En fuldbyrdet verden
Velkommen til Flame!

Flame er navnet på den verden vi tråder i. Det er en ren og skær rpg hjemmeside, så hvis ikke den slags interesserer dig, så må du lade være med at tilmelde dig. Men omvendt, hvis det lige er dig, så skynd dig hen og få det gjort. Det er ganske gratis.

obs: Husk at læse reglelsættet efter tilmeldning.
En fuldbyrdet verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En fuldbyrdet verden


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ari
Noob
Noob
Ari


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 4
Alder : 500
Bosted : bor på dusørjægernes hovedstationen

dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat// Empty
IndlægEmne: dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat//   dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat// EmptyMan Nov 28, 2011 10:31 pm

Sted: Dusørjægerens hovedstation
Tid: ved fem tiden om eftermiddagen
Vejr: over skyet, med udsigt til regn
Omgivelser: mange andre dusørjæger
Emne partner: Emma

Ari kom ind på et af de mange dusør kontor, med et nyt væsens hoved. Han sukkede han havde ikke lavet andet end udført arbejde for tiden. Han rystede på hovedet og sukkede. Han fik sine penge, han smilte på trods af det kun var penge til slik han fik. Han var lidt træt af den løn man fik* hvorfor, er der så lidt man for* han sukkede og kiggede ud *trist vejr men godt jeg ikke har fået en ny der skal slagtes endnu* han grinte lidt på grund af det ikke så ud til der kom flere jobs i dag. Han sukkede lidt og kiggede ud på de andre dusørjægere, han havde enlig ikke meget lyst til at høre på hvad de andre snakkede om men han lyttede alligevel efter. Der var en som råbte meget klart og meget tydeligt” JEG HAR FÅET 500 GULD FOR EN DÆMON I DAG” Ari sukkede og råbte tilbage ” OG JEG HAR FÅET 1100 GULD FOR EN BLANING AF ELVER OG DÆMON, HAN VAR EFTERSØGT I FIRE ÅR” Ari var irriteret over det kun var 1100 guld for ham var det intet hans største gevinst var 5000 guld for en ren blods engel, manden rejste sig” ha det var min lave knægt, min højeste er på 1500 guld” manden nærmede sig Ari og begyndte at tage ham på røven ”det gør du ikke igen” Ari sukkede imens manden tog på ham igen. Ari kiggede ondskabs fuldt på ham og svingede sine to dolke og hakkede manden ned, hvor efter han tog sine dolke ud af ham og sagde” han tog mig på min røv og dette er hvad der sker når man går det” han kiggede ud bland de andre mænd…


Sidst rettet af Ari Tirs Nov 29, 2011 4:36 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Emma
Noob
Noob
Emma


Oprettet : 05/10/11
Antal indlæg : 6
Alder : 500 år gammel men hun har en krop som en på de 25
Bosted : Manor for mig selv

dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat// Empty
IndlægEmne: Sv: dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat//   dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat// EmptyMan Nov 28, 2011 10:55 pm

Hendes støvler kun høres mens hun gik ned af den meget lange gange og ind på hendes eget kontor og hun smed sig bare i hendes store stol som der var der inden på hende lille hyggelig konto, hun havde som sådan ikke været på jagt i dag da hun lige var kommet tilbage med et skind fra en dø dæmon som hun havde brugt et par dage på og nu ville kun bare slappe godt af.
Hun skubbet hende støvler af med den ene hånd og hun lukkede bare hendes øjne mens hun vendt sig og stolen om i mod hendes ildsted * sådan nogen lange dage* tænkte hun kort mens hun lod hendes vinter jakke fald af i stolen og hun lukkede bare hendes øjne mens hun sad og nød varmen i stolen, hun vendt sig tilbage om til bordet mens hun tog dæmon skindet ud af en pose som hun havde haft med sig hele vejen til byen fra hvor hun nu end havde været i verden, hun tog det bare helt ud og frem på bordet mens hun kiggede det i gennem da der var nogle regler for dæmon skind og hvordan det skulle se ud for en god pris. Efter hun havde kigget det i gennem tog hun igen støvlerne på før hun var på vej hen til kontoret hvor hun ville kun få en god pris for det *så der endelig til og leve for* tænkte hun kort mens et lille smile kom frem på hendes læbe eftersom hun var meget tæt på kontoret og hun så en der lige kom ud der fra, *hvem mon det er??* tænkte hun kort før hun gik videre af sted ind på kontoret og hun var bare stille ind til hun kom der ind..
Tilbage til toppen Go down
Ari
Noob
Noob
Ari


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 4
Alder : 500
Bosted : bor på dusørjægernes hovedstationen

dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat// Empty
IndlægEmne: Sv: dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat//   dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat// EmptyTirs Nov 29, 2011 11:37 am

Ari var rasende han havde haft en god dag indtil han var røget ind til en af dem som solgte dæmoner og den slags. På grund af han var en dæmon havde han jo også en lille smule svært ved at forklare sig omkring hans raseri anfald *hvorfor.. hvorfor lovede jeg lige at jeg nok skulle lade være med at dræbe næste gang* han sukkede og virkede irriteret. Han smækkede dåren efter sig og fik øje på en kvinde og mumlede ”er de nu også begyndte at blive dusørjægere” han var lidt irriteret og håbede kvinden kunne bære over med det men alligevel håbede han på det bedste for hende og hendes skind, hun rendte rundt med. Han vrissede tit af folk, fordi folk og væsner ikke kunne gøre arbejdet godt nok. Han sukkede og kom i tanke om han sådan set havde dræbt mange af hans egen slags i løbet af tiden. Han gik ned i spise salen for at få noget godt at spise, men som sædvanligt var der kun det samme junk food. Efter hånden havde Ari jo smagt alt der nede fra, men han orkede ikke endnu en dag med junk food. Han rystede på hovedet og undrede sig over de ikke fik noget bedre mad, når de nu skulle samle kræfter til deres kampe. Han rystede blot hovedet og gik videre ned af mod menneske mængden, han smilte han kaldte jo væsner som arbejde som dusørjægere mennesker hvorfor enlig sikkert fordi han altid havde følt sig så menneskelig siden han an kom til dusørjægernes kontor første gang. Han smilte lidt for sig selv da han ankom til spise salen, han gik hen og satte sig hos nogle andre som ikke lige frem var set til med gode øjne….
Tilbage til toppen Go down
Emma
Noob
Noob
Emma


Oprettet : 05/10/11
Antal indlæg : 6
Alder : 500 år gammel men hun har en krop som en på de 25
Bosted : Manor for mig selv

dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat// Empty
IndlægEmne: Sv: dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat//   dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat// EmptyTirs Nov 29, 2011 12:00 pm

"jeg har været jæger længe men sådan må det jo være nu m dage hvis vi altså skal have lov til og leve" sagde hun kort til ham mens hun gik fordi ham og hun forsvandt bare ind på kontoret hvor han selv var kommet fra, der gik ikke meget tid før hun kom ud med hendes løn og hun gik bare hen til balkonen hvor man kun kigge ned på alle de andre da var ved og spise *skulle man mon joine eller bare spise på kontoret* tænkte hun kort mens hun kiggede rundt på de mange mennesker. Der ikke de store og snakke med og hun gad som sådan ikke og spise alene eller os kun hun bare finde en eller anden og hive med til forkost ved hendes eget kontor, hun fik øje på ham som hun havde set for lidt siden og hun gik bare ned af trappen og ned i salen mellem de mange mennesker.
Hun kom efterhånden til hans bord og hun stoppede op for an ham "tænkte om du havde lyst til en luksus forkost i sted for det her sted?" sagde hun roligt mens hun kiggede på ham og hun blinket en gang med hendes ene øje mens hun havde et roligt smile på læben, hun vente bare hans svar og hun flyttede kort på hendes lange hår mens hun stadig ventede på hvad han ville sige til det..
Tilbage til toppen Go down
Ari
Noob
Noob
Ari


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 4
Alder : 500
Bosted : bor på dusørjægernes hovedstationen

dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat// Empty
IndlægEmne: Sv: dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat//   dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat// EmptyTirs Nov 29, 2011 3:57 pm

Han sukkede og kiggede lidt på hende ”hvorfor nu det…… vil du nu også give mig en skide balle” han sukkede og rejste sig *hun er sikkert over ordnet eller sådan noget* han kiggede lidt på hende igen ”jeg skal nok gå med” hans stemme lød meget træt hvilket han også så ud til at være. Han kiggede på de andre og vinkede farvel til dem hurtigt og fulgte med hende. ”må man så spørge om hvor stor skide ballen bliver?” jokkede han og sukkede hurtigt og næsten lyd løst. Han kiggede ud af vindue th-ump th-ump th-ump lyd det med ruden, han kig hen til vinduet og fandt den ene af sine dolke frem og begyndte lege lidt med den. Han sukkede og skar sig i fingeren ”hvad ville du mig” hvæssede han. Han brød sig ikke om at blive revet ud af sin drengeflok som hun havde gjort uden at tænke sig om. Han sukkede *hold da helt op hvor dum er hun lige* han sukkede og rodet lidt rundt i håret. Han fik en underlig fornemmelse i kroppen af at være sammen med kvinden. Han gabte, han var træt efter dagens arbejde og udmattet over alle de opgaver som ventede til dagen efter…
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat// Empty
IndlægEmne: Sv: dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat//   dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
dusørjægernes hver dag eller næsten //Emma privat//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dem som kommer ((Kin og det Privat))

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
En fuldbyrdet verden :: Flame :: Dusørjægernes hovedstation-
Gå til: