En fuldbyrdet verden
Velkommen til Flame!

Flame er navnet på den verden vi tråder i. Det er en ren og skær rpg hjemmeside, så hvis ikke den slags interesserer dig, så må du lade være med at tilmelde dig. Men omvendt, hvis det lige er dig, så skynd dig hen og få det gjort. Det er ganske gratis.

obs: Husk at læse reglelsættet efter tilmeldning.
En fuldbyrdet verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En fuldbyrdet verden


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Forandring fryder.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptySøn Nov 06, 2011 2:11 am

Luminor fastholdt blikket ved kvinden og pustede en tot hår væk fra ansigtet hvor efter han rystede en smugle på hovedet "...Men som de ønsker...". Han satte et glas op på bordet foran hende og tog en kande vand og satte ved siden af. Han rettede blikket tilbage mod Neji og vippede roligt hovedet "...Du er ikke tvunget til at være her hele aftenen, du skal bare sige til hvis du vil have dit værelse...". Han rettede kort blikket mod den anden kvinde igen og sukkede roligt en gang.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptySøn Nov 06, 2011 5:02 pm

tankelæser. Nogle gange glemte hun det, desvære. Neji havde en fornemmelse, af at det blev lidt irriterende, atgå op og ned af en tankelæser igen.Hun synes ikke hun havde lyst til, at smutte op på et værelse nu. Men på den anden side, kunne det være rimelig rart, at få smidt sine ting. Dem havde hun trods alt slæbt rundt på hele dagen.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyMan Nov 07, 2011 7:04 am

Luminor fnøs en gang "...Ah ja, selvfølgelig har du vendt dig af med at gå op og ned af en tankelæser...". Han lænede sig op af bordet igen mellem Neji og den anden kvinde. "...Men hvis du vil have en værelse, siger du bare til, så skal jeg nok finde et til dig med det samme, Jeg mener, så kan du også komme af med dine ting, hvorend du har dem henne...". Han rettede kort blikket mod den anden kvinde da hun lænede sig en anelse frem og lod hovedet hvile i håndfladen, det så nu ud som om hun prøvede at fange han opmærksomhed, hvilket nu også lykkeds udemærket syntes han selv. Selvom hun nu ikke havde behov for at bemærke det, han havde altid sagt til sig selv, ingen kvinder i arbejdstiden, hvilket han nogle gange fortrød han havde sagt, for det var jo her de var næmmest at få fat på.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyTirs Nov 08, 2011 7:31 pm

"du kan bare give mig en nøgle, og vise mig vejen. Så smutter jeg selv om med mine ting. " det var jo ligeså nemt, mente hun. " du har jo travlt hernede, så der er ingen grund til du vader med op, og viser mig hvor jeg skal bo." Neji var godt i stand til, at gå derop uden hjælp, og hun gennem rodede jo heller ikke de andres gæsters ting. Det kunne aldrig falde hende ind. " Og ja, tankelæsere har jeg ikke omgivet mig meget med på det seneste, det ikke lige noget jeg praktisere så ofte-du ved."
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyOns Nov 09, 2011 7:45 pm

Luminor nikkede roligt en gang "...Der er nu ikke nogle nøgle der ned til...". Han vippede roligt hovedet "...Altså, der bor ikke andre end mig der nede lige nu, kvinderne der arbejder her, bor der hjemme, så ja, du skal bare ned ud af døren der over, og ned i kælderen, så er der en lang gang, med to døre på højere side, og to på ventre. De to på højre side er værelser, og de to på ventre side er et køkken og endnu et værelse, så du kan bare vælge et af de tre, ja også køkkenet hvis du finder det behageligt...". Han nikkede roligt en gang og kørte hånden gennem håret "...Og døren for enden af gangen, det er der jeg holder til...".
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyTors Nov 10, 2011 6:39 pm

hun lo lidt af tanken om at "bo" i et køkken. Langsomt nikkede hun, og tog sine ting. Der havde stået ved sine fødder hele aftenen. der var to små tasker ikke andet, mere behøvede man ikke.Gjorde man?. Elegant gik hun ud mod den dør som han havde omtalt. Da hun gik hen af trappen, kunne hun se de værelser og døre han havde snakket om. hun smed sine ting op, ad en af væggene og gik ud i det der måtte være køkkenet. det var lille men alligevel meget rummeligt. Hun kikkede lidt nyskerigt omkring og besluttede sig for, at finde et værelse. Oprindeligt ville hun nok have kikket samtlige igennem for, at finde noget intersant. Eller finde ud af hvilket et, der var bedst,men nu havde hun boet såmange steder, og set så meget, at der efterhånden var lige meget. hun valgte den anden dør til venstre. Og foran hende var et rum med en seng, et lille skrivebord. En enkelt loftlampe og et spejl, samt et klædeskab i det ene hjørne. Rummet var en del større end de hotel værlser hun var vant til. der kunne sagtens stå et bord og et par stole i det ene hjørne bemærkede hun. Neji smed sine to tasker på sengen og begyndte, at pakke de få egendele hun havde ud. det tøj hun havde lagde hun ind på et par hylder i skabet. nogle af hendes ekstraknive blev placeret rundt om i værelset, og de løse sager så som piller, Luminors sang. For den slæbte hun stadig rundt på, ved tanken om det følte hun sig en smugle ynkelig. Det var ikke just normalt, at man bar rundt på sådan et minde så mange år efter.Ned i skuffen rød desuden også lidt papir, nogle noter og gamle dokumenter hun havde haft med sig. . Derefter gik hun ind i værelset gen. træt satte hun sig på sengen og så rundt på det der var hendes nye hjem.Mystisk nok følte hun sig hjemme


Sidst rettet af Neji Fre Nov 11, 2011 9:30 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyTors Nov 10, 2011 11:04 pm

Luminor så kort efter Neji og gav et roligt smil fra sig hvorefter han rystede på hovedet "...Mh...". Han tog en whiskey flaske og fylgte sit tomme glas op, endnu en gang. Det der med at blive berugset, på virkede ham ikke rigtigt mere, eller jo, det kom an på hvor meget han drak, dette var nok hans sidste glads til aften, eller kunne det godt være det ville gå over gevin. Han stod lidt i sine egne tanker da kvinden pludselig snakkede til ham. "...Hun er da ny her, ikke sandt Luminor?...". Han vente blikket over mod kvinden der stadig stod hvor hun havde stået siden hun bedte om et glas vand. Han nikkede roligt en gang "...Jo, det er hun...". Han hørte kvinden give en rolig latter fra sig, men kiggede ikke længere på hende, han så ud mod rummet, mod folk der levede livet som om det var den sidste, det gjorde de faktisk hveraften. Endnu en gang afbrød kvinden hans færd på vej ind i hans egen lille verden "...De kender hende måske?...". Han gav et lydløst suk fra sig og tog en dår af Whiskeyen, uden stadig at kigge på hende "...Hun er blot en gammel bekendt...". Luminor vendte nu først blikket til hende og kunne ligeså godt stoppe med at forsøge sig med at stå et øjeblik t sin egen verden, da hun tydeligvis ville føre en samtale med ham.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyTors Nov 10, 2011 11:32 pm

Neji overvejede hvor længe jhun kunne blive her, altså hun havde et sted, at bo og et arbejde. neji vidste jo godt, at det var midlertidigt. Langsomt rejste hun sig fra sengen og gik rundt i værelset. Neji beundrede det der nu var hendes hjem det næste stykke tid. Så besluttede hun sig for igen,at gå op ovenpå igen. hun ville gerne snakke med nogle af gæsterne. Ikke kun Luminor, for hun vil gerne kende lidt til det miljø hun skulle begynde, at arbejde i. På vej op kikkede hun lige på badeværlset. Inden hun gik op ad trappen, vendte hun sig halvvejs. neji var fristet til, at kikke ind i luminors rum for, at se hvordan det så ud derinde. Hun kunne tydeligt huske hvordan der havde set ud i Den gamle by. efter, at have taget tre skridt i retning af hans rum vendte hun sig rundt, og gik resolut op af trappen og ind i bar lokalet igen.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyTors Nov 10, 2011 11:50 pm

Luminor fasthold blikket ved kvinden uden rigtig at have nogle form for udtryk in ansigtet. "...Skal hun arbejde her, eller bare bo nede ved dem?...". Nu hævede Luminor brynet og stirrede på kvinden "...Sig mig, jeg ved ikke hvorfor de vil vide det? Men ja, hun har fået arbejde her...". Han rystede en smugle på hovedet og sank på brynet igen hvorefter han tog endnu en tår af Whiskeyen. Han fulgte alle kvindens bevægelser nøje og sank nu begge bryn da hun rettede sig en smugle op og lagde den ene håndflade på bordet hvor efter hun gav en formærmet fnys fra sig "...Hun er åbenbart køn nok til at blive ansat?..." Hun hævede et bryn og viftede lidt med den ene hånd "...Hun har jo værken former eller udstråling, det eneste hun har er jord under neglende...". Luminor lod let sine læber adskille og stirrede på hende med et halv irriteret ansigstudtryk "...SIg mig, er det dig eller mig der styre stedet her?... Og der er en vis grund til folk som dig ikke får job her, for det eneste sådanne kvinder som dig tænker på, er at se godt ud, og få en masse mænd på nakken, og det er skam ikke det eneste det kræver, det kræver så meget andet, end lige at se godt ud...". Han pustede en tot hår væk fra ansigtet og hævede så provokerende på brynet "...Ah, ja, så skal man også lige lære at drikke alkohol, og ikke vand...". Han rystede på hovedet og rettede sig på op for at betjene en anden.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyFre Nov 11, 2011 9:07 am

hun kastede et undersøgende blik rundt i lokalet. Hendes øjne søgte nogen der ofte kom her. hurtigt fandt hun et bord med tre mænd og to kvinder. De så ud til, at være godt kendt her. Samtidig lignede de heller ikke nogen der havde noget imod en fremmed slog sig ned. med en lettere sløset gang gik hun hen mod deres bord. Da hun var nået der hen lænede hun sig op af den ledige stol, mens hun smilede begyndte at småsludre med dem, Mest med den ene kvinde, som virkede overivrig efter, at tale med Neji. På et tidspunkt satte hun sig ned på stolen, hun lagde det ene ben over det andet. Samtalen forstatte om alting og ingenting. Allerede nu havde hun et nogenlunde indtryk af hvad det var for et sted Luminor havde fået stablet på benene. De fem vidste selfølig ikke hun skulle arbejde der, men det skulle de tids nok finde ud af. Smilede svarede hun på endnu et spørgsmål fra den overivrige kvinde, mens hun kastede et blik på de andre væsner. Der sad ved de andre borde.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyFre Nov 11, 2011 5:23 pm

Kvinden tog fat i Luminors arm og trak ham indtil sig. Han vippede hovedet og stirrede ind i øjnene på hende hvorefter han roligt hævede det ene bryn "...Sig mig, hvad er det lige du vil?... Have et job her?...". Han tog fat om hendes håndled og fjernede hendes arm fra hans arm. Hun stirrede på ham og nikkede bestemt efter han havde sagt det med jobbet. "...Glem det..." Mumlede han og stirrede hende halv alvorligt ind i øjnene "...Du har allerede ødelagt det for dig selv... Havde du ikke været så, flabet, stort i munden, og virkelig irriterende at høre på, havde jeg andsat dig..." Han hævede provokerende brynet og trak så sin hånd til sig hvorefter han tog sit glas med Whiskey og forlod baren.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyFre Nov 11, 2011 5:31 pm

de havde snakket længe. Det var meget hyggeligt, at siide her. nu havde hun fået sin mistanke bekræftet. de var stamkunder på elefanten. Neji havde også fået den opfattelse, at elefanten var et sted, hvor der var gang i den. Et sted for fremmede såvel som indbyggere. Hun var sikker på, at hun ikke kom til, at kede sig her. faktisk glædede hun sig en smugle til, at starte. neji kom til, at tænke på, at hun skulle arbejde under Luminor. det vidste hun ikke rigtigt om hun brød sig om eller ej. Hun bed sig eftertænktsomt i læben.
pludselig lagde hun mærke til en kvinde, der muligvis havde været pæn hvis hun ikke havde haft sådan et højrøvet udtryk i ansigtet stampe gennem rummet. hun var kommety oppe fra baren. Da kvinden var halvvejs lå Neji mærke til,at det var kvinden med vandet. hendes blik fløj fra kvinden til baren og tilbage igen, inden hun fortsatte samtalen med de fem gæster.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyFre Nov 11, 2011 5:45 pm

Luminor rystede på hovedet og gík ned gennem lokalet og gav et smil fra sig da han fik øje på en viftende hånd et stykke væk "...Ah, så kunne du komme frem, hvorfor tog det så længe?...". Han satte sig ned ved bordet, overfor en høj, lyshåret halvung mand. Manden gav en rolig latter fra sig og kørte hånden gennem det halv lange hår der lige havde øjen længden "...Der kom lige nogle ting i vejen, du ved, med vejen... Jeg sov sådan lidt over mig, og jeg sov faktisk stasig på vej her ned, så jeg kom til at gå for langt..." Mumlede manden overfor Luminor, hvilket fik ham til at rystede en smugle på hovedet. "...Hvorfor Undre det mig ikke..." Luminor tog en tår af sin whiskey og gav et roligt smil fra sig. Han var glad for Yoh havde gidet følge med han hele vejen her til, de havde trosalt stået sammen gemmel alt inden da, og nu var han også her, de var som brødere, vidt forskællige brødere.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyFre Nov 11, 2011 6:23 pm

Neji sad stadig ved bordet med de fem, men samtalen var begyndt, at kede hende lidt. Hun undskyldte sig med, at det havde været en hård rejse. Langsomt skubbede hun stolen ud. Og irriterede sig over denv skingre lyd, den lavede hen over gulvet. hun rejste sig og stod et øjeblik mens hun kikkede rundt, først nu lagde hun mærke til alle de nye folk. Og så her sidst på aftenen?. Det undrede hende lidt, men med en enkelt skulder trækning begyndte hun, at gå gennem lokalet. På vej med trappen, der førte ned til kælderen. hvor hun og Luminor boede.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyFre Nov 11, 2011 6:31 pm

Luminor tog endnu en tår af wiskeyen "...Skal du ikke op og have dig noget at drikke?..." Han vippede roligt hovedet og lænede sig afslappet tlbage i stolen hvorefter han rønkede en smugle i panden over Yoh. "...Jeg har lige spist..." Mumlede Yoh og klappede sig en smugle på maven hvorefter han stirrede på Luminor og bed sig en smugle i læben. "...Du kunne da bare sige du skulle spise inden du kom, i stedet for at sige du gik i søvne eller hvad du nu sagde..." Luminor brummede svagt og vente hovedet da Neji passerede bare få bordre væk. "...Undskyld mig et øjeblik Yoh, Jeg skal lige hente en..." Luminor rejste sig fra bordet, og rettede kursen over mod Neji. Han stoppede op foran hende og så sig kort over skulderen, hun skulle ned på værelset så det ud til, meeen ikke endnu. "...Kom med, jeg har en du skal møde..." Han nikkede roligt en gang og begyndte at gå tilbage hvor han kom fra.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyFre Nov 11, 2011 6:37 pm

Neji var forvirret stoppet op, da Luminor var kommet hen for, at fortælle hende der var en hun skulle møde. Langsomt vendte hun sig rundt. Sulten var ved, at indfinde sig kunne hun godt mærke. Hun slikkede sig om munden. den var, i den grad ved, at indfinde sig. Hendes krop manglede virkelig , at spise. det var hun ikke spor i tvivl om. Hun måtte nok hellere følge med. Så hun begyndte, at bevæge sig efter ham. Hun bed sig i læben, mens hun undrede sig over hvem denne mystiske person kunne være.


Sidst rettet af Neji Fre Nov 11, 2011 9:29 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyFre Nov 11, 2011 9:06 pm

Luminor stoppede op ved bordet og så kort om på Neji før han satte sig ned i stolen igen, tilbage til sin Whiskey. "...Neji, du husker nok Yoh... Og Yoh, du husker vel nok Neji...". Yoh stirrede på på Neji da hun kom til syne og gjorde kort store øjne hvor efter han kort vente blikket tilbage til Luminor "...Neji?...". Han stirrede tilbage til Neji og kunne ikke lade være med at smile "...Hvad bringer dig dog her til?...". Han lod hovedet hvile i håndfladen og fastholdt blikket mod hende, hun havde nu ikke ændret sig spor. Luminor så kort over på Yoh og rystede en smugle på hovedet hvorefter han tog endnu en tår vin.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyFre Nov 11, 2011 9:14 pm

Hun trak på skuldrene og satte sig på en ledig stol. "Jeg mangler et sted, at slå mig ned. Så jeg prøver her." Hun kikkede kort på Yoh, han havde forandret sig siden sidst. "hvad med dig?:" hun kikkede nyskerig på Yoh samtidig med, at hun bed sig i læben.
Pludselig begyndte hun, at spekulere på hvem hun ellers ville møde fra den gamle by. hun havde mødt luminor og yoh nu. Ville Moon så også dukke op, eller en af de der skide irriterende spøgelser?. Hun gøs ved tan´ken om, at skulle se dem igen. Eller det ville sige, hovedsagligt ved tanken om Moon. Hende havde hun virkelig ikke brudt sig om. Magen til fesen lesbisk vampyr skulle man lede længe efter.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyFre Nov 11, 2011 9:23 pm

Luminor så lidt rundt i lokalet, og sad faktisk bare begravet i andres tanker, og sine egne, folks tanker her var så ens, ihvertfald når de havde fået noget at drikke. Yoh nikkede roligt en gang og bredte nu sit smil lidt "...Jeg bor her såmen, det har jeg gjort ligeså længe som Luminor...". Han nikkede bestemt en gang og rettede hovedet op fra håndfladen. Luminor fangede nu Nejis tanke "...Der er ingen andre end os her, så havde jeg opdaget dem forlængst efter den tid jeg bare boet her, og hvis der er, så er der noget jeg er gået glib af, eller nogle jeg ikke kender..." Mumlde han uden rigtig at fokusere på noget andet end hvad der forgik i hovedet på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyFre Nov 11, 2011 9:28 pm

Neji kikkede lidt forbløffet på Yoh. "okay." var det eneste hun kunne finde på, at sige. Et eller andet sted, var det jo bare så rørende logisk, at de to begge var her. Og, at de var her sammen.
Hun vendte kort blikket mod Luminor, og skulede opgivende. " godt, så." på trods af, at det allerede irriterede hende en smugle igen, at være sammen med en tankelæser kunne hun ikke lade være med, at smile. "hvor længe har i så boet her?" Hun vendte igen opmærksomheden mod Yoh. Neji kunne ikke huske om hun havde spurgt Luminor om det sammen.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyFre Nov 11, 2011 9:37 pm

Yoh så kort op i loftet og vippede hovedet "...Mhhn, i snart 3 år har vi boet her i byen ihvertfald..." Han så ned på hende igen og gav et smil fra sig. Han så nu kort over på Luminor hvoefter han så tilbage på hende igen, og sad længe og kiggede lidt frem og tilbage mellem de to hvorefter han stoppede blikket ved Neji igen "...Mhhn, i to... Dater ikke igen vel?...". Han bed sig svagt i læben, neji havde ødelagt det for ham én gang, og det skulle ikke ske igen, lige for tiden havde Luminor ikke nogle kæreste eller noget, kunne han jo nyde ham selv.
Luminor vente nu blikket med Yoh og hævede brynet en anelse "...Yoh, kontroler dig selv..." Han tog en tår Whiskey og kørte hånden gennem håret.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyFre Nov 11, 2011 9:43 pm

Neji havde sat og nikket, da han havde fortalt hvor længe de havde boet der, men da han havde skiftet emne og Luminor hadve bedt ham om, at kontrolere sig selv kunne hun ikke holde et dæmpet latter udbrud tilbage. "nej Yoh, vi dater ikke...Igen." forklarede hun ham i et melodisk tonefald. " Jeg er først kommet til byen i dag. Og ærligt talt jeg har ikke nogen planer i den retning." sagde hun smilende, men hun kunne ikke lade være med, at tilføje. " selvfølgelig ved jeg ikke, hvad Luminor har ideer om. " Hun sagde det udelukkende for at tirre Yoh lidt. "Nu må i to herre bare have mig undskyldt, jeg er...Sulten." Sagde hun og smilte til dem inden hun gik mod udgangen.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyFre Nov 11, 2011 9:56 pm

Luminor så over på Neji og rystede en smugle på hovedet "...Bare rolig Yoh, det sker ikke, det var engang, jeg holder stadig af hende, men ikke på den samme måde...". Han drak det sidste Whiskey i glasset og rejste sig også fra stolen hvorefter han så over på Neji "...Mh, det lyder som en god ide, prøv gyden nede ved skole vejen, der er altid en masse unge mennesker der drikker sig fulde og går ud, ungtblod er min favorit...". Han Nikkede roligt en gang og så kort over på Yoh hvorefter hansatte sin kurs op mod baren med Yoh i hælende.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyFre Nov 11, 2011 10:10 pm

Neji der jo var begyndt, at gå hørte kun lige og lige hvad Luminor sagde. hun besluttede sig for,at prøve. Ungt blod var som sagt ikke dårligt. Personligt fortrak hun kriminelle.Unge kriminelle for, at være helt specifik. Hun gik ud. Og gik til højre ned mod den gyde han havde omtalt. det havde regnet siden hun sidst var ude, for gaden var helt våd. neji kikkede op på den tidlige morgen himmel, den var svagt lyseblå og stjerne var næsten borte. kort tænkte hun, at clubben snart måtte lukke. Og hvis den lukkede inden hun kom tilbage vidste hun ikke hvordan hun skulle komme ind. Hvis der var en anden indgang altså. Og det var der jo som regl. Neji fortsatte dog ufortrødent ned af gaden. Nu drejede hun ind af den omtalte gyde, og ganske rigtigt. der stod ca. Ti tolv unge og drak. de havde sikkert været flere i de mørke natte timer. Automatisk faldt hun i med skyggerne, den var jo hendes specielle evne så, at sige. Neji listede sig lydløst ind på flokken af unge. Lugten af deres blod var så overvældene, at hun måtte knytte hænder så hårdt, at hendes eget blod begyndte,a t pible frem i hendes håndflader. En af de unge skulle åbenbart videre nu. Han satte sig op på sin sorte mmotercykel og kørte gennem gaderne i en hæsblæsende fart. neji fulgte efter. i skyggerne gemte hun sig. han havde ikke set noget, og vil heller ikke opdage noget før hun satte tænderne i hans delecate unge hals. hendes øjne var konstant tiltrukket af den store plusåre på halsen. Hun slikkede sig grådigt om munden. Hvor længe var det lige siden, hun sidst drak?.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 EmptyFre Nov 11, 2011 10:20 pm

Luminor satte sig på en barstol, på den forkerte side af baren ville folk nok mene, men ikke i følge ham. Når det efterhånden var så sent, så gik han ikke så meget op i at passe baren, da folk efter hånden enden var gået eller var på vej til det, eller som det sidste, lå brak på gulvet. Han rakte hen over baren og tog Whiskey flasken fra tidligere og fylgte hans glas op "...Skal du have en glas?...". Spurte han inden han så sig over skulderen da et sæt arme slyngede sig om livet på ham, og han viste på forhånd det var Yoh, om han tænkte tingede eller ej, sådan var Yoh bare, nem at gemmelskue.
Yoh stod et øjeblik blik bare med armene om Luminor uden rigtig at svare, Luminor havde ændret sig meget, for bare få år siden, var han blevet slået ned hvis han havde stået sådanne op af ham, men på så kort tid, havde alting ændret sig, i en god retning. "...Ja tak, hvorfor ikke..." Han klappede han kort på brystkassen hvorefter han slap Luminor og satte sig over på stolen ved Hans side og rakte ind over baren efter et glas.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Forandring fryder. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Forandring fryder.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
En fuldbyrdet verden :: Flame :: Club Pink Elephants-
Gå til: