En fuldbyrdet verden
Velkommen til Flame!

Flame er navnet på den verden vi tråder i. Det er en ren og skær rpg hjemmeside, så hvis ikke den slags interesserer dig, så må du lade være med at tilmelde dig. Men omvendt, hvis det lige er dig, så skynd dig hen og få det gjort. Det er ganske gratis.

obs: Husk at læse reglelsættet efter tilmeldning.
En fuldbyrdet verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En fuldbyrdet verden


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Forandring fryder.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 2:14 pm

Luminor rakte ind over baren for at taget et glas til sig selv og Neji "...Whiskey? Eller er der noget andet?...". Efter han havde skubbet glasset over til hende rakte han ud efter flasket og fylgte han glas. "...Det er helt rart at sidder her efter lukke tid, men det er nu mere rart at være her mest der er gæster..." Han snakkede en smugle lavt, så det næsten lod som brummen, hvis man ikke havde overdrevet god hørelse som ham og Neji nu havde.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 2:17 pm

"wiskey er fint med mig." Sagde hun og rakte ud efter flasken som han ahvde sat på bordet. I et øjeblik tænkte hun over hvad han havde sat angående det med, at sidde i clubben efter lukketid. Og inden også. Hun kunne ikke andet end, at trække på skuldrene. Hvorfra skulle hun vide om han havde ret eller ej. "det er det måske" fik hun endelig sagt.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 2:29 pm

Luminor rystede en smugle på hovedet og fylgte hendes glas. Han drejede en omgang på stolen så han lænde sig op af baren "...Mh...". Han nikkede roligt en gang og svang det ene ben hen over at andet at hvile. Han tog en tåe af Whiskeyen og pustede en tot hår væk fra ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 2:33 pm

Langsomt drak hun en tår af wiskeyen, mens hun kikkede på ham. "hvad gik det der lige ud på." spurgte hun ham. Neji hentyede sevfølig til Yoh og Luminors lille.. Ja hvad skulle man kalde det?. Egentlig ville hun ikke vide det, men hvis hun skulle bo dernede, følte hun, at hun blev nødt til, at vide det. det ville nemlig være rart, at vide hvad hun kunne forvente, at se. Og ikke, at se.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 4:05 pm

Luminor vente nu blikket til hende og trak på skulderne "...Ved du hvad, jeg ved det ikke...". Han rystede en smugle på hovedet og fnøs kort en gang. "...Jeg tror måske bare det var hen medlidenhed..." Han tog en tår Whiskey og sukkede svagt en gang. "...Det var måske lidt synd for ham, men ja, han har gået længe og pusse nusset om mig, og jeg har fundet mig i det, da jeg nok fandt ud af det ikke nyttede noget at sige fra, så jeg er måske blevet en smugle for vandt til det...".
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 4:12 pm

Hun kunne ikke lade være med, at le en smugle. "Okay, men nå ja. Det har han jo også ventet længe på. " Mumlede hun halvejs. det var jo sandt. Yoh havde altid haft noget for Luminor, helt tilbage fra første gang de sås. "Så du kyssede ham simpelthen bare, sådan ud af ingenting?." Hun kunne ikke helt få det til, at give mening, men hver sit sjov.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 4:58 pm

Luminor nikkede roligt en gang og rettede blikket frem igen samtidmed han tog en tår Whiskey "...Mhn, det gjorde jeg...". Han rystede svagt på hovedet for sig selv, og kunne ikke rigtig fatte hvad der lige skete. "...Han stod og stirrede op på mig, med de her...Bedende øjne..." Han rønkede en anelse i panden og lod blikket scanne det halv tomme rum.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 5:02 pm

"Bedende øjne. Du er sku ved, at være sentimental Luminor." Neji mente ikke noget negativt med det, men før i tiden havde han sbsolut ikke gjort det. Jo hvis det var jordens smukkeste kvinde måske, men ellers ikke da. OG da slet ikke en mand. Hun rystede lidt på hovedet af ham. den dameglade mand, havde kysset en anden mand. Hun havde intet imod det, men kontexten var simpelthen lidt for komisk.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 5:05 pm

Luminor vente blikket til hende og hævede brynet "...Mh, tja måske...". Han kunne ikke lade være med at give et smil fra sig "...Men hvad fanden, han ved udemærket godt jeg ikke ligger noget i det...Jeg kunne aldrig finde på at ligge noget i det... En mand, argh..." Han tog endnu en tår whiskey, det sidste der var i glasset og satte det derefter fra sig.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 5:16 pm

"jaja." sagde hun afværgende. emnet interiserede hende ikke synerligt. han kyssed Yoh, Yoh kyssede ham. Og hvad så, intet problem. "Det kunne have været værre." kommenterede hun. Hun drak noget mere af sin wiskey, så satte hun glasset ned på bordet.
Pludselig slog det hende, at det, at sidde her ikke var noget hun muligvis kun gjorde i dag. Hvis hun skulle arbejde her og bo i kælderen, så vil dette sted være her hvor hun blev nødt, at bruge det meste af tiden her. Gad vide hvordan det ville blive?.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 5:22 pm

Luminor fnøs kort "...Værre?... Ah...". Han drejede nu en omgang på stolen igen, og helte lige Whiskey i hans glas igen. Han trak elastikken ud af håret og kørte herefter hånden gennem det for ligesom at lufte det en smugle. "...Mh, nu håbber jeg da du kan vænne dig til at være her...". Han så kort over på hende og tog så Whiskey glasset til sig igen.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 5:26 pm

Hun smilede skævt, et smil hun altid havde haft. " Det skal jeg nok ku' kunne. " Sagde hun beroligene, men hun mente det faktisk. Neji var rimelig sikker på, at hun sagtens kunne finde sig tilrette her. Hun havde jo prøvet lidt af hvert gennem tiden. Og Luminor og Yoh var vel ikke de værste væsner, at omgås. Det mente hun ihvertfald ikke. I en slurk tomte hun den sidste rest fra glasset. Og lod det forblive tomt.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 10:12 pm

Luminor nikkede kort en gang "...Det tror jeg nu også, så slemt er det nu heller ikke, håber jeg da ikke...". Han så nu over på hende og rønkde en anelse i panden. Han viste det ikke ville blive slemt for hende, hun var vandt til lidt af hvert, noget der var endnu værre end at står her om natten og servere for halvfulde mennesker. Han rettede nu blikket frem igen og tog endnu en tår whiskey.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 10:15 pm

"Jeg skulle gerne have prøvet værre." Svarede hun ham bare, han kendte hende jo fra førhen. Så han vidste godt, at hun ikke havde været vant til altid, at få tingene serveret. Medmindre hun servede for sig selv jo. Ej, at arbejde på clubben skulle nok blive hyggeligt, stille og roligt. Eller måske ikke, men ikke noget hun sådan kunne se som ganske udemærket arbejde. Ihvertfald sammenlignet med hvad hun elllers havde lavet.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 10:22 pm

"...Ja, det tror jeg også, dette er nok det mest afslappende job du får, tror jeg...". Luminor viste jo ikke hvad hun havde lavet inden da, så han kunne ikke rigtig sige om det var det mest afslappende. Han drak det sidste Whiskey i glasset og satte det fra sig tilbage på bordet. "...Men ja, jeg håber da ihvertfald ikke du kommer til at mangle noget drama, eller noget... meget mere frysisk at lave...". Han så kort over på hende før han vente blikket frem igen og bed sig svagt i læben, da sulten pludselig ramte ham som et smæld i hovedet, hav havde trosalt ikke spist i lidt over en uge, hvilket også kunne ses på ham efterhånden, men han nægtede simpelthen at gøre det nu, selvom man var udødelig, så kunne man godt være doven. Selvom han godt viste han så halv skrækelig ud når han ikke havde spist, men det var så bare det.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 10:28 pm

" ´Det bliver det mest afslappende jeg har lavet. Og nok også kommer til. " Det skal nok blive godt, tænkte hun. "Og hvis jeg mangler drama, eller noget mere fysisk. Så må jeg jo selv opsøge det. " Hun mente selvfølgelig ikke, at hun ville skabe en masse ravage i clubben, men der var jo også en by. Og lidt til uden for. Så hun kom nok ikke til, at kede sig. Det var ihvertfald ikke hvad hun regnede med.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 10:37 pm

Luminor nikkede en gang og så kort over på hende "...Ja, det er rigtigt nok, det skal nok være nemt at opsøge den slags her, jeg mener, folk er så forskællige og uenige om alting...". Han begyndte at vippe lidt med foden og så lidt rundt i rummet, det irriterede ham han pludselig skulle få det sådan, da han virkelig nægtede at tage ud nu, da de fleste sov, og det krævede så han skulle tage ind og...Argh, han gad ikke en gang tænke på det. "...Men ja, der er tit drama her, jeg gider bare ikke bruge min tid på ligegylde slagsmål...".
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 10:43 pm

Hun rystede på hovedet. Hun forstod ham godt. "Der var en tid til ligegyldige slagsmål, og til mere...Blodige erhverv. Og der er en tid til eftertænksomhed og reflektion. " Sagde hun. For år tilbage var det aldrig kommet ud af munden på hende. det havde hendes hjerne ikke været i stand til, at præstere.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 10:50 pm

Luminor fnøs kort en gang hvorefter han bed tænderne sammen "...Mh, ja, blodigt erhverv..." Hvor ironisk tænkte han før han sukkede roligt. "...Men ja, der var en gang...Der var der sku næsten blod alle vejne..." Hvorfor blev han så selv ved? Okay, han måtte nok snart til det, men ja, dovenskaben længe leve.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 10:54 pm

Hun nikkede. Der havde været masser af blod, og blodige episoder. Heldigvis var der ikke så meget, af den slags længere. de var nærmest vokset fra alt den vold. Nu gad hun ikke ende i et slagsmål med mindre det var livs nødvendigt, eller ihvertfald mere relevant end de emner der var aktuelle dengang. Før i tiden skulle folk nærmest kun se forkert på hinanden så røg de ind i et slagsmål, i dag var det stadig sådan. Hun var bare ikke iblandt dem.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 11:01 pm

Luminor bed sig en smugle en læben og vente sig en omgang på stolen igen og tog WHiskeyen og fylgte sit glas op igen. "...Hm..." Han tog en tår af det og så lidt ud i rummet, stadig med en vippende fod, må¨ske skulle han bare til at rejste sig og komme ud? Han sukkede svagt og så kort over på Neji.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 11:06 pm

neji sad som hun hele tiden havde gjort, med armene hvilende på stolens ryglæn. "Hva..Lever du ikke af andet?" spurgte hun og nikkede mod wiskeyen. "jeg synes ligesom det er det eneste du har kørt ind her til aften." Hun trak på skuldrene uden, at forvente svar.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 11:11 pm

Luminor vente blikket mod hende og rystede en smugle på hovedet "...Mh, det er faktisk det eneste jeg indtager... Sa ja, Whiskey og Vin, jeg har ikke brug for andet, som sådan, i perioder...". Han fnøs en gang, ligenu havde han nok, men ja, det skulle Whiskeyen nok fjerne, men hans temperament blev hysterisk hvis han ikke fik blod, det var jo klart.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 11:14 pm

Hun trak på skuldrene, et eller andet sted undrede det hende ikke. Han havde altid været en smugle speciel. Alligevel kendte hun godt det der med, at det ikke altid var nødvendigt med det de egentlig levede af. Og dog. Hun blev enormt irritabel hvis hun ikke "spiste" reglmæssig. Alligevel havde hun en skummel fornemmelse af, at det var en untagelse når Luminor "spiste". Og hvordan kunne han gå op af alle de mennesker, især Yoh uden "mad." I lange perioder.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 EmptyLør Nov 12, 2011 11:19 pm

LUminor sad og stirrede på hende mens alle disse tanker gik gennem hovedet på hende og hævede roligt brynet "...Mh, det er noget jeg var vænnet mig til, det kan du skam også, hvis du har tålmodigheden og viljestyrken til det...". Han Nikkede roligt en gang og kunne ikke lade være med at fnyse en gang "...Og hvor er jeg glad for du ikke har, noget der minder om 4 personer inde i dit hovede mere...".
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Forandring fryder. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Forandring fryder.
Tilbage til toppen 
Side 5 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
En fuldbyrdet verden :: Flame :: Club Pink Elephants-
Gå til: