En fuldbyrdet verden
Velkommen til Flame!

Flame er navnet på den verden vi tråder i. Det er en ren og skær rpg hjemmeside, så hvis ikke den slags interesserer dig, så må du lade være med at tilmelde dig. Men omvendt, hvis det lige er dig, så skynd dig hen og få det gjort. Det er ganske gratis.

obs: Husk at læse reglelsættet efter tilmeldning.
En fuldbyrdet verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En fuldbyrdet verden


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Forandring fryder.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyFre Okt 21, 2011 5:18 pm

neji vidste i teorien godt hun ikke behøvede ligne de andre, men det var nu ikke sådan hun tænkte. "tjoh, jeg kunne vel godt arbejde her indtil jeg finder noget andet." Hun kikkede drillende på ham. "men tro nu ikke jeg forguder dig på samme måde som de andre. " sagde hun så, og mente det jo selvfølig. neji vidste hvor pige glad han var, og hun havde godt lagt mærke til hvordn de andre tøser i baren så på ham. desuden var hun sikker på der ikke havde været halvt så mange kvindelige kunder hvis ikke han havde været bag baren.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyFre Okt 21, 2011 5:39 pm

Luminor nikkede en gang og pustede eås en tot hår væk fra ansigtet "...det lyder herligt, du kan blive så længe du lyster...". Han drejede en omgang om sig selv og tog en flaske whiskey på hylden bag ham og fylgte sit glas op igen. "... Nå, ikke det?... Nu får vi at se. Alle forguder da mig, ellers skal de nok komme til det..." Han tog en tår vil og hævede hurtigt og halv flabet det ene brynd og gav derefter en rolig latter fra sig. Kvinderne var vilde med ham her, og det ville han da ihvertfald ikke lade gå til spilde, så selvfølgelig udnyttede han det, han kunne jo næsten ikke være andet bekendt. Han viftede kort til en af kvinderne og bad hende gå ned og hente tomme glas fra bordrende så der ikke lignede et stort rod rundt omkring i lokalet. "...Hvornår kan du begynde? Og hvad vil du helt lave?..." Han rettede nu opmærksomheden mod Neji igen.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyFre Okt 21, 2011 6:04 pm

"Du glemmer, at jeg gjorde det engang. Ikke sandt?.". Hun brugte den samme drillende tone som før. "ellers så må jeg jo blive den første til ikke, at forgude dig." Hun ville ikke forgude ham ligesom de andre piger. det havde hans i forvejen store ego ikke godt af. "hvornår jeg kan begynde?." hun tænkte sig lidt om. "tjah, hvornår det skulle være vil jeg mene. Og med hensyn til hvad jeg vil lave kommer helt an på hvad du mangler folk til?." Neji var rimelig ligeglad med hvad hun endte med at lave. Bare hun havde noget at lave og et sted at bo, så var det fint med hende.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyFre Okt 21, 2011 6:34 pm

"...Det vil jeg skam aldrig glemme..." Luminor gav en rolig latter fra sig og begyndte at rydde en smugle op på disken hvor folk havde efterlagt tomme glas. "...Mh, du kan begyndte i morgen, så kan du stå i baren, det er torsdag i morgen, så der er fri alkohol, så det er nok bedst med en ekstra her oppe...". Han nikkede bestemt en gang og fik efterhånden baren gjort nogle nogle okay at se på. Han tog nu en tår whiskey og vippede hovedet "...Whiskey?...".
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyFre Okt 21, 2011 7:29 pm

guud,tænkte hun. Det var første gange Neji havde lagt mærke til han havde drukket wiskey og ikke øl. "hvornår i morgen?." spurgte hun, det var jo så noget man gerne skulle vide. "og ehforreste, men hensyn til hvad du sagde før. Angående hvor længe jeg kunn blive. Så ved jeg jo godt, at det kun er indtil du bliver træt af, at kikke på mig. Eller finder en der er kønnere." Sagde hun med latter i stemmen og blinkede til ham. "wiskey...jo hvorfor ikke".
rundt omkring dem i elefanten var der god stemning, og folk så ud til at fortsætte deres aften, selv herud på den gryende morgen. Det gik op for neji hvor længe hun havde været på clubben. Og endnu mere gik det op or hende hvor længe hun havde snakket med Lumninor.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyLør Okt 22, 2011 3:17 pm

"...Jeg åbner klokken halv 5, og der er ikke så mange på det tidspunkt, så der kan du bare komme, så kan jeg også lige nå at forklare dig nogle ting...". Luminor så på hende og gav så en rolig latter fra sig "...Altså, det har jeg vist nok sagt, du kan blive her så længe du vil, så du skal ikke føle dig presset eller noget...". Han satte et glas op på bordet foran hende og lagde et par isterninger der ned. "...Mhn, så ja, du har tid nok til at finde noget andet..." Han fyldte hendes glas op og nikkede roligt en gang.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyLør Okt 22, 2011 5:15 pm

jaja tænkte hun bare, vi for se. " godt så, jeg er her i morgen klokken fem. Der er jo heller ikke så langt hvis jeg lejer et værelse her. " Det havde de jo snakket om tidligere på aften. Neji tog det glas han havde skænket hende, mens hun drak en tår af wiskeyen tænkte hun på, at da hun kom tidligere havde hun intet arbejde, intet sted at bo. Så var hun taget på club, mødt jah erhm. Mødt Luminor, og ja endt med begge dele. Nogle gange indhentede fortiden en på underlige måder. Man kunne aldrig forudse hvornår den dukkede op. Eller hvad den bragte
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptySøn Okt 23, 2011 11:58 am

"...Bare i orden, så når jeg lukker en gang i morgen tidlig kan jeg finde et værelse til dig... Og hvis du vil have et tidligere kan jeg sagtens lige smutte kort...". Han tog en tår af whiskeyen og sukkede roligt for sig selv. Det var egentlig underligt at stå og føre sådanne en samtale med hende, det føltes slet ikke som dengang, det føltes anderledes, men på en god måde måske? Han rystede en smugle på hovedet og rettede bliket ud mod lokalet.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptySøn Okt 23, 2011 12:19 pm

"Jeg venter bare til du lukker." Der var jo alligevel ikke så længe til, og hun ville gerne se lidt mere af sådan en almindelig da inden i morgen. "hvor længe har du haft klubben Luminor?" spurgte hun, nyskerig blev man jo ved med at være. Også selvom man ikke rendte rundt og slog gennemsigtigt ting ihjel for penge. Irriteret fjernede hun en tot hår fra sit ene øje, mens hun undrede sig over hvordan det var endt der. Hun kikkede op på Luminor, og ventede på hans svar.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptySøn Okt 23, 2011 12:29 pm

Luminor nikkede roligt en gang "....Som du ønsker....". Han gav en rolig latter fra sig og og tog en tår whiskey hvorefter han så lidt undrende på hendet "...Puha, det kan jeg ikke rigtig huske, det er det eneste jeg har lavet i al den tid jeg har været her, så det er nok ved at snige sig op på et par år, hvis ikke mere..." Han nikkede roligt en gang og drak det sidste i glasset og satte det fra sig. ":..Men ja, jeg kan godt lide at være her, så jeg kunne godt være her et par år mere..."..
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptySøn Okt 23, 2011 12:34 pm

"et par år til.." gentog hun, neji kunne faktisk godt forstille sig det. " men du er jo også ved, at være en halvgammel mand efterhånden. Så det er vel sådan noget her du skal lave:" hun snakkede i et muntert tonefald, neji kunne ikke lade være med at sige det. Selvom alder ikke havde den store betydning når man var vampyr som de jo var.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyMan Okt 24, 2011 4:41 pm

Luminor stirrede på hende og hævede langesomt brynet "...Halv gammel?...". Han hadet når folk kaldte ham gammel, for det sidste han ville var at være gammel og grå. ":..SIg mig, syntes du jeg er ved at være gammel?..." Han rettede sig en smugle på og rystede en smugle på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyMan Okt 24, 2011 5:48 pm

"hvis ikke helt gammel" mumlede hun svagt. Så, såhun op på ham. "neeej da." egentlig så synes hun ikke han var gammel, men når han nu tog det så nært. Så mente hun at de var lidt komisk at gøre noget ud af det. hendes øjne strejfede en af de andre ansattes uforstående blik. Hvis de ikke vidste hvor gammel han var, eller at han var vampyr kunne hun godt forstå deikke satte mening i hendes ord
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyOns Okt 26, 2011 7:27 pm

Luminor så kort på hende hvorefter han så kort over skulderen og stirrede over på kvinden i baren ":..Mhn...". Han vente nu blikket tilbage til Neji og rystede en smugle på hovedet. "...De ved intet..." Mumlede han kort og fnøs svagt en gang hvorefter han hælte lidt mere whiskey op til sig selv. Han havde ikke fortalt nogle noget, om sig selv, intet faktisk, det eneste de viste var hvad hans navn var, og hvad han lavede her, ellers intet, han følte ikke det var specielt vigtigt for noget at vide.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyOns Okt 26, 2011 7:32 pm

Hun lo let, mens hun tænkte at det da var klart de kikkede efter ham så. " Jaja, hvis folk bare vidste hvor gammeldu egentlig var" smilte hun, selvom hun godt vidste, at hvis folk havde kendt hans alder og væsen havde de stræbet endnu længerer efter ham. Mange følte sig jo enormt tiltrukket af vampyrer, især dem af ældre dato. Sådan var det jo bare, folk stæbede efterden anseelse og magt, der lå i at kende en vampyr, de var også facinerede af det udødelige. neji synes det var lidt latterligt, fordi de lige netop legede med døden når de fik et bekendtskab med en vampyr
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyOns Okt 26, 2011 8:13 pm

Luminor sukkede roligt en gang "...Mh ja, jeg tør ikke tænke på det...". Han rystede en smugle på hovedet og tog en tår whiksey. "...Men ja, en eller anden dag er der nok en der skal spørge ind til mine lidt for spidste tænder... Men ja, nu er det sjældent jeg blotter mine tænder så meget..." Han viftede en smugle med hånden og sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyTors Okt 27, 2011 9:06 pm

Neji kendte det godt, hun var selv vampyr jo. Så han kendt problematikken i tænder. "hvad vil du fortælle dem hvis de spørger." Neji var nyskering. På den anden side, det havde hun jo været hele aftenen. Hun forstillede sig hvorda folk ville reagerer hvis de fandt ud af at de var blevet betjent af en vampyr. På de anden side, der var jo mange forskelllige væsner i byen.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyFre Okt 28, 2011 11:18 pm

Luminor trak en smugle på skulderne ":..Fortælle dem sandheden, men prale med det, er ikke noget jeg har lyst til...". Han sukkede roligt en gang. Folk var vandt til underlige væsner her, så det var ikke noget nyt for dem hvis de pludselig fandt ud af han var vampyr, godt nok ville det nok komme som en chok for nogle, men ja, så slemt var det heller ikke. "...Men nu er jeg så aldrig blevet spurgt om det endnu, og når den dag kommer, vil jeg så først kunne svare dig oprigtigt på det...".
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyLør Okt 29, 2011 10:39 am

Neji nikkede eftertænksomt, mens hun bed sig tankefuldt i læben. Hun viste ikke hvad hun skulle sige. Noget skullehun vel sige, men intet relevant eller nyttigt kunne hun komme i tanke om. Langsomt kikkede hun ud i rummet, i håb om at finde noget, at sige. Awkward silence havde aldrig været hendes stil.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptySøn Okt 30, 2011 1:18 pm

Luminor tog en tår af whiskeyen og vippede let hovedet "...Mhn...". Han sukkede roligt en gang og scannede rummet i håb om et eller andet spændende samtale emne ville dukke op. Han kørte let hånden gennem håret og vente så blikket mod Neji igen "...Dette ligner os ikke...". Han rystede en smugle på hovedet med noget der lignede begyndelsen på en rolig latter smøren hen over læberne, men det blev bare aldrig rigtig til noget andet end et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptySøn Okt 30, 2011 9:14 pm

Hans ord om, at det ikke lignede dem ramte hende som en spand koldt vand."nej..det gør det ikke, men selvom vi engang kendte hinanden er det længe siden. Vi er begge så forandrede nu, begge andre væsner. Både du og jeg har æret igennem meget siden sidst, vi var så unge dengang."
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyFre Nov 04, 2011 2:33 pm

Luminor nikkede forstående ":..Du har helt ret, vi havde nok ikke kommet videre i vores liv hvis vi aldrig havde forladt den by...". Han rettede blikket mod hende og tog en tår an whiskeyen hvorefter han gav en svag brummen fra sig. "...Måske var det nok bare skæbnen der førte os sammen igen, jeg mener, så vi selv kan indse hvor langt i vores liv vi måske har nået...". Han vippede hovedet en gang og følte måske lidt han talte uden rigtig at have styr på orderne der kom ud af munden på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyFre Nov 04, 2011 11:40 pm

Det tog hende noget ti, at finde ud af hvad han mente. For ærlig talt gav det ikke så meget mening. Alligevel kunne hun godt forstå det, men om hun var enig. Vidste Neji ikke."måske" var det eneste svar hun kunne give ham, altså enig var hun. Og alligevel var hun ikke så langt, at hun kunne indse det. Måske havde hun bare brug for, atlade tingene falde på plads før hun kunne finde ud af hvor langt hun var med sit liv.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyLør Nov 05, 2011 5:35 pm

Luminor stirrede på hende og rystede en smugle på hovedet "...Mhn, Ja...". Han drak det sidste i glasset og satte det fra sig hvorefter han endnu en gang lod blikket scanne rummet. Han gav en svag brummen fra sig og rettede blikket mod en kvinde der bedte om et glad vand og hævede så brynet et smugle "...Vand?...". Han fnøs en gang og kørte let hånden gennem håret "...Hvem kommer dog her efter et glas vand?...". Han sukkede svagt og vippede roligt hovedet.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 EmptyLør Nov 05, 2011 7:18 pm

Neji kikkede nyskerigt på kvinden. Samtidig med hun ikke helt vidste hun skulle. Måske skulle hun bar få sit værelse og smutte?. Luminor arbejdede jo også. Så hun kunne vel ikke stå og snakke med ham hele aftenen,selvom neji havde gjort det,det meste af aftenen. På den anden side, hun skulle først møde klokken fem, så der var ikke meget grund til, at smutte nu. Og ud i selve byen gad hun da heller ikke, alt der var noegt værd forgik på den pinke elephant. Hun bed sig i læben mens hun tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forandring fryder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Forandring fryder.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
En fuldbyrdet verden :: Flame :: Club Pink Elephants-
Gå til: