En fuldbyrdet verden
Velkommen til Flame!

Flame er navnet på den verden vi tråder i. Det er en ren og skær rpg hjemmeside, så hvis ikke den slags interesserer dig, så må du lade være med at tilmelde dig. Men omvendt, hvis det lige er dig, så skynd dig hen og få det gjort. Det er ganske gratis.

obs: Husk at læse reglelsættet efter tilmeldning.
En fuldbyrdet verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En fuldbyrdet verden


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 En diset morgen.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptyMan Okt 29, 2012 3:37 am

Hun så lidt over på ham og nikkede blot til hans første kommentar og drak hele sin kaffe op og skulle til at hælde mere i koppen og lagde så kanden fra sig og tog sig kort til hovedet. Hun vidste Udemærket det ikke kunne betale sig at lyve for ham da han på en eller anden måde altid vidste ting. "Mmmh.. har haft svært ved at falde til ro" hun så lidt på ham med rynkende pande og så på uret og derefter. hun kørte sin hånd igennem håret og bed sig en anelse i læben og gav et svagt smil fra sig. "men sig ikke du ikke vidste det?" hun spiste sit brød færdig da hun enlig bare skyndte sig at blive færdig så hun kunne komme op og i bad og gøre sig klar da hun elskede at være i god tid.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptyMan Okt 29, 2012 3:45 am

Ray nikkiede blot roligt "...Jeg har hørt dig, selvom jeg kunne fornemme det, men ja, selv hvis jeg ikke kunne, ville jeg kunne regne det ud...". Han tog en tår af sin kaffe og gav en roligt smil fra sig. "...Hm, men hvis det er noget du bliver ved med at have bøvl med, så må du jo sige til, så skal jeg nok skaffe dig noget beroligende...". Han tog endnu en tår kaffe og sukkede roligt.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptyMan Okt 29, 2012 3:56 am

Alanna rejste sig fra bordet og gik hen til køkkenbordet med sin kop og tallerken. " hørte mig men kunne fornemmede det og selv om vis du ikke kunne kunne du regne det ud?... du har tabt mig. er det en slags evne du har eller er det fordi du kunne kan mærke det på mig?" hun vente ryggen til bordet så hun så hen på Ray med et forundret blik da hun ikke helt vidste hvad han ville fortælle hende. Hun valgte bare at nikke i stedet for at blive ved med at sætte spørgsmål tegn ved det samme igen og vendte så fronten mod køkkenbordet igen og begyndte at gøre klar til at hun kunne vaske op. "Du kom aldrig op og vække de mig" Hun gav et skævt halv flabet smil fra sig også selv om hun vidste han ikke kunne se det. " Er du snart færdig eller skal du have mere? og hvilket beroligende middel havde du tænkt dig skulle hjælpe mig?" Hun lo kort og svagt rystede så en anelse på hovedet af hende selv.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptyMan Okt 29, 2012 4:07 am

Ray så sig over skulderen og hævede det ene bryn en smugle "...Syntes det ville være synd, nu når du sov så uroligt, så tænkte jeg hellere ville lade dig sove...". Han vippede stolen en anelse bagover og svang en arm ud efter hende med et smil. "...Men ja..." Han slyngede armen omkring hendes hofte og trak hende ind til sig "...Lad mig tage opvasken, du skal trosalt på arbejde, og jeg har intet at lave, så her vi lidt mere tid...". Han hævede det ene bryn en anelse og kærtegnede blot hendes hofte hvorefter han roligt kørte hånden ned til hendes lår.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptyMan Okt 29, 2012 4:19 am

Alanna tændte for vandet og var gået stille i gang med at vaske en kniv. Hun slap den da hun mærkede han grab fat om hende og nåede lige at slukke for vandet inden hun blev hævet helt hen til ham. Hun satte sig på hans skød med ryggen ind mod ham og hvilede sit hovede på hans skulder og så op på ham. Hun lagde den ene hånd om hand nakke hals og nikkede svagt og lukkede sine øjne blidt og nød hans berøringer. "Hn.... og jeg behøver ikke forklare hvor alle tingene ligger?" hun løftede sit ene øjenbryn kort og rejste sig så og stod så med ansigtet mod Ray og lod sine finger forsigtigt køre hen til snorene som holdte hendes morgen kåbe sammen og åbnede den men holdte den stadig samlet.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptyMan Okt 29, 2012 4:34 am

Ray hævede hurtigt det ene bryn og fnøs engang "...Dog er jeg en mand, men jeg kender godt til at køkken...". Han lagde kort hovedet ned til hendes skulder og kyssede hende blidt langs kravebenet. Han rettede hovedet op igen med en smirende smil på læben, og lod nu begge hænder roligt glide op af hendes lår. Han fulgte nøje hendes bevægelser, og lod nu smilet forsvinde en anelse. og bed sig selv en smugle i llæben og hævede flirtende det ene bryn.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptyMan Okt 29, 2012 4:47 am

"Er du nu også sikker på det? Ellers så lad det stå til når jeg kommer hjem igen" Alanna lo kort og nikkede så. Hun lod morgen kåben falde til gulvet som var lavet ud af silke og som gik hende normalt til lige over knæene. Nu var hun kun iført sine trusser og gik hen til Ray uden rigtig at sige noget smilet var også falmet en smugle og hun så nu halv alvorligt på Ray og gav ham sin hånd og ville have at han fulgte efter hende op til værelset.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptyMan Okt 29, 2012 5:07 am

Ray rejste sig fra stolen og nu med en tilfreds smil hen over læberne. Han kørte en hånd gennem håret og satte farten lidt op og lagde så armen om hende bagfra, og kyssede blidt hendes nakke hvorefter han hurtigt trak sin skjorte over hovedet trak hende endnu en gang ind til sig så hun var foran ham. Han lod en arm glide ned langs maven på hendes og ned til kanten af hendes trusser, hvorefter han lagde læberne til hendes skulder endnu engang, og lod hånden fortsætte ned, bare for at tirre hende en smugle og lod den så langsomt glide op igen, stadig med læberne plantet på hendes skulder.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptyMan Okt 29, 2012 5:22 am

Alanna gik mål rettet mod værelset i lige så ha hastigt skridt som Ray for at han ikke skulle træde hende i hælene. Hun stoppede op på gangen da han hæv hende ind til sig og sammentid selv lod sig presse sig ind imod ham. og nød hans åndedræt mod hendes nakke og hans læbers berøringer og vendte sig selv i en hurtig bevægelse og tog fat i hans bukser kanten med begge hænder i siden og lod dem glide sig hen mod midten hvor knapperne på hans bukser også var og fik åbnet dem i en hurtig og ivrig bevægelse og så op på ham med et lidenskabeligt blik. Hun tog en dyb indånding og skubbede ham ind mod væggen hvor efter hun hæv hans bukser ned og begyndte at kysse ham intenst på halsen. hun vidste udmærket godt han tirre hende med det træk han lavede før og selv om hvor meget end hun selv ville lade som om det ikke virkede virkede det som regel altid.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptyMan Okt 29, 2012 5:36 am

Ray tog en dyp indåndning da hans bukser pludselig forsvandt fra deres normale placering, og han blev skuppet ind mod væggen. Han lod en arm glide ned af siden på hende og skod kort hovedet tilbage. Han gav en rolig brummen fra sig og løftede hende så op og trykkede hende ind til sig. Han bøjede hovedet frem over og lagde hovedet til hendes hals igen, hvorefter han rettede kursen ind mod værelset, og 'smed' hendes på sengen. Han kørte en hånd gennem håret og så ned på hende med et flirtend blik.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptyMan Okt 29, 2012 6:00 am

Hun bed sig en anelse skævt og samtidig kort i sin underlæbe og slap den igen fri fra sine tænder da hun bevægede sit lidenskabelige kys længere op mod hans hage og endte det på hans læber. Alenna Havde samtidig ladet sin ene hånd glide op til hans hår og havde taget en blidt fat i håret uden at det skulle udføre nogle smerte eller skade på ham. Hendes ben var stadig klemt om livet på ham men gav modvilligt slip da han lagde hende på sengen. Hun stødte fra med sin ene albue imens hun gav et flirtene og frækt smil fra sig og tog fat med den frie hånd fat i kanten af hans (boxe shorts underbukser.. hvad der nu lyder best i den tidsalder uden det skal komme til at lyde feminin) Og hev ham ned til sig samtidig fik hun hævet dem af ham så han nu var nøgen for sig
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptyOns Nov 14, 2012 6:08 pm

Ray hævede det ene bryn med et insmirende smil på læben da hun fjernede hans underbukser. Han satte en hånd på madressen ved siden af hendes hovede så han kunne holde sig en smugle oppe. Han plantede der efter en hedt kys på hendes læber og kørte en hånd ned langs kroppen på hende. Han fjertede læberne fra hendes og studerede blot hendes ansigt en smugle hvorefter han kort plantede en kys i hendes pande.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptyOns Nov 14, 2012 7:04 pm

Alanna drejede sit hovedet kort så hun så på hans hånd og lod sit blik så glide langs hans arm op på ham igen og rynkende en anelse i panden kort og lod den glatte sig ud igen inden han kyssede den. "Mmmh. noget galt?" Hun støttede sig en anelse fra på sengen ved hjælp af hendes albuer og så så ind i hans øjne og havde hovedet en anelse tilbage lænet. "er der noget jeg kan gøre?"
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptySøn Nov 18, 2012 10:22 pm

Ray rettede sig en anelse op og rystede en smugle på hovedet hvorefter han gengav hendes kys "...Nah, tror bare jeg stresser for meget for tiden, det er lige som om...". Han så kort ned af sig selv og lo roligt engang "...Den ikke rigtig vil fungere lige nu, fordi mine tanker er alle mulige andre steder...". Han rystede en smugle på hovedet af sig selv og så nu på hende igen "...Og nej, det er ikke fordi du ikke er tiltrækkende, det må du nu endelig ikke tro, tror bare mit hovede er opsat på så meget andet i dag...". Han gav et roligt smil fra sig, sandt nok var det, han viste hvor tæt på luminor han var i øjeblikket, og han ville ikke lade et minut gå til spilde, hvis det ene minut havde været en chance for at få fingrende i ham.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptySøn Nov 18, 2012 10:39 pm

Alanna så lidt på ham med et løftet øjenbryn og bed sig en anelse i læben og nikkede kort og fik ham skubbet af sig i en hurtig bevægelse og sad nu over ham med et ben på hver af hans side. Hun kyssede ham forsigtigt ned langs hals brystkasse og mave og hviskede ind imellem hendes kys "Er der intet jeg kan gøre, For at få dig til at glemme." hun bevægede sit kys længere ned af livet på ham men trak sig tilbage da han virkede for u koncentreret. Hun blev en anelse fornærmet og satte sig op og trådte væk fra ham og ud af sengen og tog dynen fra sengen og dækkede sig med den " fint så kan jeg lige så godt tage et bad og gøre mig klar i stedet for at spilde tiden her" Hun vente ryggen til ham og gik nu ud mod badeværelset*
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptySøn Nov 18, 2012 11:00 pm

Ray lod sig ikke bide mærke af hendes pludselige fornærmelse og rejste sig fra sengen. Han tog sine underbukser og bukser på igen og kørte en hånd gennem håret. Han sukkede svagt og gav et roligt smil fra sig og så ud af vinduet ud mod skoven. "...jeg skal nok finde dig kære broder...". Han satte håret op i en knold bag på hovedet og kig ned mod køkkenet igen, hvorefter han så ned af gangen "...Hvad tid var det du skulle møde?...". Han tog en kop og fylgte noget kaffe i, hvorefter han roligt lo.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptySøn Nov 18, 2012 11:17 pm

Alanna:
*smed dynen og resten af hendes tøj og tænde for vandet og trådte ind og nød varmen som skylede ned over hende men var stadig godt fornærmet så hendes tanker kørte sammen rundt. Hun slukkede for vandet da hun hørte Ray og ventede i to minutter med at svare for at få sig selv hidset en smugle ned. "to timers tid men vælger at tage afsted før da jeg gik tideligere i går for at rette op på mine fejl" Hun blev hurtigt færdigt med badet og tørede sin krop og gik ud fra badeværelset med et håndklæde svøbt om sig. hun smed dynen tilbage på sengen og gik så hen til skabet hvor hun hurtigt fandt noget nyt rent tøj og tog det på. Hun satte sit hår op så hendes hals var en del til syne og vidste hvad hun risikeredes. Hun gik ned mod køkkenet i et hurtigt tempo og så lidt på Ray. "hvorfor er det lige vi gør det her? og hvad for jeg ud af det. Du vil jo ikke have sex med mig mere?"
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptySøn Nov 18, 2012 11:31 pm

Ray stirrede på hende og tog en tår af kaffen "...Du gjorde det simpelthen kun for sexes skyld?...". Han nikkede nogle gange "...Hold da op jeg må være god...". Han gav en flabet smil fra sig og lo så svagt. "...Du har selv sagt ja til dette, du viste helt fra starten hvad det var du gik ind til, og jeg har sagt til dig lige fra starten, at du har lov til at bakke ud når du vil, jeg tvinger dig ikke til noget, Alanna, og det burde du vide...". Han tog endnu en tår af kaffen og vente rykken til. Han var den 'gode' bror, følte han ihvertfald selv, han var knap så hidsig og negativt anlagt som Luminor, og han ville nødig udstilles sådan.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptySøn Nov 18, 2012 11:45 pm

Alanna stilte sig med ryggen op ad dørkarmen og rystede en anelse på hovedet "nej!.. eller jo men ikke kun derfor jeg havde bare håbet på vi også kunne bruge tid sammen uden det kun skulle handle om ham" Hun fnøs kort og fandt sin frakke frem og tog den på "hn måske skulle du til at finde en sted du kan opholde dig for en sikkerheds skyld så Lumi ikke opdager du er her, og du burde tænke over hvad vi skal stille op med hans følgesven yoh eller hvad hans navn nu er
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptySøn Nov 18, 2012 11:55 pm

Ray så sig over skulderen og hævede brynet "...Du har simpelthen inviteret ham herhjem eller hvad?...". Han fnøs nu "...Du ved godt hvad han er ikke?... Han kan lugte jeg har været her, specielt fordi jeg er hans bror, derforvar dette det perfekte ved for mig at opholde mig, det er et godt stykke fra byen...". Han nikkede engang "...Yoh, han er din hvis du har blod nok på tanden til det...".
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptyMan Nov 19, 2012 12:11 am

Alanna kneb sine øjne sammen og rystede på hovedet. "Jeg er udmærket godt klar over hvad han er, han er så godt som død og lever af andre menneskers liv hans sanser er stærkere en vores, Hm dine. Og jeg er ikke dum at bede ham komme ind for mine døre men at du er her i nærheden af mig hele tiden gør vel at jeg ikke kan undgå at lugte lige som dig. du bliver nød til at tænke længere vis du virkelig ønsker dette skal fungere. Yoh.. har ikke gjort mig noget og så længe det for bliver sådan så har jeg intet imod at han fortsætter med at leve med mindre du beder pænt" hun vendte ryggen irriteret til Ray og gik i et frisk tempo mod byen. Hun hadede at blive kaldt svag eller blive sammenlignet med en svag person.
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptyFre Dec 14, 2012 1:00 pm

Ray rønkede en anelse i panden og blev stående i døren, stadig selvom hun havde forladt hytten. Han havde glemt noget vigtigt. Han sukkede dybt og knyttede en næve sammen hvorefter han vente rundt og gik ned af gangen mod stuen. Luminor var ikke dum, langt fra dum, han var klar over han var i byen, selvfølgelig viste han det allerede, men om det var i forbinelse med Alanna, det viste han ikke, men han viste én ting, og det var at han måtte væk fra denne hytte, og være så lidt i kontakt med Alanna så muligt hvis dette skulle lykkes for ham. Han tog sine ting fra stuen og smed dem i en læder pose hvorefter han satte kursen op mod værelset for at klæde sig selv på igen, og pakke det sidste af han tøj, han måtte så hurtigt så muligt finde et nyt tilholdsted.

Luminor stod bag baren i den tomme klub og lyttede bare til det roligt musik uden rigtig at lave noget faktisk, godt nok skulle han gøre klar til at åbne nu, men der var et eller andet der tirrede ham, hvad det viste han bare ikke. Han tog en tår af whiskeyen og sukkede roligt hvorefter han kørte en hånd gennem hårret "...Yoh?...". Han vendte blikket over mod et af bordrende hvor Yoh sad med et intens blik og prøvede at få en kabale til at gå op med et fedtet kortspil.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptySøn Jan 13, 2013 3:47 pm

Alanna skubbede døren op ind til kroen og vidste udmærket godt hun nok ville overaske en smugle ved at dukke op efter den måde hun forlod stedet i går. Hun kunne ikke lade vær med at gå forbi det bord Yoh sad ved da det så ud til han havde problemer med at få det løst og da hun igennem hendes barndom havde spillet kabale en del måske kunne hjælpe til for at være venlig og gøre tingene en smugle godt igen selv om det ikke havde faldt hende ind det kunne være at provokere videre. "Hn.. du kan sætte den over på den" hun pegede forsigtigt ned på de kort hun snakkede op og vente sig så om og gik mod disken hen til Luminor. ".. J-jeg forstå udmærket godt vis du ikke vil se mig her igen, Jeg ville bare gerne undskylde min opførsel den var utilgivelig men jeg havde en virkelig dårlig dag og jeg lover dem at det ikke sker tit det med dårlige dage og at der aldrig ville ske noget ligne igen."
Tilbage til toppen Go down
Luminor
Noob
Noob
Luminor


Oprettet : 24/09/11
Antal indlæg : 230
Alder : 127 år gammel. Født i 1886.
Bosted : Han bor i en kælder, under byens Club.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptySøn Jan 13, 2013 3:59 pm

Yoh hævede brynet og rettede nu hovedet op, han havde slet ikke registeret Alanna før hun pejede på et af kortende "...Mh...". Han gav et smil fra sig og rykkede rundt på kortende og pludselig kunne kan overskue det "...Hold da op...". Han lo roligt en gang og vente sin fokus tilbage til kortende.

Luminor stirrede på Alanna og hævede langsomt brynet, han tog en tår Whiskey og nikkede engang, uden at sige et ord. Den lille tirren hang stadig over hovedet på ham, og den blev værre da hun trådte ind i rummet, han rystede en smugle på hovedet, så svagt det knap kunne ses, hvorefter han viftede en smugle med handen og ignorede hendes undskyldning komplet "... Du kan gå igang med at gøre borderne klar, så kan vi ordne baren bagefter...". Han fasthold blikket ved hende og nikkede så engang.
Tilbage til toppen Go down
http://frankschemicalway.blogspot.dk/
Alanna Dawson
Noob
Noob
Alanna Dawson


Oprettet : 08/08/12
Antal indlæg : 113
Alder : Ukendt men ligner en på omkring de 24 år
Bosted : En to etagers hytte væk fra byen, og nær skoven. hun har arvet det fra en ældre dame hun senere hen sørgede for da hun igen fik tilbudt husly og mad til overlevelse.

En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 EmptySøn Jan 13, 2013 4:11 pm

Alanna stirrede tilbage på Luminor mest fordi hun var bange for at blive totalt afvist og så derfor gøre sig selv mere til grin. Hun var trosalt ikke andet en en normal kvinde på sine vis som af og til havde lidt for mange følelser indblandet i små ting som var mere eller mindre ligegyldige. Hun nikkede kort og bestemt og tog sin frakke af i en hurtig bevægelse og lagde den fra sig på plads hvor andre medarbejdere normalt hang deres ting og gik igang med at gøre som hun havde fået besked på. Hun reagerede ikke rigtigt ved Yoh's måde at håndtere hendes hjælp på da hun ville følge op på de fejl hun lavede i går og derfor ikke have tid til særlig meget hygge og hun skulle også passe på hun ikke fik et for nært forhold til de to og at det skulle for blive overfladisk arbejds raltierede professionelle følelser da hun ikke ville svigte nogle idag.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En diset morgen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En diset morgen.   En diset morgen. - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En diset morgen.
Tilbage til toppen 
Side 5 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» En afslappet morgen i byen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
En fuldbyrdet verden :: Flame :: Havnen-
Gå til: