En fuldbyrdet verden
Velkommen til Flame!

Flame er navnet på den verden vi tråder i. Det er en ren og skær rpg hjemmeside, så hvis ikke den slags interesserer dig, så må du lade være med at tilmelde dig. Men omvendt, hvis det lige er dig, så skynd dig hen og få det gjort. Det er ganske gratis.

obs: Husk at læse reglelsættet efter tilmeldning.
En fuldbyrdet verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En fuldbyrdet verden


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Forandring fryder.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptyLør Nov 12, 2011 11:22 pm

"Jeg gider ikke. Jeg går ind for en sund kost." sagde hun med et sarkastisk grin.Det var ikke helt reigtigt, men nu spise hun oftest hver anden eller trejde dag. Og det passede hende fint nok. "Det er jeg også, det er lidt mindre belastende. Nu er der kun en. For det meste ihvertfald."
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptyLør Nov 12, 2011 11:33 pm

Luminor hævede brynet og kunne ikke lade være med at ryste på hovedet "...Sund kost ha'?...". I hans, og deres verden var der nu ikke noget der hed sund og u sund kost, der var jo ikkke rigtig noget der gik i systemet på dem som sådan, men ja, ikke at drikke blod var nu ikke så godt for dem, men ja. "... Ja, det er, eller var det også for mig, argh, det gav selv mig de værste tanker i hovedet...". Han hævede brynet og rystede en smugle på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptyLør Nov 12, 2011 11:37 pm

" det tivler jeg ikke på." Neji pustede til en hårtot der havde løsrevet sig fra hendes hestehale, "men de er væk nu." Hun trak på skuldrene som for ,at understrege, at de ikke længere var der. Han havde ret, de tanker hun havde haft dengang havde været enormt belastende. OG de var først kommet efter, at hun var blevet vampyr. hvilket hun stadig ikke helt havde forstået.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptyLør Nov 12, 2011 11:43 pm

Luminor nikkede roligt en gang "...Ja tak, det er selv jeg glad for...". Han drak det sidste Whiskey i glasset og satte det fra sig, nu måtte han stoppe ned at drikke det stas til han skulle på arbejde igen. Han så kort over på Neji og rystede en smugle på hovedet, han var faktisk utrolig glad for at de var borte. Han kunne tydeligt huske hvor meget de gik ham på nerverne den gang de boede i den gamle by.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 12:11 am

"Jeg ved det." Det kunne fatisk være sjovt, at se hvordan ville have reageret hvis hun havde dem endnu. Og så alligevel ikke, de var og ville være en belastning. Neji hev elestikken ud af sit hår og lod det falde ned. Det gik hende til slutningen af skulderbladene. Hun samlede det og satte det op igen.
Pludselig kikkede hun indgående på ham. "Der er ikke noget med, at jeg skal iføre mig sådan en eller anden kjole eller noget hvis jeg skal arbejde her vel?. " Det ville ikke være sørlig fedt. Neji ville heller ikke gøre det. hun mente, at nu hvor de andre rendt rundt i tøj der var lidt for udfordrende iforhold til hvad hun selv ville iføre sig, så behøvede hun ikke. Der skulle jo også være en untagelse til, at bekræfte reglen.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 12:18 am

Luminor rystede en smugle på hovedet "...Nej, det behøver du skam ikke hvis du ikke behøver...". Han så kort over på Whiskey flasket men fjernede ligeså hurtigt blikket fra den igen. "..Kvinderne der går i sådan noget tøj, det er noget de helt selv bestemmer, jeg tror såmen bare det er fordi de vil se sådan noglelunde ud når de skal arbejde sådanne et sted, ingen af dem er som de der typer kvinder der kun arbejder sådanne et sted for at få en masse mænd, opmærksomhed og penge... Sådan nogle gider jeg ikke at have rendende...".
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 12:20 am

Hun sukkede lettet. Det var en god nyhed. "herligt." Neji var meget lettet over, at hun ikkke behøvede, at bære de der kjoler. De var nemlig ikke hende, og så var de bare enormt upraktiske. hun ville hellere unvære, at se super godt ud. Og så "nøjes" med, at være praktisk klædt. det lå nok til den livsstil hun havde ført.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 12:24 am

Luminor rejste sig fra stolen og satte så sit hår op i heste hale igen "...Mh, jeg bliver nødt til at tage ud en tur, hvis jeg kan finde noget, eller nogle...". Det var altid et bøvl for ham at finde nogle at 'bide i' da han var meget kræsen på det punkt. Han skulle lige til at gå da han rettede blikket mod Neji og vippede hovedet roligt "...jeg ved ikke hvor meget af byen du har set, men det kunne da være du ville med?...".
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 12:27 am

Neji havde set det meste af byen tidligere, da hun ikke havde så meget, at lave. Alligevel kunne hun stadig ikke finde rundt. " Det vil jeg gerne, men jeg må nok hellere blive. Nogen skal jo lukke Yoh ud, når han engang er klar til, at gå. " Svarede hun, men rejste sig alligevel. For så kunne hun ligeså godt bevæge sig ned og snakke med ham, når Luminor alligevel gik.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 12:31 am

Luminor nikkede roligt en gang "...Det må du helt selv om...". Han nikkede roligt en gang og kig ned gennem rummet og ned mod trappen til kælderen, han kunne ligeså godt tage sin kappe på, for en gangs skyld, den savnede han faktisk en smugle.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 12:36 am

"jamen fantastisk, jeg for lov selv, at bestemme." Sagde hun i et tonefald der dryppede af sarkasme.Hun strakte sig. Og gik hen mod trappen. da hun var kommet ned af trappen drejede hun ind i køkkenet, hvor hun regnede med, at Yoh var
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 12:42 am

Luminor fortsatte ned af gangen og ind på han kontor og tog sin kappe som hang på en knage bag døren. Han gik tilbage ud på gangen og stoppede kort op i døren til køkkenet i samme øjeblik han svang kappen over skulderne "...Jeg smutter lige et stykke tid..." Han trak hætten over hovedet og fortsatte op af trappen og ud mod hovedindgangen.
Yoh vente blikket mod Neji da hun kom ud i køkkenet og skulle lige til at spørge efter Luminor da han så dukkede op i døren igen "...Ah...". Han nikkede roligt en gang og tog en tår kaffe.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 12:44 am

"drikker du meget kaffe, eller drikker du bare langsomt?." spurgte hun drillende. Neji satte sig endnu engang op på bordet, smækkede benene på stolen. Og var egentlig meget tilfreds med livet for øjeblikket. det var nu meget skønt. "Og endnu mere vigtigt, er der kaffe nok til en vampyr kan få en kop med?."
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 12:53 am

Luminor skuppede dne store skydedør op efter at ha låst den op. Han låste efter sig selv igen før han trak hætten en anelse ned over øjnene og begyndte at gå roligt ned af gaden. Han gav en svag brummen fra sig over synet af tomhed, han hadet faktisk at skulle ud på dette tidspunkt.
Yoh gav en rolig latter fra sig "...Jeg tror lidt det er begge dele, jeg kan ikke så godt have når det er for varmt..." Han så sig kort over skulderen og nikkede en gang "...Du tager bare, der der ud til at være massere...". Han vente blikket tilbage til hende "...EN Vampyr der drikker kaffe... Den var ny...". Han lo roligt.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 12:57 am

Hurtigt hoppede hun ned fra bordet, og gik hen til der hvor kaffen stod. ret pludseligt stoppede hun op. Hun følte sig ret dum. "Ehm kopper?". Spurgte hun en smugle forlegent, men kom så tanke om, at hun også boede her. Og begyndte derfor, at rode alle skabene igennem indtil hun fandt en kop. "Ja, jeg drikker kaffe. Jeg har fået nogle sære vaner gennem årene. det er ikke ligefrem fordi det har vrimlet med blodsugere omkring mig. Og ja folk der ikke lever af blod, lever af noget andet. Og det smitter." HUn lo lidtb og hældte en kop kaffe op til sig selv inden hun gik tilbage til bordet.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 1:01 am

Luminor begyndte uden at tænke at nynne, men kun et kort øjeblik før han stoppede sig selv. "...Hm..." Han drejede ned af en gade hvor husende så ud til at blive en smugle dyere og stører end andre steder i byen, det var her de bedste kvinder var, eller de smukke kvinder.
Yoh stirrede lidt på Neji og nikkede så en gang "...Ah, ja, det kan jeg godt se, jeg tror såmen også det er svært... Men..." Han tog en tår kaffe og stirrede ondrende på hende "...Virke koffeinen så også på dig? Altså, at du holder dig vågen og ikke føler dig træt?...".
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 1:04 am

"Om koffeinen virker?." hun kikkedee på ham, som var han faldet ned fra himlen. "Yoh, jeg er vampyr. Jeg føler ikke træthed. Jeg sover slet ikke." Ej nogle gange, så var folk lidt for dumme. Forsigtigt tog hun en tår af kaffen, det var meget længe siden hun sidst havde drukket kaffe. Nogle år måske?
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 1:09 am

Luminor sukkede roligt en gang og slentrede ned af gangen og søgte efter liv, han var heldig hvis der var liv på gaden på denne tid. Han fjernede hætten fra hovedet og stoppede kort op da han fik øje på en kvinde længere nede af vejen, så måtte han jo bare gøre op med sig selv om det skulle være hende eller ej, men efter han havde stået kun få sekunders tid, blev han hurtig enig med sig selv om at det skulle det, hun så ikke så slem ud igen.
Yoh blinkede et par gange med øjene og viftede en smugle med hånden "...Ah, ja, det er også rigtigt... Jamen det kunne da stadig godt være det havde en eller anden form for effekt på jer også, at i blev mere friske..." Det skulle han jo sige, for ikke at lyde endnu mere dum end han lige var.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 1:13 am

"det har det ikke, eller jo. Måske i meget store mængder, men så snakker vi også VIRKELIGT store mænger kaffe." Hun smilede, tog en tår mere, satte sig endnu engang op på bordet. Og drak endnu mere af kaffen. "Vi påvirkes ikke ret meget af nogen ting overhovedet, undtagen blod, eller manglen på blod." Forklarede hun Yoh.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 1:22 am

"...Og Alkohol..." Til føjede Yoh hurtigt. Da han udemærket godt viste at Luminor kunne blive påvirket af det, da det gik lige i bodet på dem. Han lo nu roligt en gang "...men ja, nogle gange misunder jeg jer faktisk, jeg mener, i kan jo ikke tage på vel?... Altså det er meget sjælden man ser en fed vampyr, de er alle så elegante...". Han tog en tår kaffe og rystede en smugle på hovedet "...Og hvis jeg blive ved med at æde som jeg gør, så skal jeg nok tage et par kilo på eller to...".
Luminor begyndte roligt at gå ned af gaden, ned mod kvinden som stod under en lygte pæl og røg en cigaret. Han stak hænderne i lommen og undrede sig lidt over hvad hun nu kunne lave ude så sendt. Han rønkede en anelse i panden da han kom tættere på, hun virkede så beken - det var kvinden fra baren tidligere i dag. Han nåede ikke en gang at tænke tanken færdig for det gik op for ham. Og nu overvejede han bare om han skulle vende om igen.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 1:27 am

"Og alkohol. Eller det er individuelt. Alt påvirker jo, i de rette mængder. Og ja, hvis en vampyr er fed, er det fordi han eller hun var det inden. Og selv efterfølgende bliver det svært for en vampyr,at forblive fed. Da Det ikke ligger til vores natur." det der med, at være vampyr var noget underligt noget.
Tilbage til toppen Go down
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 1:31 am

"Og alkohol. Eller det er individuelt. Alt påvirker jo, i de rette mængder. Og ja, hvis en vampyr er fed, er det fordi han eller hun var det inden. Og selv efterfølgende bliver det svært for en vampyr,at forblive fed. Da Det ikke ligger til vores natur." det der med, at være vampyr var noget underligt noget.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 1:40 am

Yoh nikkede forstående og lo roligt en gang "...Ja, det er rigtigt nok... men stadig, jeg ville stadig gerne se en vampyr med en rigtig ølvom, altså, virkelig, det kunne være noget så sjovt tror jeg...". Han tog en kop kaffe og viftede så med hånden "...Altså ikke for at støde nogle, for det er ikke godt for nogle, men stadig...". Han fnøs svagt for sig selv og rystede på hovedet.
Luminor stoppede op et par meter fra kvinden og fik først øjenkontakt med hende der "...Hvorfor er de ude så sent?..." Han begyndte roligt gå hen mod hende og tog så den ene hånd op af lommen. Kvinden så på ham, og han kunne hurtig se at hun kunne genkende ham "...Jeg står skam bare og nyder stilheden...". Luminor nikkede en gang og satte nu farten så meget ned han faktisk nærmest ikke gik mere.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 1:47 am

" En vampyr med ølvom." hun overvejde lidt hvordan det ville se ud. Neji forstilte sig en vampyr med en massiv ølvom igang med, at snige sig ind på et eller offer. det gav ikke rigtigt mening. " Det ville være meget bizart." Konkluderede hun. "faktisk har jeg aldrig set en virklelig fed vampyr, buttet ja. Fed nej. Jeg tror som sagt, at det lagder til vores væsen ikke at være det. Og ja hvad skulle vi også blive fede af?." hun overvejede hvor meget chokolade der kunne forbrændes ved en times løbetur, med 120 kilometer i timen. det var egentlig en ret sjov tanke.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 EmptySøn Nov 13, 2011 1:55 am

"...I Kunne blive fede hvis i drak fra en fed... Eller fra babyer?... Har de ikke fedt blod?..." Han tog en tår kaffe og rønkede en anelse i panden, nej, det lød dumt, han snakkede om noget han åbernbart ikke havde forstand på, og det kunne han sagtens selv høre. Han gav nu en latter fra sig og trak på skulderne "...Jeg gir' på, det ved jeg ikke, jeg tror ikke det er muligt for jer, lige meget hvad i gør...".
Luminor stoppede nu helt op og stak hånden i lommen igen "...Mh ja så..." Han begyndte nu at gå igen og gik en omgang om hende så han nu stod bag hende. "...Burde de ikke stoppe med dette?..." Han rakte ud efter cigaretten i hendes hånd og smed den fra sig i samme øjeblik trådte hun et skridt tilbage så hun stod indtil ham "...Det er så dejlig afslappende, Luminor...". Hun så kort om på ham over skulderen og sendte ham et insmirende smil.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Forandring fryder. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Forandring fryder.
Tilbage til toppen 
Side 6 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
En fuldbyrdet verden :: Flame :: Club Pink Elephants-
Gå til: