En fuldbyrdet verden
Velkommen til Flame!

Flame er navnet på den verden vi tråder i. Det er en ren og skær rpg hjemmeside, så hvis ikke den slags interesserer dig, så må du lade være med at tilmelde dig. Men omvendt, hvis det lige er dig, så skynd dig hen og få det gjort. Det er ganske gratis.

obs: Husk at læse reglelsættet efter tilmeldning.
En fuldbyrdet verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En fuldbyrdet verden


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Forandring fryder.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyFre Nov 11, 2011 11:30 pm

Da fyren stoppede sin motercykel og stod af. begyndte Neji, at gå mod ham. han havde stadig ikke set hende, da han bøvlede med sin hjelm. Hun stod helt op af ham. Fredfyldt indåndede hun duften af hans blod. Da han opdagde hende hoppede han op i luften af bare overraskelse. Uberørt stod hun og kikkede på ham. Da han endelig kom til sig selv, og fandt den indre cool guy frem vendte hun sig helt rundt og smilede. Inden hun satte tænderne i ham og lod sin mund flyde af det unge blod. Da han var tæt på, at være tom lod hun ham falde til jorden. Hun bekymrede sig ikke synderligt om hvorvidt hun ville blive opdaget eller ej. Hun vidste, at ingen havde set hende. Og ingen ville se hende når hun fulgte skyggerne hjem til clubben. Besynderligt!. Hun betragtede det allerede som hjem.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyFre Nov 11, 2011 11:50 pm

Luminor så over på Yoh mens han fyldte Whiskey i Hans glad "...Mh...". Han rystede en smugle på hovedet og sendte blot Yoh et kort smil og satte flasken tilbage på bordet. Han var efterhånden blevet vandt til det, og kunne ikke få sig selv til at sige fra mere, da han viste hvor meget det ville betyde for Yoh at have en at nullere rundt med, og dette betød nu ikke noget mere, det var altid rart at have en der ville rør lidt ved ens krop, nu når der ikke rigtig var nogle anden. Han fnøs svagt for sig selv over den tanke, men ja, han ville ikke virkelig som en eller anden psykopat, specielt ikke når han havde stedet her, det ville skrammer kunderne væk, så det måtte han smide på hylden, og det havde han i den grad gjort. Folk der kom her tit, kendte alt for godt Yoh, og viste han var til fyre, og folk kom til tider tvivlende op til Luminor og spurgte indtil hans Egen sekualitet da de havde bemærket Yoh's måde han fjamse rundt med ham på. Luminor rystede nu endnu en gang på hovedet og rettede blikket mod Yoh igen mens han tog endnu en tår Whiskey.
"...Hvad tænker du sådan over?..." Mumlede Yoh med en halv rusten stemme da han lige havde taget et tår af Whiskeyen, han så så tænksom ud, som om han tænkte på noget der gjorde ham i godt humør ihvertfald.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyFre Nov 11, 2011 11:59 pm

Efter, at have fulgt forskellige gader rundt i byen, gik hun til sidst den direkte vej tilbage mod kroen. For, at komme ind benyttede hun hovedindgangen, da den stadig var åben. Der var langt færre mennesker end dengang hun forlod stedet. Yoh og Luminor sad, stod oppe ved baren. Neji var ikke helt klar over hvad de gjorde, men meget havde ændret sig med tiden. Ud over de to var der også de fem, hun havde snakket med tidligere, men foruden dem var der kun fem, syv andre. Hvilket jo ikke just er mærkeligt. det var tydeligt, at det var morgen og folk var på vej hjem. Tilfreds med sin natmad gik hun hen til den dør der førte nedenunder.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 12:46 am

Luminor rystede en smugle på hovedet og drak det sidste i sit glas før han endnu en gang fylgte det op "...Alt og intet...". Han viftede lidt med hånden af en af de ansatte kvinder, og bad hende låse da de sidste gæster var gået. "...Bare smut hjem med jer, jeg skal nok ordne resten..." Han nikkede kort til kvinderne da de forlod klubben. En svagt brummen af tilfredshed sneg sig ud gennem Luminor læber hvorefter han tog endnu en tår af Whiskeyen, han måtte snart til at stoppe for i aften, ellers havde han sikkert en stor hovedpine efter et par timers afslapning. Han rønkede en anelse i panden da Yoh lænede sig op af ham og skubbede hans glas væk fra ham da hans glas var tomt. Han skubbede Yoh tilbage op og sidde og rejste sig fra stolen "...Jeg tror jeg må se at lykke med for i aften Yoh...". Han gav et roligt smil fra sig og gik om bag baren og fik slukket diverse lys og låst penge kassen hvorefter han rettede blikket mod Yoh, der stadig sad på barstolen. "...Har du ikke noget at tage dig til eller hvad?..." Luminor lagde armene over kors og stirrede på det man næsten havde lyst til at kalde 'en knægt'.
Yoh rystede en smugle på hovedet og rejste sig far stolen "...Næ, faktisk ikke... Gir' du en kop kaffe?..." Han fnøs roligt en gang og gik ned mod døren der førte neden under, han behøvede ikke en gang et svar, for han viste så længe han bare lavede kaffen selv, så ville Luminor gerne give en kop. Han hørte Luminor lukke det sidste ned og fulgte der næst efter ham neden under.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 12:53 am

Neji havde ladet døren til sit værelse stå åben, nu sad hun på sengen og bladrede i nogle gamle papirer. Der var ikke rigtigt noget hun kunne tage sig til. Før i tiden, da hun stadig arbejde som morder rensede hun ofte sine knive på dette tidspunkt, men dem brugte hun ikke så meget mere. Og hun havde ikke brugt dem i aftes, så hvorfor rense dem?. det der med, at skrive dagbog havde hun gjort for mange år siden som menneske, men nu. Som vampyr da gjorde hun det ikke rigtigt. Kun en sjælden gang eller to. I dag var ikke lige dagen, hvor hun havde lyst til det. Tilfreds med hvordan dagen var gået strakte hun sig, og lagde sig på ryggen i sengen. Hun fletttede armene under hovedet, mens hun tænkte over dagens begivenheder.
På et tidspunkt hørte hun nogen komme gående ned af trappen, nyskering kastede hun et blik ud på gangen. For, at se hvem der kom gående.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 1:16 am

Luminor fulgte blot efter Yoh ned af trappen og ned af gangen hvor han drejede af ud i køkkenet "...Mh, jeg forstår ikke hvorfor du drikker kaffe når du har brug for at sove, Yoh?...". Han rystede en smugle på hovedet og lænede sig op af bordet ved siden af Yoh der stod og bøvlede med at koge vand til kaffen.
Yoh fik sat vandet over og drejede sig så over mod luminor og trak en anelse på skulderne "...Mh, fordi jeg godt kan lide kaffe, og når man først er begyndt at drikke det, så stopper man altså ikke bare igen, lidt ligesom dig og Whiskey & rødvin for den sags skyld..." Han trådte i en hurtig bevægelse ind under armen på Luminor og stod blot der og lod sit hovede begrave ind i Luminors skjorte "...Mhn, er Neji egentlig kommet tilbage?...". Yoh stod blot og mumlede med hovedet begravet ind i Luminors brystkasse.
Luminor blinkede et par gange med øjnene da Yoh pludselig stod op af ham som en eller anden lille dreng "...Mh, ja, du har nok ret..." Luminor lod blot armen hvile hen over Yohs skulder og stirrede lidt ud i køkkenet uden rigtig at kikke på noget "...Jeg ved det ikke, det håber jeg da, da jeg ikke kan høre hvis hun banker på...". Han rettede nu blikket mod Yoh og rystede en smugle på hovedet hvorefter han lod hånden stryge gennem Yohs hår "...Hvad laver du egentlig?..." Han gav en svag brummen fra sig og vippede roligt hovedet, ikke fordi han forventede et svar, for det gjorde han ikke, for han havde ikke rigtig noget i mod det, lige nu kunne ne bombe falde med i hans klub og han ville nok bare vifte med hånden og forklare han nok skulle få fat i nogle der ville rydde op. Han rettede nu hovedet op igen da Yoh endelig så op på ham, han var faktisk meget lav i forhold til ham selv, det var sjældent Luminor skulle se ned på en anden mand på den måde. Han stirrede kort på Yoh, uden at få moget svar, som han havde regnet med. Han fastholdt bare blikket ved Yoh, som så, så bedende ud af en eller anden grund, han plejede aldrig at stirre sådan på ham når han hang op af ham på den måde. Det plejede bare at virke som en spøg, også alligevel ikke, for Luminor viste jo udemærket godt at Yoh var varm på ham, og det havde han været længe, rigtig længe. Han fattede ikke hvorfor det kunne blive ved så længe, men Yoh måtte åbenbart havde stærke følelser for ham, og have en god tolmodighed, og gik nok kronisk rundt og håbede på det bedste. Luminor sukkede roligt en gang før en strøm af medlidenhed og medføelse strømmede ind over ham, tænk, Yoh ikke havde haft noget kærlighedsliv, på grund af ham? Og han har kunne bære at se ham med den ene kvinde efter den anden så længe? Han forstod nu pludselig Yohs blik og kørte der efter hånden ned langs hans kæbe og ned til Yohs hage hvor han roligt lagde to fingre under og løftede han hovede en anelse op. "...De bedende øjne..." Mumlede Luminor svagt før han blot roligt lagde løberne til Yohs.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 1:23 am

Neji var tilbage, hun lå på sengen på sit værelse. På et tidspunkt rejste hun sig og gik hen for, at lukke døren. Hun villem lige hvile hovedet lidt, da hun havde en irriterende hovedpine. Med en skælmsk smil fiskede hun tre af de små piller op af sin lomme og åd dem. Denne gange havde hun faktisk en undskyldning for, at tage dem. Det gjorde hende faktisk bedre tilpas. For længe siden, meget længe siden faktisk havde hun lovet sig selv, at stoppe med, at tage pillerne. De havde jo ingen effekt på vampyrer. Og ja, hun kunne vel ikke blive ved, at bruge undskyldningen med, at hun havde "glemt" det?. Hun smilede ved sig selv. det gjorde hun ofte når hun tænkte på noget. Hvilket hun igen gjorde ofte, da hun havde fireogtyve timer til det. Hvor et menneske for eksempel kun havde 16 timer, eller så noget.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 1:47 am

Luminor blinkede et par gange med øjnene da kan kunne høre vandet koge over og trak hovedet til sig og kunne mærke hvordan Yoh forsøgte at følge med tilbage "...Mh, Y-Yoh... Dit vand!..." Han trak hovedet til sig og svang sin arm hen over hovedet på Yoh hvorefter han trådte væk fra bordet og kørte hånden gennem håret. Hvad skete der lige der? Han gik en omgang rundt om sig selv før han satte sig over på køkkenbordet i den anden ende af køkkenet, han fulgte blot Yoh's bevægelser nøje, i frygt for han pludselig ville, sådan, springe på ham eller noget. Okay, nu havde hans hjerne virkelig lukket ned for sig selv eller sådan noget, der var da intet der fungerede normalt for ham mere. Han sukkede opgivende og lagde armene over kors.
Yoh så kort over på Luminor hvorefter hans opmærksomhed røg tilbage på det kogende vand "...Mhn...". Han fik det fra og stod lidt og bøvlede frem og tilbage med at få det over i en kop uden rigtig at brændte sig. "...Hvad skulle det gøre godt for?..." Han kiggede ike på Luminor, stod bare stadig med ryggen til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 1:54 am

Havde Neji været menneske ville hun være faldet i søvn nu, men hun kunne ikke sove. i stedet valgte hun, at rejse sig fra sengen. Det resulterede så bare i, at hun vandrede hvilkeløst rundt i værelset, frem og tilbage, frem og tilbage. Hun endte med, at åbne skabet, bare for, at lukke det igen. Uden motiv satte hun sig tilbage på sengen igen. Udelukkende for at rejse sig endnu engang. Denne gang endte hun henne foran det lille skrivebord. Elegangt satte hun sig op på bordet, mens hun hvilede benene på stolen. Skuffen i den højre side bandt lidt, da hun forsøgte, at trække den ud. da hun havde fået den ud, rakte hun ned efter noget papir og en pen. Dagbog kunne man jo altid skrive.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 2:01 am

"...Jeg ved det ikke..." Luminor så over på ham og rettede sig ud fra bordet hvorefter han gik over mod døren til gangen "...beklager...". Han kørte hånden gennem håret og gik ud på gangen hvorefter han kort stoppede op "...Neji! Kom ud og underhold Yoh... Eller sådan noget...". Han rystede en smugle på hovedet og stak hænderne i lommen hvorefter han fortsatte ned af gangen. Det var bare absolut ikke det der måtte ske, langt fra, men nu var skaden jo sket, så kunne han jo ligeså godt godt, Fortryde det, glemme det, og komme videre, og håbe på Yoh gjorde det samme. Han stoppede kort op forenden af gangen ved døren til hans rum, og vippede vægten over på det ene bens mens han stod og ventede på en Svar fra Neji, for var hun ikke kommet tilbage, måtte han enden smide Yoh og hans kaffe ud, og lede efter hende, eller... Efterlade det hele som det stod til lige nu.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 2:06 am

Kære dagbog.
Enorm hyggelig by jeg er landet i. Den virker anderledes, du ved. Mere som en...Ah Luminor kalder, han siger jeg skal underholde Yoh. Hvad i alverden mener han med det?. Yoh er da hans kammerat, ikke min, eller?...Nå jeg må hellere.

"Hvad!?" råbte hun automatisk, mens hun lagde pen og papir fra sig. Energi forladt hoppede hun ned af bordet og gik mod døren. Hun åbnede den på vid gav og lænede sig op ad dørkarmen. "hva så?" spurgte hun undrende.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 2:13 am

Luminor rettede sig en smugle op da hun kom ud af døren og nikkede så roligt "...For det første skulle jeg lige tjekke om du var kommet hjem, og for det andet, underhold Yoh eller sådan noget, han skal lige drikke en kop kaffe, og jeg går indtil mig selv nu, så jeg kan ikke lukke ham ud når han skal hjem, så jeg ville lige høre om det var noget du gad og gøre?... Tak skal du have...". - undskyldninger var der nok af. Han nikkede roligt en gang og drejede så en omgang om sig selv hvorefter han skubbede døren op og gik ind på værelset og lukkede den i efter sig, værelset var indrettet mere eller mindre mørkt, men mørke bjælker og sådan noget over det hele, midt i rummet stod der et stort skrive bord, og en stol, det var som sådan det eneste han havde der inde, for uden de mange hylder med bøger.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 2:17 am

Forvirret rystede hun på hovedet og bevægede sog ud i køkkenet. Her satte hun sig på en stol. Nyskerigt kikkede hun på Yoh."hvad fablede luminor om?." Spurgte hun. Først nun så hun, at Yoh så lettere forvirret ud. "hvad har i to lige haft gang i?" spurgte hun i et undrende tonefald, det kunne ligne dem, at have haft en diskution eller så noget. Måske havde de bare haft, ja hun vidste det ikke. Noget var der ihvertfald.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 2:26 am

Luminor lod sig dumpe ned i den store kontor stol og svang benene op på bordet "...Mh...". Han sukkede lettere irriteret og rettede blikket mod det lille smalle vindue der var oppe langs loftet, det var nok det eneste sollys der nu kom ind når solen endelig stod ved middags tid.
Yoh rettede kort blikket mod Neji da hun kom ind og døren og træk blot på skulderne "...Ja, jeg ved ligeså lidt som du gør..." Han syppede lidt i sin kaffe og lænede sig op af bordet. "...Jeg ved ikke hvad der gik af ham, pludselig bang... Ud af ingen ting..." Han vippede forvirret hovedet "...Hvor meget har han drukket, ved du det?...". Han tog endnu en tår kaffe og sukkede roligt en gang og kom pludselig i tanke om Neji havde nærmest fået ordre på at være her ude "...Og du behøver ikke være her, jeg ved ikke hvorfor han tror jeg ikke kan drikke min kaffe alene, og jeg skal nok komme hjem på et tidspunkt når han gider lukke mig ud...".
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 2:30 am

"Hvor meget han har drukket?. Nej det ved jeg ikke, men ja. Han har vel drukket hele aftenen, men hvor meget ved jeg ikke. hun rystede forvirret på hovedet og vidste ikke helt hvad hun skulle sige. " Og ja, ærligt talt. Jeg har ikke noget imod, at sidde herude. jeg var ved, at dø af rastløshed derinde. Hun nikkede mod værelset. " men hvad mener du med, BANG. Ud af ingenting?." de to fyre var underlige. " Og uanset om jeg sidder her eller ej, bliver du ikke lukket nogen steder hen, for jeg ved ikke hvad i to snakker om når i sider "lukke ud"." det lød næsten halv farligt når de omtalte det sådan.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 2:43 am

"....Han opføre sig ihvertfald underligt..." Yoh nikkede bestemt og tog endnu en tår af kaffen og gav et svagt smil fra sig "...Mh, jamen det er jeg glad før, så tør jeg da heller ikke af kedsomhed, og undring..." Han rystede en smugle på hovedet og stirrede så kort underligt på hende da han ikke rigtig forstod hvad hun mente "...Altså, der er kun en dør at komme ud af her i bygningen, så der skal en med op for at låse hvis en skal ud...". Han gav et kort smil fra sig og rettede lidt på sit pandehår hvorefter han rønkede en anelse i panden "...Det var nok mig selv der startede det, men det med det bang der... Han...Sådan... kyssede mig agtig...". Han sank nu brynene og kørte den sætning igennem hovedet et par gange og kunne slet ikke få det til at hænge sammen mere, pludselig røg alt det sjove, alt spændning, dramaen.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 2:47 am

neji stirrede på Yoh. "Han kyssede dig?. Hold da op." Hun kunne heller ikke få det til, at hænge sammen. Hvad skete der lige for det?. Og hvad i alverden mente Luminor med det. Hun forstod ingenting. "så er det ikke så underlidt, at du undre dig." Sagde hun eftertænktsomt. "jaja." tilføjede hun så opgivende, nogle ting gav ikke mening for hende. I stedet for, at sidde på stolen rykkede hun nu op på bordet i stedet, der sad man egentligt meget bedre. "men jeg skal nok låse dig ud engang så." sagde hun for, at skifte emne. det andet var bare for underligt.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 2:56 am

Luminor rejste sig fra stolen efter at have siddet et stykke tid og diskuteret med sig selv, skuppede døren op og gik ud på gangen ned mød køkknet. Han stoppede op i døren hvor han som det første mødte Yoh's blik hvilket fik ham til at sukke halv dypt "...Mh, Yoh, gå nu ikke for højt op i det... Lov mig det, det var, en underlig, og tankeløs handling fra mig side... Og jeg sværger, tænkt ikke en gang på det, jeg er ikke den eneste tankerlæser i området, argh det ville være ydmygende...". Han lænede sg op af karmen og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 10:17 am

Neji kikkede fra den ene til den anden. For ikke, at grine bed hun sige i læben. det var simpelthen en tand for komisk.
På et tidspunkt hoppede hun ned, af bordet. Hun ville sine sig forbi Luminor, som stod i døren. Det var ikke ligefrem fordi, det har nok ikke lige var hendes bord. I´hvertfald havde hun ikke brug for, at vide mere. Luminor fyldte hele døren fordi han stod lænet op af karmen. Neji stoppede op foran ham, og ventede på, at han flyttede sig.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 1:47 pm

Luminor rettede blikket mod Neji og vippede hovedet "...Mh...". Han flyttede sig ikke, men blev bare stående i samme stilling som før. Han så kort over på Yoh og vente så blikket tilbage til Neji. Han kørte let hånden gennem håret hvorefter han sukkede roligt. Han viste enden ville Yoh gå og råbe det ud til alle og en hver af glæde, ellers ville han holde det for sig selv, da han måske ville syntes det ville være flovt. Han rystede en smugle på Hovedet og stirrede ned på Neji med et roligt, måske lidt provokerende smil
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 1:51 pm

Neji trippede lidt, der foran Luminor. "Hva, er dety her så spænendene, at jeg ligefrem skal have alle detaljer med. Eller flytter du dig lidt?" Spurgte hun ham afventede. Begge dele kunne faktisk nemt ligne ham. Alligevel håbede hun, at hun ikke behøvedede, at blive rodet ind i deres lille drama.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 1:56 pm

Luminor trådte nu et skridt til side og nikkede roligt en gang "...Jeg ventede skam bare på du ville spørge...". Han stak hænderne i lommen og så kort på Yoh "...jeg går op og tager et glas, så må du bare komme op når du skal hjem...". Han kørte let hånden gennem håret og trådte væk fra døren og ud på gangen hvorefter han roligt begyndte at gå ned af gangen, tilbage op mod klubben.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 1:59 pm

Neji gav et lettet suk fra sig, inden hun vente sig halvt mod Yoh. "Jeg stikker altså også af nu." Sagde hun og begyndte, at forklare ham, at det her var bare en smugle for underligt for hende. Med et undskyldende smil gik hun ud på gangen, og ind i værelset igen. Alligevel kunne hun ikke lade være med, at lade døren stå åben. Hun var jo nysgerig.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 2:02 pm

Luminor vippede roligt hovedet og stoppede på inden han tog i døren op til "...Skal du med op og have et glas, Neji?...". Han viste hun kom til at kede sig en smugle af at sidde der inde, for det gjorde han selv, når han havde sat i det samme rum længe nok, alene. Han tog nu i døren og sukkede tilfreds en gang.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Neji
Noob
Noob
Neji


Oprettet : 16/10/11
Antal indlæg : 103
Alder : 89
Bosted : Under klubben

Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 EmptyLør Nov 12, 2011 2:06 pm

Tvilrådigt stoppede hun op. "Så skidt da." hun fulgte efter ham op til kroen der var tom nu. Da de var kommet op stoppede hun op et øjeblik, mens hun betragtede det tomme rum. det var lidt spøjst, at se det hele uden, at der var en hel flok mennesker. Og alcohol over alt. Da hun igen begyndte, at gå gik hun op til baren hvor Luminor havde sat sig på en stol. Selv fandt hun en stol. Og satte sig omvendt på den, sådan så hendes arme kunne hvile på ryglænet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forandring fryder. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Forandring fryder.   Forandring fryder. - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Forandring fryder.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
En fuldbyrdet verden :: Flame :: Club Pink Elephants-
Gå til: