hun mente han ind til vider viste sig for at være en god chef på grund af han nemlig også viste han lavede noget og at han havde interessen for det. Hun havde ikke rigtigt holdt øje med ham i et stykke tid da hun nemlig havde travlt med at finde de små ting hun lige så godt kunne tage sig til nu når der intet andet var at lave så som at tørre bordene af og sætte stolene fint ind til bordene rundt omkring. Hun sluttede af ved at tørre baren af og så op på luminor da han snakkede til hende. Hun drak det sidste af sin whisky og så blot på luminor's lumske smil og vidste ikke helt om det var godt eller ikke så hun ventede lidt med at reagere. Hun lo kort over hans kommentar og nikkede så "du for det til at lyde så barsk. jeg tror nu godt jeg kan klare mig fint her" hun gav et drilsk smil tilbage som også nåede hendes øjne tilbage og rystede så kort på hovedet af ham "Du havde vel ikke regnet med du kunne dræne mig for energi bare på grund af nogle timers arbejde i så fald er jeg bange for du har undervurderet mig" Hun så lidt tilbage på de to mænd som var oppe og diskutere over en kvinde og valgte ikke at gøre noget ved det i nu da det ikke var så slemt og at en forhåbning til de begge at de var så voksne så de vel selv kunne finde ud af det. Det var bestemt den tanke der røg igennem hendes hovedet nu som den næste tanke siden sidst da hun var rimelig god til at kaste sine tanker ud af hovedet hvorfor eller hvordan var hun vel ikke helt klar over men det var vel flere års træning der var grund til det.
Luminor
Noob
Noob
Luminor

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyMan Aug 13, 2012 4:39 pm

Luminor rystede en smugle på hovedet "...jeg undervurdere skam ikke nogle, jeg vil bare gerne teste mine ansatte, og se om de dur til noget...". Han blinkede til hende engang med det ene øje før han svang viskestykket over skulderen. "...Passer du lige baren et stykke tid, skal lige ned på kontoret og hente nogle papire, og sådan noget..." Han forsvandt nu fra baren, i samme øjeblik en flok mænd kom ind af døren. Han hilste på dem engang og fortsatte ned gennem lokalet, og forsvandt ud af en dør. Det var ned til privaten, det som nu var hans hjem.
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyTirs Aug 14, 2012 3:38 pm

Alanna var fuld i gang med arbejdet og kastede kun nogle få blikke tilbage på luminor da han snakkede til hende og nikkede blot. Hun stoppede da fuldstændigt op da han igen blinkede til hende og hun undrede sig en smugle da hun ikke vidste om det bare var noget der lå til ham eller om han underligt nok efter så kort tid havde et lidt bedre øje til hende. Hun rystede den mistroiske tanke om ham væk og vidste ikke helt hvorfor hun var så obs på det hele omkring ham, han var bare anderledes og det var ikke noget hun bare troede om ham hun vidste det med sikkerhed da hun rørte hans hånd der var en underlig fornemmelse der røg igennem hende som både skramte og tændte hendes nysgerrighed på samme intense måde. Hun havde kort skimtet mændene der kom op til baren og stilte sig bag den for at tage imod deres bestillinger. hun havde en klud i hånden som hun lige havde samlet op og tørrede bar bordet af igen. Hun havde lidt af noget rengørings vanvid og gik meget op i hygiejne. "Hvad kunne tilfredsstille jer?." Hun så lidt væk fra dem og hen på de to mænd der skændtes om kvinden da hun høre nogle stolle rygge sig ivrigt ud. Hun vidste ikke helt om den ene af dem ville tage sine ting og gå eller ville gå hen og klappe ham den anden en så hun stod lidt og holdte øje. i hendes tanker var hun nu meget på vagt for at se om der skete noget voldeligt og vis der gjorde håbede hun enlig på luminor ville dukke op da hun ikke helt vidste hvordan hun skulle tage den der men hun var parat. nok til at bryde ind vis der nu skete noget.
Luminor
Noob
Noob
Luminor

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 EmptyFre Aug 24, 2012 10:18 am

Luminor gik ned af gangen i den halv mørke lejlighed, der var nu meget plads, specielt når han faktisk kun boede en mand her nede. Han fortsatte ned til døren der var for enden af gangen og skubbede den roligt op, han hævede brynet en anelse og blev ståede i døre åbningen "...Yoh for pokker, du kan ikke sove for evigt!...". Han gik hen til en sofa han havde stående i den ene side af værelse og fik den tippet over, så en halv spinkel, og måske halv feminin man faldt ned på gulvet og begyndte at brokke sig. Dette var Yoh, Luminors trofaste følgesved gennem tygt og tyndt. Luminor gik over til det store skrive bord der stod i midten af rummet og satte sig bad det "...Vi har fået ansat en ny i dag...". Han kørte en hånd gennem håret og tog en stak papire frem fra en af de nederne stuffer "...Hun er nu noget ganske særligt, du skal glæde dig tilat møde hende, Alanna hedder hun..". I Samme øjeblik han sagde navnet, skrev han det ned øvert på det foreste stykke papir, hvor efter han forsatte med at udfylde de forskællige papire videre ned gennem bunken. Alt skulle jo være iorden, han ville absolut ikke have stedet skulle gå ned på grund af sjusk med papire, og de ansatte, så derfor gjorde han sådan noget selv i stedet for at have en eller anden dame til det, dem kunne man heller ikke rigtig stole på hvad der angik sådan noget, kvinder var hun gode til en ting. Han rystede en smugle på hovedet og fnøs lidt af sig selv, den tanke var bare bare for meget faktisk. Han rettede blikket mod Yoh da han var færdig med at udfylde de forskællige papire og lænede sig tilbage i stolen og smækkede benene op på bordet.

Yoh tog sig lidt til hovedet og gav et opgivende suk fra sig "...Det er altid, aaaltid, man kan da heller aldrig få lov til at sove i fred, kan man det?...". Han satte sig tilbage i sofaen og viftede lidt med hånden "...Nå, endnu en kvinde til samlingen eller hvad?..." Han viste udemærket godt Luminor var stooor fan af kvinder, og der kunne aldrig komme nok af dem.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 2 Empty

En diset morgen.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» En afslappet morgen i byen.