En fuldbyrdet verden
Velkommen til Flame!

Flame er navnet på den verden vi tråder i. Det er en ren og skær rpg hjemmeside, så hvis ikke den slags interesserer dig, så må du lade være med at tilmelde dig. Men omvendt, hvis det lige er dig, så skynd dig hen og få det gjort. Det er ganske gratis.

obs: Husk at læse reglelsættet efter tilmeldning.
En fuldbyrdet verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En fuldbyrdet verden


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 En diset morgen.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyLør Jun 15, 2013 5:21 pm

"Desværre?.. jeg syndes ellers det så meget godt ud.. vis man ligger det op mod dem som danser rundt der over?" Alanna pegede diskret hen mod et utrolig fuldt halv gammelt par som ikke længere havde balancen og måtte bruge hinanden som støttepin for ikke at vælte. Hun smilede bredt og rettede sig så op hvor efter hun tømte sit glas og stillede det fra sig. Hun betragtede blot yoh imens han var ved at forsvinde væk igen og nikkede kort og beundrede ham over det var så let for ham da det var noget af en udfordring for hende selv og nikkede blot halv uforstående. "Jah.. jeg ved hvad du mener" hun rystede forsigtigt på hovedet for at vise at hun slet ikke var med i hvad han stod og fable-de om og begyndte så på arbejdet igen da den lille pause var ovre da folk skulle have mere at drikke.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyMan Sep 30, 2013 3:40 pm

Yoh gav en rolig latter fra dig og fortsatte hvor han slap, han begyndte roligt at nynne og et smil som stille og roligt frem på han læber. Alanna virkede som en fredlig type, i forhorld til så mange af de andre piger Luminor af og til havde til at arbejde for ham, gad vide hvad Luminor lige så i hende. Han betragtede hende kort og fjernede så blikket fra hende hvorefter han nikkede småt til sig selv, okay, hun var jo yndefuld, men stadig ikke som de andre piger, de var mere beskidte, hvis man kunne kalde det sådan. Han rettede nu blikket mod hende igen og vippede hovedet "...Er dette egentlig drømme jobbet, eller er det bare for at få lidt penge?..." Han så nysgærrigt på hende med et lille smil.

Luminor tog det lille skrin ind i inderlommen og nikkede venligt til isenkræmmeren før han forsvandt ud af døren, han håbede hun var til knive, eller så tog ham dem godt nok tilbage igen. Han fnøs lidt for sig selv og trakke hætten over hovedet før han fortsatte ned af gaden. Det var så småt ved at blive lyst i det fjerne, og han skulede ud i horisonten et kort øjeblik før han drejede ned af side gaden hvor klubben lå, han sukkede engang og mærkede kort på sin brystlomme.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyTirs Okt 01, 2013 1:53 pm

Alanna var jo gået igang med sit arbejde igen, så hun havde ikke sine øjne placeret på Yoh længere, dog spredes der et smil på hendes læber da hun hørte Yoh starte sin svagt nynnen som baggrunds støj til en af kunderne som bestilte noget at drikke. Det lød ikke slemt så derfor sagde hun intet til Yoh da det var en anelse beroligende også selv om hun ikke behøvede at blive beroliget. Hun gik om bag Yoh da hun skulle hente et glas og kastede imellem tiden kort sit blik hen på ham for at få øjenkontakt imens han talte til hende og nikkede først hvor efter hun skyndte sig at ryste på hovedet og trådte så tilbage til flaskerne som hun fyldte glasset op med og gav det til kunden inden hun vendte sin fulde opmærksomhed hen på Yoh for at svare på hans spørgsmål. "Drømme jobbet ville jeg nu ikke kalde det.. men det er fint lige nu. jeg kan lide at omgås med kunderne det er lærerigt da man møder så mange forskellige og så stod jeg ellers og manglede et job, Det ville være dumt af mig at takke nej. Angående penge har jeg ikke brug for, jeg kan sagtens fungere med det jeg har nu uden job.. ikke for at prale men jeg kan godt lide at holde mig igang."
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyOns Okt 02, 2013 9:24 pm

Yoh begyndte at le roligt og satte et glads på plads med de andre rene i skabet, hvorefter han sagde lavmelt "...Sådan en sætning har jeg altid haft lyst til at sige...". Han tog et nyt glas og begyndte at pusse det hvorefter han slog over i en lille latter endnu engang "...Men jeg forstår dem, Alanna..." Han satte glasset fra sig, og lod måske en anelse for fin i sit sprog, det have nok altid bare været en lille drøm af hans, der havde gemt sig helt inde bagerst i hans hjerne, at han ville blive betragtet som en af de lidt finere. Han rystede hurtigt tanken væk, som altid, og så på Alanna med et smil "...Ja, menneskene er rare at omgåes, og med sådanne et job kede man sig aldig, der sker altid noget nyt hverdag...".

Luminor skubbede døren op op til klubben og blev mødt af en klub fyldt med mennesker, og stadig kørende. Han nikkede kort for sig selv og og havde li'godt ikke troet hende og Yoh kunne overskue det, måske var det bare ham der var ved at føle sig gammel siden han til tider følte det var uoverskueligt "...Der kan man bare se...".Han mumlede kort til sig selv før han begyndte at gå i retning af Baren. Han fjernede hætten fra sit hovede før han tråtte op bag bare til Alanna og Yoh. Han nikkede kort til dem begge før han tog et af de glas Yoh lige havde stillet på plads, fylde is og Whiskey i glasset og lænet sig afslappet op af bordet bag ham.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyOns Okt 02, 2013 9:49 pm

Hun rynkede svagt på panden da hun ikke lige fik fat i hvilken sætning det var Yoh altid har haft lyst til at fyre af fugtede kort sine læber sammentiedig med hun kort stoppede sit arbejde og stillede sig op af disken og havde stadig sit blik vendt mod Yoh. "Hvilken sætning om jeg må spørge?" Hun gav et bredt smil fra sig og nikkede så hvor efter hun vendte ryggen mod ham igen da hun ville fortsætte sit arbejde fra der hvor hun slap og begyndte så at vaske disken af da folk tit har det med at svinge med deres glas eller skubbe for meget til dem så indholdet skvulper over når de tager fat i det. I starten var hendes strejf over bordpladen hurtige og målrettet men da Luminor trådte ind af døren sænkende farten en anelse inden hun tog sig selv i det og startede den samme tempo op igen. Hun var ret bekymret for senere når han skulle hjem til hende da der var mange grunde til det kunne gå gruelig galt.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyOns Okt 02, 2013 10:12 pm

Yoh så på Alanna og og vippede hovedet en smugle "...Det med stadig at kunne leve og ha penge uden problemer, og stadig ha det godt, når man ikke knokler røven ud af buksen..." Han fnøs kort og viftede lidt med hånden "...Men den drøm er vel gangske normal for os alle, selvom man nok ikke lige tænker vidre over det når tanken strejfer en...". Hans ansigstudtryk ændrede sig kort, som om han prøvede at stoppe sin sætning hurtigere end normalt. Han gav så et smil fra sig og viftede med hånden "...Velkommen tilbage du gamle...". Han prøvede i bedste broderskabs stil at puffe lidt på Luminors skulder, men uden held, måske var han bare ikke brodmance typen.

Luminor hævede lort brynet over Yoh's velkomst og tog en tår af sin Whiskey, hvorefter han hurtigt fjernede blikket fra ham "...Yoh...". Han nikkede så svagt og Rettede blikket mod Alanna "...Stadig Tilfreds med Jobbet?..." Han tog endnu en tår og krummede kort sine bryn, den fornemmele, både en god en, en dårlig og en eksremt ukendt og bekendt på samme tid, der var noget i ham der, hvergang, han var i nærkontakt med hende, ville både elske og hærge alt omkring ham. Han rystede hurtig sit hovede til fornuft og pustede en tot hår væk fra ansigt.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyOns Okt 02, 2013 10:24 pm

Alanna var godt igang med sit arbejde og ville heller ikke afbryde Yoh for at give Luminor en varm velkomst han var tros alt kun lige ude at gå i nogle timer. men hun lo kort da hun nærmest kunne mærke hvordan det gik til at Yoh blev afvist. Hun stoppede sit arbejde helt i et kort øjeblik igen da chefen snakkede til hende og vendte sig mod ham og nikkede så. "Ganske tilfreds.. jeg takker dig meget for at give mig dette job" Man kunne se hun mente det både angående hendes øjne men også det meget taknemelige smil hun gav fra sig. "forasten Yoh jeg nåede ikke at besvære dit svar omkring den sætning du nævnte.. vil jeg næsten kunne fornemme du var en anelse doven?" hun kastede kort til blik fra Luminor og hen til Yoh hvor hendes smil og blik også ændrede sig mere til et drilsk mine i stedet.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyOns Okt 02, 2013 10:32 pm

Yoh rømmede sig en smugle og og viftede så med hånden "...Det kan jeg ikke lyve mig fra, vel?...". Han lo en smugle og så kort over på Luminor hvorefter han vente blikket tilbage til Alanna, gid Luminor var så god til at snakke med ham, han elskede at snakke. "...Ej, jeg er i den tro at det er sundt at være doven, meget sundt...". Han nikkede bestemt og lænte sig op af bare en lod en finger køre rundt i en cirkel et par omgange. Han gav et smil fra sig og nikkede bestemt, da han lige skulle tænke tanken igennem en sidste gang, og stadig, lød det fantastisk.

Luminor hævede kort brynet over deres samtale, Yoh var doven, selv den nye pige kunne se det på ham. Han sukkede svagt for sig selv, og og tog en tår af Whiskeyen, og betragtede Alanna gennem øjenkrogen, uden at tænke overdet, det var ligesom bare blevet en selvfølge for ham, det var ustyrligt, og det irriterede ham, når der var noget han abosolut ikke havde kontrol over, kontrol var lidenskab for ham.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyOns Okt 02, 2013 10:46 pm

Et stort smil spredes om hendes læber igen. faktisk kunne hun godt lide dette selskab det var da noget mere end blot det kolde hej evt. få samtaler om hvordan de skulle nedlægge et familie medlem og hvis det ikke var det så muligvis hed sex, Der lå noget mere det når man sådan kunne drille hinanden evt. more sig le sammen. hun bed sig svagt i læben da hun igen måtte være hurtig til at kaste sine tanker væk hvis ikke Luminor skulle nå at få for meget information heldigvis nåede hun ikke at tænke alt det igennem inden den blokerende tanke strejfede hende så Ingen kunne nå hendes indre tanker. Alanna rystede en anelse på hovedet af Yoh da han havde den helt forkerte indstilling men igen så længe han havde det godt med sig selv så var der heller ingen grund til at gå imod hans ord trods hun langt fra var enig. "ærligt.. jeg ville ønske jeg kunne stødte dig i din tanke gang der men det hænger bare ikke sådan sammen i virkeligheden tror jeg?.." hun rynkede svagt i panden hvor efter hun selv tog et af de glas Yoh lige havde stilt op og stod med det tomme glas i hånden i et stykke tid da hun ikke rigtig kunne bestemme sig for om hun skulle gå ud og hente noget vand eller blive stående bag baren og vælge noget der var en anelse stærkere*
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyOns Okt 02, 2013 10:53 pm

"...Jeg tror heller ikke jeg lever i virkeligheden, jeg har min egen verden...". Han fnøs kort og rettede sig op igen og kiggede på klokken "...Er det ikke snart fyreaften?...". Han sukkede kort engang og rystede på hovedet, han kunne godt trænge til en lur, eller to. Han pustede lidt hår væk fra ansigtet og lo svagt.

Luminor så på Yoh og skuppede flasken med WHiskey over til Alanna og nikkede engang "...Så snart Alanna har drukket en glas med mig, så begynder vi at lukke ned..." Han tog flasket og fylde hendes glas på, hvorefter han hævede sit eget for at give hende et skål.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyOns Okt 02, 2013 11:12 pm

Nu når Luminor var til stede havde hun enlig i øjeblikket mest lyst til at have sin opmærksomhed på ham. dog var det svært når hun lige havde startet en god samtale med Yoh og så droppe den midt i det helle så hun holdt tålmodig ud og nikkede så af en nu en af hans sætninger. "Det kan vi sikkert godt blive enige i" hun fugtede så sine læber igen og placerede sit blik kort på det tomme glas inden det blev taget fra hende og fulgte nærmest glasset med sit blik som endte op på Luminor. Hun vippede svagt sit hoved på skrå og rejkte ud efter det da det blev givet tilbage og nikkede så som en bekræftelse. "jamen så skål" hun hævede sin hånd/arm elegant med det fyldte glas med et rigtig mandealkohol i så det gav ikke rigtig mening men hun kunne selv få det til at se ekstremt femenim ud. og tog så en tår af glasset. "Yoh?.. ville du ikke have et glas med?" hun kunne godt tillade at spørge ham siden Luminor og hende alligevellet skulle hjem til hende bag efter og få diverse glas sammen alene uden andre.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyTors Okt 03, 2013 3:54 pm

Luminor fastholdt blikket ved hende indtil det samme sekund deres glas havde klinget mod hinanden, der fjernede kan blikket fra hende da han tog en tår af sin Whikey, med af afslappet udtryk, så elegant hun kunne gøre sig. Han glædede sig til at hendes lille ukendelighed kommer til kende, tusinde tanker gik gemmen hans hovede, uafbrudt, ukontroleret. Han vente så blikket til og Yoh og vippede hovedet en anelse og fjernede så glasset fra munden. Han rettede så blikket mod Alanna da hun snakkede til Yoh, igen ukontroleret reaktion. Han bed kæberne sammen og fjernede så blikket fra hende igen og rynkede brynene sammen, før han tog endnu en tår whiskey efterfuldt af en svag brummen.

Yoh viftede med hånden og rystede en smugle på hovedet "...Nej, ellers tak, Alkohol er kun til højtider, sørgelige stunder, og folk med et drukproblem...." Han rønkede en anelse i panden og gav Luminor et hurtigt blik som en form for hentydning, han drak altid så meget, han havde sagt det til ham lige fra starten, men kan kunne jo heller ikke fortælle den mand noget som helst. Han diskuterede en kort stund for sig selv for han gav et smil fra sig og så lidt på Alanna.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyOns Okt 23, 2013 10:31 pm

Alanna lo kort af Yoh som fast besluttet mente at alkohol var til bestemte seværdigheder eller stunder og rynker en anelse i panden da den var hun langt fra enig med ham i. selvfølgelig ville trængen til at få en skid på større men der var ingen regler for meget alkohol man måtte indtage ikke så længe man havde fuld kontrol over sine tanker og sin krop. eller det var i hvert fald den tanke gang hun havde dannet ud fra egne erfaringer. Hun tænkte højt eller højt uden at sige det men nok til en hver tankelæser ville kunne opfange dem. hun tyggede der efter blidt på hendes læbe vippede svagt sit hoved tilbage da hun tager en tår fra glasset og og lader den frie hånd kort køre igennem hendes hår og trækker blidt elastikken ud af håret og lader det ellers nu løse hår falde ned om hendes skulder. Siden hun havde sat det op imens det var vådt var der en masse krøl og bølg i som gjorde at det var svært at bedømme hvor langt hår hun enlig havde. Hun drak hurtigt det sidste der var i glasset da der ikke var meget tilbage og kastede så sit blik hen på Yoh for at give et svar til hans tideligere kommentar. Jamen det er en skam.. så må jeg håbe der en dag kommer en grund til at vi kan få et glas sammen. hun vendte kort sit blik hen på Luminor for at se hvor langt han var nået med sit glas. "Jeg går ud og vasker vores glas og så kan du evt. tælle kassen og lukke butikken eller hvad du nu plejer at gøre" hun gav et venligt smil fra sig og blev en anelse overasket over hun følte sig så selvsikker i denne sag tros hun bør frygte det mere en noget andet. At invitere en af hans race hjem til sig og ikke nok med det, når hun sådan set mere eller mindre er på fjendens side.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyMan Nov 11, 2013 5:28 pm

Luminor rønkede en smugle i panden da Alanna allerede havde drukket ud og drak i protest resten i hans glas og satte det på bordet. Han nikkede så engang "...Lad mig lige sende vores dinglende gæster hjem først..." Han pustede en tot hår væk fra ansigtet og og gik hen for enden af baren hvor han pustede brystkassen ud og råbte med en dyb bestemt stemme ud i rummet "...Sidste omgang!...". Han rettede så blikket tilbage på Alanna og hævede det ene bryn da flertallet af folk rejste sig og nærmet kom stormene op i bare for at få deres sidste sjus inden turen hjem til koner og børn. Han gik over til kasseapperatet og tog kassen med penge under armen "...Se her..." Han tog et brugt syltetøjsglas nede fra et af skabene og satte på bordet foran hende hvorefter han smed nogle få småmønter der i "...Lidt væksel penge, nu får vi se om du kan logge de fleste med på en sidste omgang inden jeg er færdig med at tælle kassen op..." Han begyndte at gå væk fra bare "...Alt du tjener, uden Yoh's hjælp vel og mærke, på sidste omgang er dit...". Han så kort på hende over han skulder og hævede hånden "...Betagt det som en lille førstegangs bonus...". Han fortsatte sin kurs mod døren der førte ind til det som var hans hjem bag al larmen, hvor han kunne sætte i fred.

Yoh stirrede på Luminor og var lige ved at blive en smugle hysterisk, hvorfor fik han aldrig en bonus? Han havde trosalt arbejdet her i knap 9 år efter hånden, og ikke syntes bare af en lille bonus havde han set. Han rettede derefter blikket mod Alanna med store øjne og gav så et smil fra sig "...Hvor fantastisk!..." Smid hellere trøjen for at logge de sidste op..." han gav et halv hysterisk grin fra sig og rystede på hovedet. "...Jeg tager opvasken..." Han stoppede sig selv fra den hysteriske situation, og satte en balje vand op på disken ved Alannas side, misundelsen hang stadig over ham.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyMan Nov 11, 2013 6:31 pm

Alanna betragtede nøje Luminor i sin arbejdspotisation, for at kunne lære hvordan det forgik og en dag kunne gøre som ham, så hun i det mindste ikke ville være så hjælpeløs og så Luminor kunne tage flere pauser. Hun kastede så sit blik ud på kunderne får at se hvor mange der enlig ville dukke og og hvor mange der ville blive tilbage i deres stole, Overaskende nok var de fleste stadig friske på en nu en omgang eller så var det fordi de bare lige skulle have den sidste drink inden det var slut prut for i nat. Da der var ganske mange der dukkede op og bestilte meget af gangen for at holde den i længere tid gik hun direkte hen for at tage imod bestillingerne, På kun nogle timer havde hun lært at hælde op i flere glas på en gang så det ville mindste tiden og derfor tog det ikke lang tid før hun var nået igennem alle kunderne. og ånde-de kort lettet ud og skulle til at trække sine arme til sig da Luminor satte et næsten tomt syltetøjs-glas frem for and sig og så kort på det inden hun fik forklaringen med glasset og nikkede så. Ideen var fantastisk og hun ville nyde at udfordre sig selv på den måde også selv om hun ikke lige frem havde brug for pengene og nok havde en ide om hun ville ligge dem ned til kassen i stedet for i sin egen lomme og glædede sig helt til at komme igang. Hun så kort efter Luminor da han forsvandt bag døren og vente så sit brede smil hen på Yoh og en høj kvindelig latter kom fra hende over hans kommentar og nikkede så kort imens hun gav et drillende smil fra sig "Nja.. selv om det er fristende ville jeg ikke smide blusen i nu!, Jeg vil se om jeg ikke kan gøre det lige så godt på en anden måde" hun lo kort igen og strammede så sin elastik inden hun valgte at tage udfordringen op og stille sig op på baren da hun vidste en kvindelig stemme ikke tog lige så meget opmærksomhed som en dyb mande stemme og siden de ikke tog op i første omgang så ville det samme forsøg være lidt lige meget. Hun tog chancen ved at hæve sig over de andre på baren ved at stille sig op på bordet mest på grund af Luminor nok ikke ville syndes om det men hvis pengene viste sig at blive store nok så ville han nok være en smugle ligeglad og vippede svagt på hoved og stillede sig selv i en selvsikker stilling og råbte kort ud over baren. "Så.. Sidste omgang inden baren lukker ned og hverdagens stress og bekymringer som slå en ned som en kæmpe stor sten!... så nyd det og kom op til baren og skynd jer at bestille jeres yndlings drink... af mig" Et bredt venligt smil var tydeligt og kort tid efter da hun så de andre som ikke gad at rejse sig før traske-de op til hende nok mest på grund af de havde ondt af hende. eller nej der lå nok noget mere i det hun ville bare ikke se sig selv som noget stort og kunne enlig ikke lide at have sådan en stor smigren da det altid hyllede hende ud af det. Det var faktisk mere eller mindre alle mændene der dukkede op hos hende for at få den sidste drink og falde i snak med hende i håb om at score hende, Der var nok kun 5 stykker tilbage og det var 3 kvinder og to mænd som blev holdt tilbage af deres kvinder. Der var nogle stykker af de mænd der insisterede på at købe en drink til hende da det åbenbart var et forsøg på at drikke bartænderen fuld og score hende. og nikkede så kort da det sådan set betød flere penge til når de var brændene villige for også at betale for hendes shot, hun var smilene og snaksagelig og for andre virkelig dumme personer kunne det nok se ud som om hun flirtede tilbage og det gav dem mere grund til at købe mere for at snakke videre med hende ind til hun faktisk blev nød til at sige den nr 2-3 drink var for meget og at de nok havde brug for en seng i stedet for mere at drikke hvor der der efter bare kom flere perverse udsavn som fik hende til at le og rystede blot på hovedet og svarede dem pænt men bestemt tilbage så de forstod det*



Sidst rettet af Alanna Dawson Man Nov 11, 2013 6:58 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyMan Nov 11, 2013 6:56 pm

Luminor så kort ud over det store rum, og i et strejf af et sekund spredte en måben sig i hans ansigtsudtryk og forsvandt igen og blev til et sukkende smil. Hun viste ihvertfald hvordan man loggede kunder til, han havde nu håbet på det modsatte, nye medhjælpere her blev tit betragtet grusomt af de mange gæster på klubben, som ynkelige og som slaver hvis de lod sig bukke under af de fordrukne mænd på klubben. Man skulle have selvtilliden iorden ihvertfald. Han gik ned af gangen mod kontoret for enden, kontoren det elskede han, for det var hans og der kom ikke andre end ham... Han havde kun lige nået at nyde stilheden for få sekunder for en skinger stemme fik ham til at skære tænder, de tanker om at kun være sig selv, tog han hurtigt tilbage igen og satte penge kassen på bordet med et brag.

Yoh stod og små tippede foran Luminor inde på kontoret "...Hende?... Bonus?..." Han lagde armende over kors og stirrede stift på Luminor "...Den første bonus, nogle sinde...Giver du til hende?... En kvinde frem for mig, jeg er skuffet! Skuffet siger jeg..." Han trampede et par gange med spidsen af skoen i gulvet og gav en feminin tyssen fra sig. Han var normalt ikke mod alt det der koncurrance halløj, men han manglede penge, og han havde fundet sin konccurant, han skulle nok få imporneret Luminor så meget, han ville glemme alt om denne Alanna. Han stod længe i sin egen værden og udtænkte sin plan, og han ansigsudtryk blev mere og mere dramatiske, indtil han kom til sig selv i en høj latter "...Ah, Yoh, Du' så dramatisk...". Han gav Luminor et smil og bakkede ud af døren igen og hævede hånden engang og lo lidt af sig selv, han var virkelig Dramatisk nogle gange. Han forsvandt ud af døren næsten helt bang for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyMan Nov 11, 2013 7:06 pm

Alanna havde efter hånden fået styr på alle kunderne og flere og flere forsvandt ud af døren uden så meget som et suk da de nok var ved at være en del trætte for den sags skyld var hun også selv utrolig udmattet men det har været en god dag og derfor havde hun stadig noget energi i hende og begyndte lige så stille at vaske baren og borende grundigt af imens hun skulle forholde sig til en pistilæns af en mandelige kunde som bare ikke stoppede med at hænge på hende men igen var det vigtigt hun beholdte en stort smil om hendes læber og ikke mistede tålmodigheden med ham. Hun svarede pænt men afvisende når han prøvede på noget og sørgede for at holde sig selv i gang så han ikke skulle være for klæbende da hun heller ikke ville hæve sin stemme for and ham i så fald ikke i nu og tog kort den alt for poppede syltetøjs glas hen på plads efter hun havde tømt den og talt pengene op og manglede nu kassen til at putte dem ned i da hun ville nægte at tage imod dem*
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyMan Nov 11, 2013 7:13 pm

Luminor satte sig i stolen bag det store skrivebord, fyldt med bøger, Kuverter, dokmenter, skriftruller, blæk, og pen og alt muligt andet, det lignede måske rod i andres øjne, men Luminor havde styr på det hele. Han satte penge kassen på borden foran sig, og sukkede svagt, han plejede aldrig at gøre dette nu, han skulle bare se hende arbejde under pres. Han bøjede sig ned og tog en flaske whiskey op fra under bordet og fylgte et tomt brugt glas der stod foran ham. Nu var det bare at vente.

Yoh måtte tilbage til sin opvask, han lovede jo at tage den. Han skuppede døren udtil klubben op og mumlede svagt til sig selv "...Yoh er i huset...". Han fik øje på Alanna oppe i baren og satte kursen der op. Han nikkede kort til hende og gav et smil fra sig "...Kan de styre det?...". Han trak sine ærmer op og satte hænderne ned i det efterhånden halv kolde vand i baljen og begyndte at vaske de brugte glas af.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyMan Nov 11, 2013 7:33 pm

Alanna Vente ivrigt sit blik hen på døren da den gik op og betragtede kort Yoh, Det var tydeligt der var sket noget omme bag ved da Yoh's humør langt fra var lige så muntert som før. "Det går jeg klare mig. men denne kære mand vil ikke forlade stedet og insistere på at jeg skal med ham hjem" hun lo kort og rynkede så i panden. "Jeg har sagt min chef ikke lige frem ville syndes om det da der mangler at blive ryddet op her og jeg for den sags skyld heler ikke har lyst og at manden nok mest trænger til at komme hjem alene" hun skimtede kort hen til ham og lagde så mærke til han var mere eller mindre væk da han ikke lod til at høre noget og for den sags skyld den måde han hang over baren og var ved at snuble ned fra bar stolen. "hvordan får man ham hjem?"
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyMan Nov 11, 2013 9:32 pm

Luminor smed benene op på bordet og lænde sig tilbage i stolen med glasset i hånden "...mhn...". Han mumlede svagt for sig selv og så på alle dokumenterne på bordet. Han tog endnu en tår af Whiskeyen og tog en lille bunke dokumenter op i den anden hånd. Han lod blikket glide ned over de krøllede bogstaver og rønkede en anelse i panden, han burde virkelig blive bedre til at få styr på disse. Han smed bunken fra sig og gav en svag brummen fra sig, naah, det var han dog for doven til, så hellere få besøg af foden en gang i mellem og forklare sin sag, meget lettere end at skulle ordne alt det papir arbejde. Han drak det sidste Whiskey i glasset.

"...Med muskler..." Mumlede Yoh og trak sig en anelse tilbage for at vise han ikke heeelt var stærk nok til at løfte en fuld mand ud gennem klubben. "...Han går ikke før man smider ham...". Han kløede sig en anelse i nakken og bed sig en smugle i underlæben. "... Hr. Rauf er hans navn, hans kone og søn døde sidste år i vinters, han har sat her ligesiden, og fik han lov, ville han blive siddende til hans hjerte stoppede med at slå...". Yoh sukkede svagt og så med et trist bliver over mod manden der hang ind over baren.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyMan Nov 11, 2013 9:45 pm

Alanna overvejede kort om hun kunne gøre et forsøg men da selv Yoh forklare han ikke er stærk nok hvordan skal hun så overhovedet kunne gøre det. "Såe vi lader ham bare ligge en til Luminor dukker op?" hun rynkede svagt på panden og kastede en nu et blik hen på manden, Men vendte hurtigt sit blik tilbage på Yoh. Historien var som en mavepuster, den var hård og tog nærmest vejret fra hende selv om det ikke var hende der havde mistet nogle men kunne forstille sig smerten at miste to familie medlemmer på samme tid og nu for hun hel dårlig samvittighed med at have afvist ham på den måde og gav så et nik fra sig. "Hvis han virkelig ønsker at forlade dette sted for altid... kan man så ikke gøre noget stoppe for han lidelser" hun havde automatisk gået tættere på Yoh for at hendes ord ikke skulle høres af alle selv om der kun var dem og så manden som alligevellet ikke så ud til at høre efter.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyMan Nov 11, 2013 9:56 pm

Yoh så på hende og vippede hovedet en smugle "...Mhh, han er godt igang med at stoppe han egen lidelser ved at drikke sig selv ihjel, han er godt på vej selv...". Yoh var nu en menneske elsker, og ville gerne hjælpe alle og en hver, men ikke hvis de var ved at drikke sig selv ihjel i stedet for at opsøge hjælp, men dog forstod han Alannas forslag. "...Mener du, det du siger?... Aktiv dødshjælp?..." Han rettede hovedet op igen og bed sig endnu engang i underlæben.

Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyMan Nov 11, 2013 10:34 pm

Alanna havde ikke videre lagt mærke til hvor dystert hun enlig lød da hun direkte hentyd til aktiv dødhjælp som hun åbenbart prøvede at pakke ind og bed så kort sine tænder sammen da hun nødig ville lyde som hun slog alt og alle ihjel der led i stedet for at prøve at få det ordnet men Yoh siger selv han har været sådan lige siden familiens død og i stedet for han lige frem lider og hans indre organer først skal bryde sammen ville det andet være mere medmenneskeligt på en eller anden måde. Hun var kort tavs og så alvorlig ud uden den eneste mine af glæde da den her disksution lige frem ikke er noget at fejre. Hun rynkede en smugle i panden. "Jah for at sige det lige ud, Jeg ville ønske der var en der ville gøre det for mig hvis jeg en dag skulle ende som ham eller have nogle andre former for lidelser som ikke kunne rettes op på" Hun kastede kort blikket ud af vinduet og lod det falde i retningen af den havn der var i nærheden og vendte så igen sit blik hen på Yoh igen. hendes tanker var dystere men inderst inde afhang det af god mening.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyTirs Nov 12, 2013 4:50 pm

Yoh fuldte hendes blik og ud af vinduet, mod havnen. Uh hun havde en fræk tankegang, Han fnøs lidt for sig selv og rystede på hovedet "...Jeg ved hvad du tænker..." Han vippede dog hovedet engang "...Men bagtanken bag, vil jeg gerne vide...". Han rykkede nu tættere på hende, hvis manden nu skulle være en god lytter midt i sin rus. "....Levende eller død?...." Hviskede han lavmeldt, tanken om at tage livet af manden inden, lod som noget fra en god krimi han engang havde læst på bagsiden af avisen. Han rystede kort på hovedet og fokuserede nu på Alanna og hans fremtlige plan. Tanken gjorde ham en anelse bekymret, men drama var altid godt, specielt efter Luminor havde slårt sig ned her, var der ingen drama tilbage, luminor var gået fra voldpsykopat der slog alt ihjel, til gammel morfor efter Yoh's mening ihvertfald, men han kunne se på Luminor han trængte til det, helt inderst inde. Han sukkede svagt for sig selv og viste Luminor ikke ville bryde sig om det de stod og havde gang i, men ja, hvis Luminor ikke kunne skabe mere drama i hans liv, så måtte han selv igang. Han gav et smil fra sig.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 EmptyOns Nov 13, 2013 3:24 am

Alanna blev noget chokeret da yoh pludselig afbryde-de hende i sine skumle planer og prøvede hurtigt at finde på noget som hun kunne kaste i hovedet på Yoh så han ikke ville tro den tankegang om hende mere da hun virkelig blev nød til at tage sig sammen for at holde ikke blot sine tanker indebords men også hendes kropssprog. Men da Yoh lige frem lød som om han var med på ideen havde hun ikke lige frem behov for at komme med en løgn og rykkede sig selv automatisk tættere på ham imens hun kort kastede et blik over skulderen på manden igen. "Det er ikke godt, Og jeg er ingen morder.. vi bliver nød til at holde os i skindet!, Dog var min plan enden at give ham noget der slå ham fuldstændig ud og nærmest hjælpe ham på vej så vi ikke lige frem behøver at frygte at vi bliver taget for disideret mord da han lige så godt kunne være skvattet i på grund af hans tilstand og den anden ville være først at slå ham ihjel her for at være sikker på at han ikke lige frem vågner imens han er ved at drukne da det er for at han ikke skal lide mere og så ville det være dumt hvis vi gjorde noget andet der fik ham til det... Hvis du forstå, Så den anden plan var at stikke ham ned der efter slæbe ham ned til havnet og kaste ham i men det ville svine alt for meget og Luminor ville opdage det meget hurtigt" hun rynkede kort i panden hvor efter hun gav et højt gisp fra sig og lagde hånden for munden og stirrede chokerende på Yoh, "Hvad er det dog vi stå og diskutere om!..." Normalt ville hun være god til at holde lav profil og ikke lige frem snakke om den slags ting efter blot anden dag man havde mødt hende da man så udentvivl ville sætte hende på galeanstanden med mindre man var lige så forskruet i hovedet, så på den måde havde hun vel lukket op for den rigtige person i første omgang, Sikke et held. Dårlig ide at være en smugle beruset selv om det ikke kunne mærkes på andre måder end at hun blev mere snak-saglig og lige frem. Hendes toner var ikke høje og var sænket i lige så lav tonegang som Yoh's var som måske igen ville kunne se noget underligt ud fra andres synsvinkel.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En diset morgen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 7 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En diset morgen.
Tilbage til toppen 
Side 7 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» En afslappet morgen i byen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
En fuldbyrdet verden :: Flame :: Havnen-
Gå til: