En fuldbyrdet verden
Velkommen til Flame!

Flame er navnet på den verden vi tråder i. Det er en ren og skær rpg hjemmeside, så hvis ikke den slags interesserer dig, så må du lade være med at tilmelde dig. Men omvendt, hvis det lige er dig, så skynd dig hen og få det gjort. Det er ganske gratis.

obs: Husk at læse reglelsættet efter tilmeldning.
En fuldbyrdet verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En fuldbyrdet verden


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Mandschauvanisten Alvarez.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyOns Jul 21, 2010 8:30 pm

    Mirales eneste reaktion var at hæve et øjenbryn, og ryste forvirret på hovedet. "Hvad i alverden er det du snakker om?" spurgte hun så og lagde armene over kryds om brystet, inden hun betragtede Alvarez med de røde øjne. "For det første har jeg ikke været i bukserne på nogen som helst, jeg er blevet tvunget ned i dine, men det er også alt. Og for det andet.. din?" Et lille smil drillede ved hendes mundvig - var hun nu pludselig blevet hans? Ikke at.. hun havde ikke så meget imod det, taget i betragtning at uanset hvor ond han havde været, så havde hun næsten manglet ham. Når hun tænkte på hvad der var foregået imellem dem, så havde der en gang i mellem gået små rystelser igennem hende, som gerne ville prøve igen, men udover det havde hun aldrig regnet med at se ham igen. Og her kom han vadende, overbevist om at hun havde haft sex med en anden person. Mystisk. Hvor fik han dog den tanke fra?
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyOns Jul 21, 2010 8:46 pm

Han krydsede sine arme og lænede sig tilbage mog køkkenbordet, mens han prøvede at gennemskue hendes blik. "Hvordan kan du forklare, at jeg så en mand gå ud af dit hjem mens du var iført nattøj?" Spurgte han mistænsomt og lød ret så sur på hende stadig. Han gad ikke engang forklare hende at hun var hans. Hun skulle bare vide det, og at alle andre mænd ville blive udslettet.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyOns Jul 21, 2010 8:54 pm

    Mirale begyndte at smil, og kiggede ned for at kvale det. Han var jaloux? "Et gammelt ægtepar der bor på en gård lige uden for skoven så mig i skovudkanten her den anden dag," begyndte hun, og betragtede den afventende Alvarez, som heldigvis var roligere nu, "jeg ligner åbenbart deres afdøde datter, så de tilbød at komme forbi med æg og brød hver morgen. Dét var deres søn, som kom over, og der skete absolut ingenting, taget i betragtning at han er så skide sur at det gør mig udmattet bare at være i nærheden af ham."
    Afventende løftede Mirale et øjenbryn, og bakkede ud på badeværelset hvor hun greb et håndklæde som hun bandt om sig mens hun ventede på Alvarez' reaktion. Han var jaloux. Det var så absolut det kæreste hun havde oplevet i evigheder.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 12:06 pm

Han rynkede på panden og prøvede at spole tilbage til det han egentlig havde set og det han ikke havde set. Men nå ja, det kunne da godt være at det hun sagde passede. Der var ikke ligefrem nogle kys, frække blikke eller noget. Alvarez rømmede sig kort og så væk. "...Nå... Så betragt denne misforståelse som en advarsel" Sagde han tørt, mens han tænkte på hvordan han havde slagtede den uskyldige, ikke langt fra hendes hjem. Han måtte hellere fjerne ham så, så hun ikke skulle finde ham og blive bange, vred etcetera.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 12:12 pm

    Mirale kunne stadig ikke helt lade være med at smile, og gik derfor langsomt hen til Alvarez, og lagde al vægten over på et ben mens hun kiggede op på ham. "Var du jaloux?" spurgte hun drillende, og prikkede til hans brystkasse, smilte skævt, og gik så hen til køkkenbordet hvor hun hurtigt satte æggene i køleskabet, og brødet ind i skabet. Derefter gik hun hen og fik fat i sin kjole som Alvarez så voldeligt havde hevet af hende, og trak den på igen.
    Afslappet åbnede Mirale et vindue for at få luften ind, også selvom døren stod åben, det var jo ikke lige fordi at Alvarez havde gået meget op i om han fik lukket døren efter sig. Det havde vist ikke lige været nummer et på hans to-do-liste.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 12:57 pm

Alvarez svarede hende ikke lige med det samme, da det ikke ligefrem var hans stærkeste side at ærkende den slags ting. Han kiggede efter hende, da hun smuttede ud på badeværelset igen. "Det behøver du vidst ikke et svar på, empat" Sagde han og gik hen og satte sig på stolen til spisebordet. Hvorfor havde hun også kun én stol? Det kunne godt være man boede alene, men man skulle da altid have minimum to stole? Huset... eller hytten var i det hele taget ikke særlig stort, tydeligvist kun beregnet til én person.
"Har du aldrig overvejet at flytte?" Spurgte han mens han så sig omkring og ventede på hende "Eller bygge videre på det her sted?".
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 1:01 pm

    Med et smil trak Mirale på skuldrene, og satte sig på kanten af sengen mens hun betragtede Alvarez. "Hvorfor skulle jeg det? Her er kun mig," svarede hun og støttede hænderne mod sengen, og lænede sig på den måde en smule tilbage så hun sad mere behageligt, "det var jo ikke ligefrem fordi jeg havde regnet med at se dig igen, eller nogen anden for den sags skyld."
    Mens hun sad der log hun benene dingle lidt fra sengen og kiggede sig omkring. Godt nok var hytten lille, men der var hvad hun havde brug for, og den var aldrig beskidt - mest fordi hun havde så meget tid, så hun fik gjort rent en hel del. Men så længe hun boede her helt alene - som hun havde regnet med at skulle resten af sine dage - hvad skulle man så med mere plads? Det var jo ikke fordi hun havde brug for mere plads selv.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 1:32 pm

"Mnh..." Lød det fra Alvarez mens han kiggede rundt "Hvorfor skulle jeg ikke komme tilbage? Du bor så tæt på mit hjem, så det kan sagtens betale sig". Selv lænede han sig tilbage og bredte benene afslappet. Han manglede stadig at slappe mere af efter at al den jalouxi havde boblet op i ham på en gang. Han havde endda myrdet en uskyldig mand på grund af det. Ikke fordi det gjorde ham noget, men det var spild af kræfter et eller andet sted.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 1:36 pm

    "Fordi.. hvad skulle du lave her?" spurgte hun, og lagde benene over kryds mens hun betragtede Alvarez, "udover selvfølgelig at hidse dig op over noget fuldstændigt ubegrundet." Stille lod Mirale fingrene glide igennem det røde hår, og gav sig så til at flette det i en tyk fletning på ryggen. Det var ikke fordi hun skyndte sig eller noget, hun tog det stille og roligt, hun havde ikke travlt, der var intet hun skulle nå. Da hun var ved at være halvvejs flyttede hun blikket fra håret, det var langt nok til at hun kunne flette det over skulderen, og smilte afventende til Alvarez, et muntert smil, inden hun vendte tilbage til fletningen, ventede på at han svarede, eller sagde noget.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 5:10 pm

Alvarez rettede blikket på hende igen, og endelig vistes hans sædvanlige smil frem igen, dog ganske svagt. "Du vil virkelig gerne vide hvad jeg laver her?". Latteren slog frem og han rystede svagt på hovedet. Gav det ikke sig selv? Han kom jo ikke for at hyggesludre, var der noget han ville skulle det være sex. Det var netop af den grund han ville have haft hende i bad, hvis hun lige havde været i seng med en fremmed mand. For Alvarez vedkommende, var det udelukket at komme op i en kvinde der netop var brugt af en anden mand.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 5:15 pm

    Et øjeblik slappede Mirale af, forsøgte lige at få styr på følelserne, og så var det vist ikke så svært at vide hvad han kom for. "Du burde finde en anden, jeg er ikke én eller anden dukke der bare står til din rådighed hele tiden," sukkede hun og smilte skævt, inden hun rejste sig fra sengen, og gik lidt nærmere Alvarez, "desuden synes jeg ikke at du behandler mig særlig rimeligt. Jeg burde kræve en date, en tur i biografen, en romantisk middag eller sådan noget. Man kan ikke forvente at en kvinde kaster sig hen i sengen bare fordi du vil have det." Dette var Mirales måde at forklare på at han altså greb situationen helt forkert an. Desuden kunne han nemt tage ind i byen, og invitere én eller anden pige ud, vinde hende hjerte med en romantisk middag, og få hende til at gøre alt for sig. Når man kiggede på ham så han jo ikke helt dårlig ud, normale mennesker skulle måske lige affinde sig lidt med hornene og det, men det var ikke noget som Mirale selv bemærkede som sådan.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 5:56 pm

"En... date?" Spurgte han undrende og kradsede sig tænksomt i håret. Det lød ikke lige som noget han havde lyst til i den nærmeste fremtid "Hvis jeg skulle vælge, så skulle du lave den romantiske middag, og så spiser jeg den på en romantisk måde... Deal?". Han kiggede hende i øjnene, men forventede ikke ligefrem noget seriøst svar, da han ikke selv var spor seriøst. Det kunne nu alligevel være rart med noget mad. Det kunne det altid.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 6:02 pm

    Mirale måtte anstrenge sig for ikke at begynde at grine, og gik så hen og stillede sig ved siden af ham, kyssede ham i håret, og gik så hen til køkkenbordet. "Du er simpelthen kær," sagde hun muntert, og følte lige nu at hun var i selskab med en lille dreng, "men jeg skal nok lave dig noget mad. Nogle ønsker?" I en glidende bevægelse trådte hun hen til køleskabet og åbnede det for at se hvad hun havde. Hun havde stadig noget oksekød, det var vist en slags bøffer, og så havde hun salat, og kartofler. Tjoh, det kunne gå an til aftensmad, men ikke til morgenmad. "Du kan få blødkogte æg, og brød med ost?" foreslog hun, og vendte sig om mod Alvarez med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 6:06 pm

Alvarez rynkede svagt på næsen da hun sagde han var kær. Han kunne ikke se hvorfor hun opførte sig sådan over for ham. Opfordrede hun ham til at voldtage hende eller? Det var lige før han sagtens kunne finde på at angribe hende, hvis ikke det var fordi hun sagde, hun ville lave mad til ham. "...Ham manden her for lidt siden... Er det ham der sørger dig for madvarer?" Spurgte han tænksomt, uden at besvare hendes spørgsmål, om han ville have det eller ej.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 6:10 pm

    "Nej, det var bare de gamles søn," svarede hun med et lille smil, og fandt så en gryde frem fra et køkkenskab, "jeg køber selv ind. Meget sjældent, og meget hurtigt, men tilgengæld køber jeg ind til lang tid. Jeg undgår så vidt muligt at komme ind til byen." Hjemmevant hældte hun vand op i gryden, og satte den over blusset, alt i mens hun fandt brød, smør og ost frem. Med et smil skar hun et enkelt skive brød til sig selv, og tre til Alvarez, da hun ikke vidste hvor meget han lige spiste. Efter det smurte hun smør på, og skar derefter nogle skiver ost og lagde på. Så lagde hun maden på to tallerkener, og så var vandet klar, og derfor puttede hun æggende i vandet, og fandt så to små æggeholdere frem, til når man spiste blødkogte æg, og to téskeer. Når æggende var klar, ville der være mad.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 8:34 pm

Alvarez trillede neglene mod bordet, afventende på at få mad, mens han kiggede hen på hende. "Du ved. Man kan lære at kontrollere sine evner" Sagde han, mens han betragtede hende. Han var faktisk blevet helt rolig igen, da der jo slet ikke var nogen grund til at hidse sig op. Hans blik gled ned på hendes numse der egentlig slet ikke kunne anes, når hun havde kjole på, men hun så nu godt ud i den alligevel.
Han rejste sig op og gik hen bag hende og lagde sine hænder på hendes hofter.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 8:45 pm

    Da Alvarez' hænder pludselig hvilede på Mirales hofter, smilte hun skævt, og betragtede æggene. "Såh, og hvordan forventer du at jeg skal gøre det?" spurgte hun langsomt, og talte så ned i sit hoved, inden hun stak en ske i det kogende vand og tog æggende op, placerede dem i et viskestykke og pakkede dem ind i det, så de blev tørret af for vandet, og derefter lagde hun dem op i de små æggeskåle. "Så er der mad," sagde hun med et lille smil og drejede omkring i hans svage greb, placerede sine hænder på hans brystkasse, og stillede sig på tæer så hun stod stort set ud for hans ansigt, eller, egentlig ikke, men hun gjorde sit bedst. "Så er der mad," svarede hun, smilede kort, og smøg sig så ud af hans greb, gik hen og trak bordet og stolen hen til sengen, for så kunne hun sidde på sengekanten, så kunne de spise sammen, det var mere hyggeligt. Hurtigt fik hun sat tallerkenerne på bordet , og æggene med. "Vil du også have noget at drikke?" spurgte hun med et lille smil, og betragtede Alvarez afventende.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 8:58 pm

"Det lærer man med tiden. Jeg går ikke ud fra at du er nogen særlig gammel dæmon" Svarede han og kiggede på hende. Det var helt underligt så rolig en anden kvinde kunne være i hans selskab. Selv underligt for ham. Normalt sad de på gulvet og tudede over deres ynkelige liv, men Mirale var nærmest som en hustru for ham lige nu. Og nu snakkede hun om date og det hele?
Han rømmede sig og gik hen til sengen og satte sig og tog i bestikket "Ja, gør det".
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 9:04 pm

    Med et kort smil åbnede Mirale køleskabet og kiggede overvejede på hvad hun havde. Den første dag havde de gamle på gården givet hende noget hjemmebrygget øl, som hun aldrig nogensinde ville komme til at røre, men havde taget imod fordi de var så venlige. Den kunne Alvarez vel passende drikke for hende nu, så hun ikke bare smed den ud om nogle år når den havde stået der længe nok, og så et glas vand til hende selv. Hurtigt tog hun ølflasken ud, og så tog hun et glas til sig selv og stak fingeren ind under hanen for at mærke om vandet var koldt. "Mmh!" klagede hun da det var varmt mod hendes finger, men slappede af da det blev koldt, og stak så glasset under. Hun gik hen til bordet, og da gik det så op for hende at Alvarez havde sat sig i sengen, hun ville ellers have ladet ham sidde på stolen. "Den her må du drikke for mig, ellers må jeg smide den ud, og det ville være synd, nu da det er en gave," sagde hun og nikkede med et skævt smil, inden hun stilte øllen ved siden af hans tallerken, og satte sig så selv med sit glad vand.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 9:10 pm

Alvarez trak øllen til sig og smilte bredt. "Prøver du at drikke mig fuld?" Lo han og åbnede flasken med sine bare hænder. Nu var denne ene øl ikke nok til at gøre ham fuld, men der skulle nu ikke det store til, så blev han svimmel. Han hældte ubekymret øllen op i sit glas, uden at tænke på om det kunne være forgiftet. Det var ikke første gang at nogen avde forsøgt at dræbe ham på den måde, men det var ikke noget han lærte af.
Han tog den første bid af din mad, og slog blikket op på hende overfor sig.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 9:16 pm

    "Jeg tvivler på at du bliver fuld af én øl, det er der ikke så mange der gør," svarede hun og brugte sin téske til at slå toppen af ægget i stykker, og gav sig så til at pille det. Stille fugtede hun læberne, og tog en bid af det, det smagte som det skulle, men hun havde stillet salt på bordet også, i tilfælde af at Alvarez ville have noget. Mirale tog en lille mundfuld vand og smilte så skævt til Alvarez. Hun spiste aldrig i nærheden af andre, så selvom hun vidste at hendes manerer var gode, følte hun det ekstremt akavet, og dette var også grunden til at hun kiggede alle andre steder hen, end på Alvarez. Man skulle tro at det ville være akavet at spise med sin voldtægtsmand, men nej, hun syntes at det var akavet at spise foran ham. Der måtte virkelig være noget galt med hende.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 9:23 pm

Alvarez kunne godt fornemme det på hende, men gjorde ikke det store ud af at redde situationen for hende. Selv havde han det fint, så længe han bare kunne få sin mad. Selv slog han hul på ægget og begyndte at pille skallerne af. Det var sjældent han spiste kogte æg, da han personligt ikke var så meget for at pille. Skallerne forhindrede ham kun i at sluge maden som han plejede, når han var alene i sine skumle dage.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 9:27 pm

    Mirale brugte den tid hun havde brug for på at spise sin mad, og da hun endelig havde spist op, drak hun det sidste vand, og løftede så endelig blikket og betragtede Alvarez, nysgerrigt. Det var underligt at sidde så afslappet her, sammen med ham. Sidste gang havde hun kastet med ting, skreget, slået, bidt, kæmpet, og denne gang lavede hun morgenmad, og sad til bords og spiste sammen med ham. Det var ret underligt, og havde nogle læger set hende, havde de garanteret også indlagt hende på psykiatrisk afdeling, og så den lukkede efter det.
    Han var slet ikke så slem, når alt kom til alt, han var rar. Sad pænt og spiste når man stillede mad foran ham. Mirale mente faktisk at hun godt kunne lide ham.
Tilbage til toppen Go down
Alvarez
Admin
Admin
Alvarez


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 156
Alder : 118 år. Er fra år 1892
Bosted : Holder til i bjergene.

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 9:35 pm

Efter længere tid end sædvanligt fik han sit æg og begyndte at spise resten af sit brød, og øllen blev også drukket tilstrækkelig hurtigt. Han regnede ikke med at han fik mad og søde smil af hende fordi hun kunne lide ham, men fordi hun ganske enkelt havde fundet sin plads. Dog kunne han stadig ikke helt tro det. Eller også var hun så sød overfor ham fordi han faktisk sad og spise rent gift. Den heks.
Han kiggede igen på hende for at se hendes blik. Om der var noget mistænkeligt over det.
"Hvorfor ser du hele tiden væk fra mig?" Spurgte han tørt.
Tilbage til toppen Go down
http://flame.heavenforum.com
Mirale
Noob
Noob
Mirale


Oprettet : 20/07/10
Antal indlæg : 124
Alder : 37 år
Bosted : Inde i skovene

Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 EmptyTors Jul 22, 2010 9:39 pm

    "Fordi jeg ikke er vant til at have folk i nærheden når jeg spiser," svarede hun ligeud og rødmede en anelse, inden hun rejste sig op og samlede tallerkener og bestik, og gik hen med det og stillede det i vasken, inden hun hentede resten. Ølflasken lod hun dumpe i skraldespanden, og så gik hun ellers i gang med at vaske op. Det var heldigvis ikke noget der tog alverdens tid, og hun var hurtigt færdig. Derefter vendte hun sig om mod Alvarez, og var egentlig ikke sikker på om han var blevet mæt. "Er der andet du har lyst til?" spurgte hun så, med et skævt smil, det ville være lidt pinligt hvis han stadig var sulten, efter at hun havde vasket op, så hun var klar til at finde noget andet mad frem til ham ellers.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mandschauvanisten Alvarez.   Mandschauvanisten Alvarez. - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Mandschauvanisten Alvarez.
Tilbage til toppen 
Side 6 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
En fuldbyrdet verden :: Flame :: De vestlige skove-
Gå til: