Flame er navnet på den verden vi tråder i. Det er en ren og skær rpg hjemmeside, så hvis ikke den slags interesserer dig, så må du lade være med at tilmelde dig. Men omvendt, hvis det lige er dig, så skynd dig hen og få det gjort. Det er ganske gratis.
obs: Husk at læse reglelsættet efter tilmeldning.
En fuldbyrdet verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Oprettet : 24/09/11 Antal indlæg : 230 Alder : 127 år gammel. Født i 1886. Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.
Emne: Sv: En diset morgen. Søn Jan 13, 2013 4:27 pm
Luminor blev stående på sin plads bag disken og fulgte nøje Alanna rundt i rummet. Han tog indimellem en tår af whiskeyen og brummede for sig selv. Han pustede en tot hår væk fra ansigtet og satte glasset fra sig, og lænede sig ind over bare "...Sig mig Alanna...". Han pauses kort indtil han havde fået hendes opmærksomhed "...Bor du egentlig alene der ude i skoven?...". Han vippede hovedet og prøvede nu at se bare en smugle vendlig ud, men det var nu ligesom som om det ikke rigtig lykkes for ham.
Alanna Dawson Noob
Oprettet : 08/08/12 Antal indlæg : 113 Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.
Emne: Sv: En diset morgen. Søn Jan 13, 2013 4:44 pm
Hun fortsatte stadig i samme raske tempo med sit arbejde og var nået til de sidste to border hvor et af dem var det Yoh sad ved. Alanna vendte sig med front og stoppede sit arbejde i et kort øjeblik og så nu på Luminor som snakkede med hende i ren respekt for et andet levende væsen. "Hmm?.. jah jeg bor alene har ingen partner vis det var det du mente?" hun vendte sig mod det bord hun var igang med da hun troede snakken var stoppet der og gjorde bordet færdigt og nåede hen til der hvor yoh sad. "Undskyld jeg.. masser mig ind i dit spil men kunne jeg lige få lov i to minutter at gøre dette bord færdigt?"
Luminor Noob
Oprettet : 24/09/11 Antal indlæg : 230 Alder : 127 år gammel. Født i 1886. Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.
Emne: Sv: En diset morgen. Søn Jan 13, 2013 4:52 pm
Yoh så op på hende og pakkede kortende sammen "...Ja, selvfølgelig nu skal jeg nok flytte mig...". Han skuppede stolen ud under sig, og rejste med kortende i hånden hvorefter han skuppede stolen tilbage ind under bordet.
Luminor rystede en smugle på hovedet og stod stadig lænet ind over baren og betragtede hende "...Hm...". Det kunne næsten ikke passe, hun havde en sent af et eller andet, noget der ikke var hendes egen ihvertfald. Han rettede sig en smugle op, og tog en tår mere af Whiskeyen, han viste godt det var uhøftligt at spørge sådan, men den sent var langt fra behagelig syntes han "...Nu var det ikke lige en partner jeg snakkede om, mere en ven, bekendt, eller noget i den stil...". Han vippede hovedet en smugle til den ene side og fastholdt blikket ved hende.
Alanna Dawson Noob
Oprettet : 08/08/12 Antal indlæg : 113 Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.
Emne: Sv: En diset morgen. Søn Jan 13, 2013 5:01 pm
Alanna smilede kort til Yoh og nikkede kort og fik svagt frem stammet et tak og gik igang med bordet hun stod ved. Hun skyndte sig med at blive færdig med det og lage så kluden fra sig i den balje med vand hun havde taget med sig og vente så om på sine hælde og gik hen mod disken. "Vis de ikke tror mig er de velkommen til at tage med mig hjem en dag for at se om de kan finde noget på mig!" svarede bestemt tilbage dog uden at lyde uhøflig og rynkede så kort i panden. "i går havde jeg besøg af en mand som skiftede min lås ud?. og en anden som lavede mit ødelagte vindue"
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Søn Jan 13, 2013 5:19 pm
Luminor hævede et bryn og sukkede svagt "...Det er ikke fordi jeg ikke tror på dem..". Han kørte en hånd gennem håret og rystede en smugle på hovedet "...Og det er ikke lige låsesmeden, eller vindues manden jeg leder efter...". Han rettede sig op fra disken og satte det tomme glas med i en balje med vand, så det kunne blive vasket op med det andet. Han lod blikket følge hende. Det virkede så bekendt, og alligevel så forfærdeligt den sent, eller tirren der havde hunget over hovedet på ham i et stykke tid nu.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Søn Jan 13, 2013 6:09 pm
Alanna stillede balgen fra sig da den var for tung at bære i hænderne i længden, "hn.. er de allergisk over for kat?.. jeg har... eller det er ikke min men der er en kat som af og til kommer på min grund?. i så fald må jeg fortsætte med mit arbejde?.. Sig mig er de okey?.. de virker så... bleg er der noget der tirre dem" hun sank en klump og tog så balgen i sine hænder igen og gik hen ved siden af Luminor og ville ligge sin håndled mod hans pande. i ren provokation men ville have det til at se så uskyldigt ud som nu virkede ret godt for hende da hun var en glimerende skuespiller
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Søn Jan 13, 2013 6:30 pm
Luminor rønked en anelse i panden "...Kat? Ja, man kan godt sige jeg er allergisk over for de væsner...". Han lod blikket følge hende og hævede så det ene bryn da hun lagde en hånd til hans pande "...Du ved godt, det der med feber er ikke lige noget der ligger til mig at få...". Han rystede en smugle på hovedet af hende og fjernede så hendes hånd fra hans pande "...men ellers tak for omsorgen...".
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Søn Jan 13, 2013 6:42 pm
Alanna nikkede blot uden rigtigt at svare noget til bage og bed sig en anelse i læben da han fjernede hendes hånd og hun blot stirrede ind i hans øjne et kort øjeblik før hun kom en anelse mere til sig selv igen. "Hn.. jah eller nej det vidste jeg ikke men kan udmærket godt se jeg tog fejl" Hun vente blikket ned mod gulvet og trak sig så tilbage og hen mod et pulterkammer hvor hun fik gjort balgen ren og kluden og stillede tingene på sin rette plads. Hun så sig kort omkring og stillede sig op af en af de bare vægge i rummet hun var i og trak været tungt og lige skulle komme sig før hun gik ind til de andre igen. hun var tæt på at blive gennemskueret det måtte have været det siden Luminor sådan spurgte ud om hende. Hun lod kort en hånd køre igennem hendes opsat te hår og lod den glide ned til hendes nakke hvor hun kort havde placeret sin hånd.
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Tirs Jan 15, 2013 11:48 pm
Luminor fjernede ikke blikket fra hendes før hun gjorde, hun var god til at styre sine tanker, og var god til at lukke ham ude, og det irriterede ham grænse løst da han virkelig have på fornemmelsen der var noget han burde vide om hende, som hun ikke lige selv gad fortælle. En pludselig trang til mishandling og og udnyttelse fløj gennem ham, alle former for totur han nu kunne komme i tanke om fløj gennem hans hovede, som den enest løsning for at få hende til at snakke, men det nyttede jo intet i længden, for så ville han jo blive anset som en forbandet voldspsykopat fra helvede, og det var han nu som sådan ikke mere, men trangen, strøg som et lyn fra en klar himmel ind over ham, bare fordi han ikke kunne få hende til at snakke. Han var sikker i sin sag denne gang, for han havde haft nok af falske anklager i sit liv, og var blevet utrolig god til at smide dem væk, så snart han fik en mistanke der i længden ikke var relevant, men denne, den trykkede, den gik ham på. Det var længe siden han havde haft det sådan, utrolig længe siden. Han så en sidste gang på hende, før han tog sit glas og en flaske Whisket og vandrede ned gennem den tomme lokale, i ren irratation satte han sig ved det bagerste bord og kastede benene op på bordet, og hold blot blikket ved hende, betragtede hende, alle hendes bevægelser, alle hendes tanker, han ville ikke gå glip af noget.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Ons Jan 16, 2013 12:04 am
Alanna stod kort og fik sine tanker samlet et sted da hun var hylet ud af den på grund af Luminor's spørgen. hun havde en nu ikke haft en eneste tanke som kunne gennemskue hende og sådan skulle det jo meget vel også blive ved med at være. Hun så af og til i korte perioder tilbage på Luminor da hun mærkede hans blik iagttage hendes mindste bevægelse hvilket gjorde hende urolig. "Hn.. Hvorfor kigger de sådan på mig?" hun snakkede til Luminor uden rigtig at se på ham da hun var travlt optaget i at fjerne de tomme flasker under diskens bord da de lige så godt kunne komme af vejen.
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Ons Jan 16, 2013 12:23 am
Luminor tømte det ene glas efter det andet, stadig med blikket limet fast til Alanna. Han gav en svag brummen fra sig engang i mellem. Han satte nu benene ned på gulvet igen, og rejste sig op stadig med glasset i hånden. Han gik op til baren og lænede sig med den ene skulder op at siden og sukkede kort engang før han vente blikket til Alanna "...Det tilbud om en kop kaffe, gælder det stadig?..". han stirrede på hende og nikkede roligt engang med et hævedet bryn.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Ons Jan 16, 2013 1:20 am
Alanna lod arbejdet stå i et lille øjeblik imens hun var igang med samtalen med Luminor, Da andet ville være respektløs over for chefen og når der i forvejen ikke er så meget arbejde at lave lige nu på denne tid af dagen. Hun bøjede sig forsigtigt frem ad over disken og hen imod Luminor og plantede hendes blik på ham. "Hn Jo vis altså du har lyst så er tilbudet der stadig. Hun så kort ned på disken da en panik over at blive afvist spredte sig svagt i hendes sind. "Og vis du ikke drikker kaffe kunne det sagtens være noget stærkere" hun henviste til whisky da hun vidste det var noget han brød sig om og kunne nævne det uden at det ville virke forkert hendes ene øjenbryn løftede sig også svagt sammentidig. Hun lod kort sin ene finger glide rundt på diskens bordflade i cirklede bevægelser og så så kort op på ham og rettede sig så op igen
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Tors Jan 17, 2013 2:14 am
Luminor nikkede svagt engang og rettede sig en anelse op "...Hvad siger du til i morgen formiddag engang så? Når vi har lukket og slukket her?...". Så havde hun nemlig ingen chance for at nå hjem og skjule noget hvis hun hAVDE det i sinde. Han drak det sidste Whiskey der var i glasset og satte det ned foran hende, så hun kunne vaske det af sammen med det andet. Han gav nu et kort og bestemt smil fra sig, og begyndte at gå ned mod konteret, som om hun intet valgt havde hvornår det skulle være. Han kørte en hånd gennem det langt hår opg så kort på hende over skulderen, hvorefter han vippede hovedet engang. Han håbede på at få lidt mere info om hende, via dette vistit.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Tors Jan 17, 2013 2:30 am
Alanna Spærrede sine øjne kort op og blev kort mundlam da hun ikke vidste om Ray ville være ude til den tid samt hun sikkert ikke ville være det helt store værd efter en lang arbejds nat og trætheden nok ville tage over. Hun løftede kort på sine skuldre da hun havde gennemtænk hvorfor alt skulle gå så hurtigt især efter han havde spurgt hende ud om diverse ting tideligere. han var langt fra nem at narre og han var på en eller måde ret tæt på at finde ud af hvad hun holdt skjul for ham. "Hn J-jeg har ikke nået at rydde op? Stadig sikker på du har lyst til at komme forbi?" Hun rynkede kort i panden og gav et skævt smil fra sig og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sine tanker men lod Luminor tro hun havde en form for ocd med oprydning igennem sine tanker i stedet for hun total afslørede sig selv og det sikkert ville ende som et grumt syn.
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Tors Jan 17, 2013 2:35 am
Luminor så stadig på hende over skulderen og en rolig med irriterende latter "...Tja, træls når ens chef kommer uventet på besøg...". Han hævede hurtigt det ene bryn og lav en halv nedgørende latter fra sig. Men ond ville han dog helle ikke være, så han stoppede op og sukkede så svagt engang "...Okay, når du har fået fri, kan du få rydet op og få sovet lidt, så kommer jeg om aftenen igen inden vi skal åbne her, hvis det passer dig bedere?...". Han dog en dyp indåndning og forsøgt at smile bare en lille smugle for at overbevise sig selv om hvilket godt menneske han nu var.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Tors Jan 17, 2013 2:47 am
Alanna gav et skævt smil fra sig imens hun nikkede og så kort rundt imens hun prøvede at finde ud af et fornuftigt svar i det noget helt andet røg ud af munden på hende og lød en anelse flabet. "Hmm.. så dejligt at du er så forstående". Hun kastede sit blik på luminor igen i en vis fart da hun hørte hvordan det lød og gav kort store øjne fra sig igen og bed sine tænder en anelse sammen meget kort før hendes næste sætning undslap hendes læber. "På den anden side er det cafe vi skal have ikke?.. så kan sagtens holde mig vågen og angående mit rod.. det er nok mere mig selv der syndes det så du er velkommen vis du altså ikke selv har noget imod tidspunktet" hun gav et fusterende smil fra sig og kløede sig kort i håret*
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Maj 31, 2013 1:44 pm
"...Kaffe siger du?..." Luminor rønkede en anelse i panden, det ville være det rene spild at give sådan en som ham kaffe, han lo svagt for sig selv før han rettede blikket mod hende igen. "...Jo, lad os tage en kop kaffe, men kun hvis du kan undvære et glas whiskey eller to til dessert...". Han nikkede nu bestemt og pustede et tåt hår væk fra ansigtet "...Så skal jeg nok tage en værtinde gave med..." Hvorfor det fløj ud af ham viste han ikke, han var måske bare blevet for god af sig gennem tidens løb, men kan kunne som sådan noget lide det, det var ligesom om det gav ham en form for positiv energi som han dog aldrig havde haft før, men positiv var jo mere posivitivt end negativt? han rystede en smugle på hovedet af sin egen lille diskution med sig selv og så nu på hende igen. Han tog sin glads i hånden, tømte det og satte det på bordet foran hende igen. "...Men så vil jeg overlade tjansen til dig og Yoh en times tid, mens jeg er ude og finde lidt til dig..." Han vendte ryggen til og gik et par skridt frem hvorefter han kort så om på hende "...Hvis nu hvad du dur til...". Han trak hætten op over hovedet og lod kort blikket glide hen over de mange mennesker der var på klubben, og håbede nu allermest han ikke kom tilbage og helvede var brudt løs her, han havde aldrig forladt stedet på sådanne en aften med så mange mennesker før, så det var lidt en udfordring for ham også, og hvordan i al verden skulle han kunne være væk så langt tid? Stedet trak jo i ham så snart han gik ud af døren. "...For fanden..." Brummede han til sig selv mens han skuppede hjern døren op ud til og så ned af den mørke tomme gade.
Yoh havde fulgte godt med i samtalen ved et bord ikke langt derfra og var lige ved at savle ned af sig selv da det hele var så interessandt at han glemte at synke en gang i mellem. Men hold da op, Luminor overlod simpelthen lige tjansen til ham og Alanna, enden var han ude på noget, ellers også var han bare gået fra at være et undsindet akrasiv bæst, til at være et normalt fungerende menneske, som sådan altså.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Lør Jun 01, 2013 11:54 am
"Jah eller nej, Du virker ikke lige frem begejstret. Måske noget andet.. whisky?, Jeg kan helt sikkert finde en flaske frem" Han kunne få hele flasken, hvis det stod til hende For selv om hun af og til godt kunne tage en slurk af noget alkohol gjorde hun klogt i at lade vær. Alanna stak sin hånd i lommen da hun ikke rigtig kunne arbejde med håret løs og fandt en enkel sort elastik frem som hun tog i håret imens hun snakkede til ham. Efter hendes hår var sat op i en hurtig hestehale ryster hun på hovedet. "værtinde gave? hold da op!, det har jeg ikke behov for. jeg gør det kun på grund af selskabet. Det ville være mig en ære at lære dem bedre at kende" Hun betragtede hans bevægelser nøje da han tømte glasset og stillede det på bordet. Hun rakte ud efter det så hun kunne tage det med til vask når han forlod stedet. Da han vendte sig med ryggen til hende trådte hun om bag baren hvor hun kort tog imod nogle bestillinger og gav dem drikke værende da de blot ville sidde oppe ved baren. Hun vendte så blikket tilbage på Luminor da han ikke var gået i nu og talte til hende igen. En anelse presset føler man sig når man har fået tildelt tjansen men hun skulle nok klare det hun havde trosalt Yoh på sin side. "vi skal nok lade vær med at brænde det hele ned" hun gav et skævt smil fra sig og vendte så blikket hen på Yoh. "Hvad kan du finde ud af? eller hvad har du lyst til? servere eller stå bag baren"
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Jun 14, 2013 6:56 pm
Yoh stirrede på Alanna med en skævt smil og kløede sig i det allerede filtrede hår "...Mhn, lad mig nu se..." Hvad plejede han egentlig at lave? Han stod et øjeblik og tænkte, og det eneste han kunne komme i tanke om var at hvergang han blev sat til at lave noget, så var Luminor aldrig tilfreds, så han kunne i pricippet det hele, bare måske ikke lige så godt "...Jamen jeg er trænet i lidt af hvert..." Det var det eneste svar der lige kunne klemme sig ud af hans mund "...Så baren passer mig perfekt...". Han måtte være hurtig om at tage en beslutning, da de mænd der for det meste kom her på klubben viste hvem han var, og hvad han var, de var bestemt ikke rare ved ham, så han ville helst stå i baren for at undgå de grusomme mænds skæls ord.
Luminor så ned af den lange gade og tog sig en hurtig beslutning om hvor han slukke gå hen, han viste der lå en old gammel antik forretning for enden af gaden, der skulle han nok kunne finde noget til hende, der ville gøre hende tilfreds. Han gav en lidt smøret smil fra sig, da det med at vinde kvinders hjerte, lige var en opgave for ham. Han passerede en flok mænd et stykke nede af gaden, helt ædru var de ikke, de skulle en tur på den lyserøde elefandt, så meget nåede han at få med i det han passerede dem, det var nogle rigtige slagsbrødre, så Alanna og You skulle nok få sig lidt af en udforring når de kom. Han tog en dyp indåndning og pustede en tot år væk fra øjnene og håbede på det bedste.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Jun 14, 2013 7:39 pm
Alanna tog en ren klud og gjorde den våd under vandhanen, hvor efter hun på-førte noget rensene sæbe/væske på som hun fik vredet ind i kluden. Inden hun kørte den hen af det ellers halv klistrede og fedtede bord på disken, da det tit sker at alkoholden skvulper op over glasset når de fulde kunder tager imod deres drinks. "Fint. så tager du bare over her. Imens kan jeg gå ned og fjerne de tømte glas, og finde ud af om folk mangler noget" Hun gav et bredt smil fra sig og fjernede en tot hår fra hendes ansigt om bag hendes øre, der var gledet ud af elastikken. Hun skyllede kort kluden igennem før hun lagde den fra sig igen og tørrede sine hænder i et hviskestykke. Alanna gik om forand disken og smed så den fra sig inden hun vandrede ned igennem de mange borde og samlede de tomme genstande sammen og fortsatte hen til resten af opvasken.
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Jun 14, 2013 10:34 pm
Yoh nikkede engang og en smil sprang frem på hans læber. Han overtog kluden og begyndte afslappet at tørre disken af. Han begyndte roligt at nynne, og stå lidt i sin egen verden. En bestilling ødelagde hans øjeblik og fik han til at give et lille sæt fra sig "...Åh ja, Rom og is på vej...". Han bevægede sig elegang rundt bag baren og serverede folk hvad de nu ønskede, og engang i mellem sendte han Alanna et blink for at tjekke om alt nu gik som det skulle.
Luminor stod længe ude foran de store ruder hos antik forretningen, mon den time allerede var gået? Han sukkede roligt og skuppede døren og hvorefter han fjernede hætten fra hovedet og lod det lange får falde ned langs skulderne, han skulle snart klippes, hans spidser var efterhånden blevet slidte. Han rystede en smugle på hovedet og koncenterede sig om tingende i butikken i stedet. Der var så mange ting her, smykker, servise, møbler, billeder, ja alt hvad man kunne tænke sig. Han gik længe rundt og studerede de forskællige ting, men intet faldt dog i hans smag, og tæt på at opgive var han måtte han indrømme. "...Mhn..." Et sort skrin på disken fangede hans op mærksomhed, af en eller anden grund. Han tog det op i hænderne og åbnede det forsigtigt. "...Perfekt...".
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Jun 14, 2013 11:18 pm
Alanna havde set inden hun trådte ud med opvasken at flere kunder var kommet til og at der blev ved med at strømme ind med kunder. Det gav også god mening angående de fleste arbejdene havde fri dagen efter og tit brugte det på at drikke hjernen ud. så hun var hurtig ude igen ved alle kunderne, for at tage godt imod dem. Hun havde ikke videre travlt med at holde øje med Yoh, Da hun regnede stærkt med at han vidste hvad han lavede, Nu når han har været her i længere tid end hende selv. Hun var egentlig ganske tilfreds med situation af der kom så mange kunder da hun så kunne vise og imponere Luminor om hun var den rette til jobbet efter den fejl hun begik i går ved at tage tideligere hjem.
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Jun 14, 2013 11:40 pm
I skrinet lå der en fin lille sølv kniv, med smukke ingraveringer i skaftets ende, og et sort ledder bånd til et blødere tag på kniven, ganske utroligt tænkte Luminor. Ved siden af kniven lå en ledder skede, ligeså med ligeså smukke ingraveringer. Noget han helt klart havde købt til sig selv på stedet hvis det var han ikke lige havde brug for en gave til hende. Han gav en svag brummen fra sig og lukkede skrinet i igen. Han gik en sidste tur gennem butikken, i håbet om der måske ville dukke endnu et fund op, men han måtte gå skuffet derfra, dog en en gangske fin værtinde gave syntes han nu selv. Han trak hætten over hovedet da han kom tilbage ud på gaden, og gav nu et tilfredst smil fra sig, da han viste at han nu satte kursen tilbage til sin elskede hybel.
Yoh dansede let og elegant rundt bag baren og tog imod bestillinger, det gik utroligt godt for ham denne aften af en eller anden grund, måske var det bare Luminor der gav ham total stress syndrom eller sådan noget i den stil. Han gav en tilfreds suk fra sig og lænede sig op af disken og tog en tår vand, sådanne øjeblikke kunne han lige nå at få af og til når folk så småt forsvandt fra baren og ud på gulvet.
Alanna Dawson Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Fre Jun 14, 2013 11:50 pm
Alanna lod sit blik glide rundt på folk da der pludselig befandt sig en lille pause hun kunne gøre nytte af til at hente noget vand til sig selv. selv om hun muligvis blev i god stemning af de mange andre lalle glade fulde mennesker og fristet til at tage en tår af noget af det lidt stærkere undlod hun det da hun skulle kunne holde sig vågen til senere. Hun prøvede at undgå at støde ind i de dansende folk midt på gulvet og bevægede sig op mod disken hvor hun så på yoh som nu også så ud til at have det ganske hyggeligt. "du kan danse" hun gav et skævt smil fra sig og nød tanken om hun nåede at fange synet af ham danse. hun lo kort imens hun gik bag baren og tog sig et glas vand og nippede kort til glasset. "Det må du lære mig"
Luminor Noob
Emne: Sv: En diset morgen. Lør Jun 15, 2013 5:08 pm
"...Danse?.." Yoh stoppede nu hvad han havde gang i og begynde at le en smugle "...Nej, jeg er desværre ikke nogle danse type, syntes bare det hele går lidt lettere når man er lidt let på tå og prøver at glemme hvor man egentlig er, forstil dig eksempel du er ude på en eng, langt væk fra al denne støj, sommer fugle, bier, små kaniner..". Det var ligefør han forsvandt hen i sit eget sind igen "...Ups, der kan du bare se...". Han rystede på hovedet og gav et bredt smil fra sig. "...Det glæder mig at arbejde sammen med dem, Alanna..." Det var første gang der faktisk arbejde en kvinde her der faktisk tog tingende seriøst.
Luminor vendte blikket mod den lille sorte æske og rønkede en anelse i panden før han sukke kort, han kunne jo ikke aflevere den sådanne, han måtte lige sætte en sidste præg på den, så man kunne se den var fra ham. Han stoppede op og så kort ned af sig selv før han rev et stykke af sin røde skjorte, og bandt hele vejen rundt om hvor efter han bandt dem sammen i en stor sløjfe. "...Nu det vist en rigtig værtinde gave..." Han sukkede svagt og rettede en smugle på sin sjorte.